Det varierar väldigt mycket från person till person när det gäller vad man tycker är snyggt.
När det gäller stora tuttar så är det som ett starkt ljus, man kan inte låta bli att titta in i det lite, ögen dras helt enkelt dit som när man pratar med nån som har en finne mitt i pannan ungefär.
Men bara för att ögonen dras mer mot större byst än mot mindre så behöver det INTE betyda att killen i fråga föredrar den stora bysten framför den mindre.
De flesta killar jag känner attraheras nog av slitzmodellerna mer än catwlken & medelknubbisar. Catwalmodeller tycker jag själv är obehagligt magara. Det var ganska nyligen en ramlade ihop & dog av självsvält. Slitz & Moore tjejerna har ändo former. Bröst & bak. Oavsett om det är fejktuttar eller plastläppar så är det dom som får de flesta blickarna på stan. Hur många vänder sig om efter medelknubbiga "sofi" på stan?
De flesta jag känner, som dock inte varit tonåringar på ett bra tag, tycker de är för smala och pinniga och ofta ser för onaturliga ut som är smala som fan och ändå har stora bröst.
När det gäller Slitzmodeller så är de i regel ganska motbjudande, de är smala och ofta ganska slappa och inte alls så vältränade som folk vill få till det.
Den typiska Slitzmodellen a la Natasha P är smal, saknar noll former dvs har anorektiskta ben och armar samt en röv som en tioårig skolpojke och på det placeras en enorm byst som gör att brösten mer eller mindre pekar uppåt mot ansiktet som ofta ser för djävligt ut.
Bröstoperationer på dessa typer av tjejer får ofta motsatt effekt när det gäller utseendet, tjejen i fråga blir ofta fulare om hon tidigare har ett medelmåttigt utseende..
Haller helt klart med, ser otroligt roligt ut dock, framtungt. haha
Så hur är de egentligen? Kan man vara HUR SMAL SOMHELST
bara man har bröst?
Nej.
Personligen ligger mitt ideal någonstans mellan Russ Meyers kvinnor och Kerry Marie. För smala kvinnor är inte snygga, och de flesta Slitz/Moore-modeller är alldeles för smala.
Jag har en känsla av att det är mest unga och väldigt ytliga pojkar som gillar damer som är trådsmala, men med silikonstinna tuttar. Det verkar vara en inkörsport?...
Former är ju inte bara att ha DD i tuttar utan det är ju även en liten mage, rumpa och lår. Det är kvinnliga former. Imho...
Sålänge det inte rör sig om extremfall så kan jag ärligt säga att jag inte bryr mig för fem öre; ansiktet är vad som avgör saken för min del, kroppen är mest något man får på köpet...