Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-10-20, 01:26
  #121
Avstängd
Zteks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrstabby
Är det inte lite för sent för att byta köpstrategi? SS säljer Spice och Kratom. Folk flockar till SS för att det är just i Sverige och som företag har de lagliga skyldigheter. Om folk ändrar sina vanor och börjar köpa från utomlandsföretag är produkten tvungen att gå igenom tullen. Som vi alla vet funkar tullen lite huxflux och tullagenter verkar ha friheten att flagga suspekta paket.

Visst vore det smartare att handla från företag utanför Sverige, men det är just tullen som står i vägen.
Jag vet inte heller hur jag ska uttrycka min ilska, men SVERIGES DROGLAGAR SUGER helt generellt. Vissa droger är ju helt meningslösa att förbjuda så länge man gör det mot sin egen kropp och inte skadar någon annan.

Sen kan jag förstå att när det gäller stora summor pengar som bidrar till grövre brott är ju problematiskt, men att åka fast för en femma gräs på sig är ju löjligt imo..

Jag tycker även att det är fel att ta en drog för att få stake och utföra brott.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback