Flashback bygger pepparkakshus!
2006-10-23, 00:53
Medlem
Psyko Dads avatar
http://www.fathersforlife.org/images/walkingdead.jpg

Okej. Det var ngn som sa att man aldrig kunde vara För smal eller För rik. Men i detta fall så..........scary baby!
Citera
2006-10-23, 01:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad

Okej. Det var ngn som sa att man aldrig kunde vara För smal eller För rik. Men i detta fall så..........scary baby!

Det är sånt som får världen att lukta illa...
Citera
2006-10-23, 01:11
Medlem
Psyko Dads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vita räven
Det är sånt som får världen att lukta illa...

Iaf är det ett konstigt ideal. För hur många tjejer är det som inte drömmer om modell karriär. I vissa fall spårar det rejält. Är fortfarande imponerad att dom kan stå upp, själv svimmar jag utan frukost.
Citera
2006-10-23, 04:16
Bannlyst
Citat:
Iaf är det ett konstigt ideal. För hur många tjejer är det som inte drömmer om modell karriär. I vissa fall spårar det rejält. Är fortfarande imponerad att dom kan stå upp, själv svimmar jag utan frukost.

Är helt med dig... Ja, man kan ju undra hur många av dessa rika modeller som fått sjukdomar eller kanske avlidit (eller överdriver jag då?) av sin farliga kost (bestående av kroppstempererat vatten och kokain?).
Citera
2006-10-23, 04:17
Medlem
Nej dom ska verkligen inte vara hur smala som helst (specielt inte som hon på länken på första sidan) den där trenden är helt sjuk. Jag gillar kvinnor i still med Nadine J. Sen kan andra tycka vad fan dom vill...

http://www.finalconquest.net/images/nadine1.jpg
Citera
2006-10-25, 20:41
Medlem
ras87s avatar
Paris Hilton går ju genom utan anmärkningar
Citera
2006-10-25, 21:12
Medlem
Dalitokos avatar
Håller med Piratehook, och Nadine J såg riktigt fin ut.
Citera
2006-10-25, 22:30
Medlem
Creme Fraiches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PirateHook
Nej dom ska verkligen inte vara hur smala som helst (specielt inte som hon på länken på första sidan) den där trenden är helt sjuk. Jag gillar kvinnor i still med Nadine J. Sen kan andra tycka vad fan dom vill...

http://www.finalconquest.net/images/nadine1.jpg

Lite för pluffsig för mig, men ändå inget fel...jag vill dock ha ett uns smalare, bara mina personliga preferenser.
Citera
2006-10-25, 22:57
Medlem
ÄlskaMigs avatar
Citat:

bilden är ett montage. hon är inte modell. det är en bild på en anorektisk tjej som de satt in istället för modellen.
Citera
2006-10-25, 23:00
Medlem
hälsingekusts avatar
Citat:
Ska man va hur smal som helst?
Näe, men smalt är vackert.
Jodie Kidd, som postats tidigare i tråden, är ju skitfin!
Jodie putar sött med stussen

Mitt ex var runt 178cm/52-54kg. Rätt tajta höfter, små breda bröst. Mmm... ja va rätt hård ett par gånger måste jag tillstå . Hon är en vacker tjej, men vi funkade inte som par, tyvärr.
Hennes figur var helt klart det som fick mig att vilja lära känna henne, när vi träffades första gången.

Grejen med tjejer är att alla kan inte bli "snyggt smala". Det krävs att man har ett skelett som matchar vikten. Har man 45cm brett bäcken så är det ju självklart att man svälter ihjäl om man försöker få ner det till 30 genom att banta. Sådanna faktorer kan vi inte påverka. Bara lära oss leva med.
Samma sak med axelbredd. Vissa är päron, andra hänger axelbanden kvar på.

Förvånas över att så många här påstår att ni föredrar den mulliga typen av bruttor ni postat bilder på. Plötsligt som om FB inte skulle representera rikssnittet? Jag tror ett par av er har frugan bakom axeln och inte törs annat
Jag är annars av uppfattningen att man får jobba JÄKLIGT hårt i konkurrensen på krogen när en donna av denna kaliber deklarerar att hon är tillgänglig fram till frukost.
Skulle våga påstå att det blir rätt vassa armbågar på herrarna i lokalen.
Mulliga madamer hittas däremot ensamma i kön till korvmojjen.
Citera
2006-10-25, 23:04
Medlem
Creme Fraiches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hälsingekust
Näe, men smalt är vackert.
Jodie Kidd, som postats tidigare i tråden, är ju skitfin!
Jodie putar sött med stussen

Mitt ex var runt 178cm/52-54kg. Rätt tajta höfter, små breda bröst. Mmm... ja va rätt hård ett par gånger måste jag tillstå . Hon är en vacker tjej, men vi funkade inte som par, tyvärr.
Hennes figur var helt klart det som fick mig att vilja lära känna henne, när vi träffades första gången.

Grejen med tjejer är att alla kan inte bli "snyggt smala". Det krävs att man har ett skelett som matchar vikten. Har man 45cm brett bäcken så är det ju självklart att man svälter ihjäl om man försöker få ner det till 30 genom att banta. Sådanna faktorer kan vi inte påverka. Bara lära oss leva med.
Samma sak med axelbredd. Vissa är päron, andra hänger axelbanden kvar på.

Förvånas över att så många här påstår att ni föredrar den mulliga typen av bruttor ni postat bilder på. Plötsligt som om FB inte skulle representera rikssnittet? Jag tror ett par av er har frugan bakom axeln och inte törs annat
Jag är annars av uppfattningen att man får jobba JÄKLIGT hårt i konkurrensen på krogen när en donna av denna kaliber deklarerar att hon är tillgänglig fram till frukost.
Skulle våga påstå att det blir rätt vassa armbågar på herrarna i lokalen.
Mulliga madamer hittas däremot ensamma i kön till korvmojjen.
Du min herre, har god smak!
Förutom den sista tjejen, visst, nice ass osv...men hennes bröst var i minsta laget
Citera
2006-10-25, 23:39
Medlem
erowids avatar
Tycker max en kvinna ska väga 55kg men helst ngt mindre..
Då räknar jag att dom är mellan 160-175 cm.
Dom blir bara så mkt finare då!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in