Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2008-01-24, 21:31
  #49
Avstängd
bLyGE_kEntAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BERNF
Men du är ju bara pinssam.
Vi förlorade rättvist och hade tur som fick en poäng med oss. Ser du nån här som hävdar att ni är lilebror? Du verkar ju dok lida av storebrorskomplex.

Stod i NSD. Men du kanske inte är riktig Norrbottning, ingen Norrbottning kan hålla på Luleå.
2008-01-24, 21:32
  #50
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf

Absolut, med FBK-ögonen påkopplade. Om det var en hakning så
hakas Kallio hela tiden. Höga klubban var solklar dock.

Nu blåste mongot Andersson av när pucken var lös för blockering......

Jag säger inte att Kallio inte blir hakad.. Däremot så är det absolut en hakning när Andersson tar ut Esbjörs.

Kul match men lite typisk för Färjestad - Frölunda.. Dvs.. Kallio snor poäng av oss.
2008-01-24, 21:33
  #51
Medlem
Ferross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Jag säger inte att Kallio blir hakad.. Däremot så är det absolut en hakning när Andersson tar ut Esbjörs.

Kul match men lite typisk för Färjestad - Frölunda.. Dvs.. Kallio snor poäng av oss.

Låter som typisk Frölunda - Luleå...
2008-01-24, 21:34
  #52
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferros
Låter som typisk Frölunda - Luleå...

Alla snor väl poäng mot Luleå??
2008-01-24, 21:36
  #53
Medlem
Ferross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Alla snor väl poäng mot Luleå??

Tyst
2008-01-24, 21:38
  #54
Moderator
Gromguttens avatar
FBK borde ha stängt matchen efter den klara andraperioden, men två pinnar till Karlstad och en till indianlaget är väl rättvist totalt sett.

Roligt att se hur barnsligt glad Lakos blev. Två matchavgørande mot HV och målet tidag. Han väljer att slå till där och när det behøvs!
2008-01-24, 21:40
  #55
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
FBK borde ha stängt matchen efter den klara andraperioden, men två pinnar till Karlstad och en till indianlaget är väl rättvist totalt sett.

Roligt att se hur barnsligt glad Lakos blev. Två matchavgørande mot HV och målet tidag. Han väljer att slå till där och när det behøvs!

Två ruskigt snygga räddningar av Ahonen höll Frölunda kvar i matchen. Dels på Micke Johanssons friläge och på Eero's styrning. Jag var helt säker på mål på båda.
2008-01-24, 21:43
  #56
Medlem
VicVocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
FBK borde ha stängt matchen efter den klara andraperioden, men två pinnar till Karlstad och en till indianlaget är väl rättvist totalt sett.

Roligt att se hur barnsligt glad Lakos blev. Två matchavgørande mot HV och målet tidag. Han väljer att slå till där och när det behøvs!

Jag tycker väl att frölunda va värda mer än ett mål i sista perioden. Heinos förtjänst att inte Frölunda vinner på ordinarie tid tycker jag.
Men det va en kul och öppen match som alltid mellan lagen. Grattis till extrapoängen
2008-01-24, 22:06
  #57
Medlem
Mad Fer Its avatar
Skulle vara kul att höra vad paragraf14 ryttare vf tycker om frölundas 1-1 mål?
2008-01-25, 01:00
  #58
Medlem
BERNFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Stod i NSD. Men du kanske inte är riktig Norrbottning, ingen Norrbottning kan hålla på Luleå.
Du menar att jag inte är en gnällkärring?
Inläg efter inläg skriver du om hur mycket du hatar luleå, oftast utan ens en endaste antydan om något konstruktivt. Hade luleå vunnit hade du inte ens skrivit i tråden utan hållt din käft. Snälla tänk till lite.
2008-01-25, 01:18
  #59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
15-1 i skott till AIK i tredje. Luleå hävdar dock ännu att Skellefteå är "lillebror" och att dom är mycket mycket bättre...EGENTLIGEN. Det där egentligen vill komma dit hela tiden. Ja, efter ett år i elitserien så tog vi över rollen som det bättre laget. Ner i kvalserien med Lulä och deras idiot till tränare (Rönnberg).

Har du hört talas om skellefteå sjukan ? Och vad är det för fel på idiot tränaren Rönnberg då ????
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback