2008-01-24, 17:45
Medlem
Blokkets avatar
Innan detta skapar ngra frgetecken s vill jag bara klargra att jag r fullt medveten om att Lab-oratory finns men det jag stller mig frgande till r vad som frsigr dr.

Fr er som inte har hrt talas om Lab-oratory s r det en fetish klubb som ligger i anslutning till den legendariska technoklubben Berghain. I Lab-oratory sgs det pg de mest bizzarra av sexuella aktiviteter. Bland annat finns det temakvllar med namn som "Scat, smell it, smear it, break a rule" eller "Fausthouse, anal deep throat" och Yellow facts, piss without dresscode". Jag har ocks hrt att pissoarerna p Berghain p vervningen utmynnar i dushmunstycken p undervningen.

Min frga till er r: r detta sant eller lter det bara vrre n vad det i sjlva verket r. Det bsta vore ifall det r ngon som i varit dr eller knner ngon som har varit dr och kan terge vad som hnder dr.
http://www.lab-oratory.de/
Citera
2008-01-24, 19:20
Medlem
woodsboros avatar
Ligger stllet i Tyskland? I s fall r det nog sant...
Citera
2008-01-24, 20:16
Medlem
Blokkets avatar
mitt i Berlin
Citera
2008-01-25, 13:57
Medlem
r det ingen som vet om det r sant?
Citera
2008-01-27, 16:13
Medlem
Big Bres avatar
Du kan nog hitta vad som helst i tyskland och holland...
Citera
2008-01-28, 00:14
Medlem
Schlomo ben Goys avatar
Ja jklar, varfr r det alltid tyskar och japaner som r perversa? Kollektivt trauma till fljd av de allierades bombmattor under kriget?
Citera
2008-01-28, 14:02
Medlem
kOLLa kOLLas avatar
Har en kompis som e Gay, enligt hans historier om diverse klubbar han har gtt p utomlands, s verkar det helt troligt att det r som det beskrivs i agendan.

Lite godbitar frn hans erfarenheter.

*En klubb i Rom, i entren s fick man regnrock och byggarhjlm.
*En klubb i Berlin, en ung herre satt i en kungatron, och piskade skiten ur en ldre herre!
*Fotljer som funkar som uirnoarer!
*"Darkrooms" existerar vl p varenda Gayklubb, ett rum dr det r helt becksvart och du kan kladda/smaka runt hur mycket du vill!
*Nakenklubbar dr man bara fr g omkring naken.
*Ngn "SCatkvll" har han inte nmnt, men agerar du "pig" p dessa klubbar s r man vl inte s knslig fr lite "nutella"!
*Han har ven haft middagar hemma dr en bekant har tagit med sin "Slav" i koppel, han fick ligga under bordet som en hund, sen fick han agera toalett i badkaret medans middagen fortsatte.

Det finns lite att uppleva om man vill.
Citera
2008-01-28, 14:04
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kOLLa kOLLa
Har en kompis som e Gay, enligt hans historier om diverse klubbar han har gtt p utomlands, s verkar det helt troligt att det r som det beskrivs i agendan.

Lite godbitar frn hans erfarenheter.

*En klubb i Rom, i entren s fick man regnrock och byggarhjlm.
*En klubb i Berlin, en ung herre satt i en kungatron, och piskade skiten ur en ldre herre!
*Fotljer som funkar som uirnoarer!
*"Darkrooms" existerar vl p varenda Gayklubb, ett rum dr det r helt becksvart och du kan kladda/smaka runt hur mycket du vill!
*Nakenklubbar dr man bara fr g omkring naken.
*Ngn "SCatkvll" har han inte nmnt, men agerar du "pig" p dessa klubbar s r man vl inte s knslig fr lite "nutella"!
*Han har ven haft middagar hemma dr en bekant har tagit med sin "Slav" i koppel, han fick ligga under bordet som en hund, sen fick han agera toalett i badkaret medans middagen fortsatte.

Det finns lite att uppleva om man vill.
Gays have all the fun
Det hr r inte min kopp te men nyfikenheter driver mig ju till att frga om det finns snna hr stllen i sverige med eller om det bara r de galna tyskarna som hlls med snt hr?
Citera
2008-01-28, 14:26
Medlem
alecempires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Gays have all the fun
Det hr r inte min kopp te men nyfikenheter driver mig ju till att frga om det finns snna hr stllen i sverige med eller om det bara r de galna tyskarna som hlls med snt hr?
Det e ju inte lngt till Tyskland!
Citera
2008-07-14, 19:40
Medlem
Var p Berghain igr, d visste jag endast att kllarn inhyste en "bgvning", att det skulle vara s bisarrt som det faktiskt r trodde jag aldrig. Hade hrt innan att dom tmde pissoarerna p berghain ver kllaren, och efter att ha lst

http://thedifferenceitmakes.blogspot...b-oratory.html

fick jag det bekrftat. Extremt sjukt, vldigt intressant. Vad vet ni om Lab-oratory, flashback? Vill hra mer!
Citera
2011-01-10, 02:29
Medlem
Lab.oratory r en stor sexklubb i flera vningar i en gammal industribyggnad. I lokalen finns massa slingor och bddar, stor bar, en dj spelar musik som p vilken stor nattklubb som helst i berlin. Det r olika teman olika dagar. Fr det mesta r alla nakna eller har jockstraps och knullar verallt..
Har aldrig varit p ngon av extrem-kvllarna med scat o snt och kan inte uttala mig om det.

Nrmsta man kommer lab.oratory i Sverige r mig veterligen Haga Video i Sthlm, men det vore en frolmpning mot lab.oratory att ens gra den jmfrelsen..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in