Citat:
Ursprungligen postat av tverskoy
Om alla som någonsin kritiserade sverige blev utvisade, då skulle ingen finnas kvar.
Ett antal invandrare skulle rättmätigen försvinna härifrån ja, good riddance to them i say.
Citat:
Svenskar är inte så sociala tycker jag. Svenskar sitter hemma istället för att gå ut och hänga med folket. Titta på invandrare - de är hela tiden ute på gator diskuterar utrikes politik med importerad polsk biere i händerna. Det är socialt.
Det är för att dom inte har något jobb. Att hänga på gathörnet eller nåt jävla hak är inte socialt - det är missanpassat.
Citat:
Och invandrartjejer är hela tiden ute på jakten efter princen. De sitter inte hemma och diskuterar jämställdhet med TVns programledare, de är ute och praktiserar det.
Ja invandrartjejer, särskilt de från muslimska länder, ör ju kända för att ses som jämställda med mannen och tillåts alltid springa ute på stan hur mycket de vill!
Däremot har jag inte mkt till övers för TV-debatter om jämställdhet så där håller jag med dig.
Citat:
Det är svenska barn som skriker mest och visar ingen respekt för de äldre.
Svenska barnen gör vad de vill och uppfostrade helt fel. Barn måste respektera och lyssna på de äldre, svenska barnen respekterar ingen..
Blattebarn visar på sin höjd respekt för gamla blattegubbar. Inte fan visar de respekt för gamla Märta med rullatorn.
Men svenska barn borde ha större respekt för äldre generellt, så jag ger dig ett halvt rätt.
Citat:
Invandrarbarn är normala grabbar, de är fria från puritanistiska mindworms, de kan slåss och visa vem som är tuffast i huset. Mycket friska pojkar och flickor tycker jag.
Slåss? Tuffast i huset? Ja det kommer man ju jävligt långt med här i livet. Vad siktar de på, kåken? Mer spännande än att bara gå till socialen? I finkan träffar man ju nya trevliga vänner så det är väl det "sociala" som spökar igen...
Seriöst, jämför länder med individualistmentalitet och de med gruppmentalitet. Vilka har bäst levnadsstandard generellt? Vilka krigar mest resp. minst? Etc etc etc