Flashback bygger pepparkakshus!
2008-01-24, 02:58
Medlem
Trollishs avatar
60mg flunitraaazepam och ca 1 liter sprit döda en vän vän sikta på det
2008-01-24, 10:22
Medlem
Jag vet inte hur mkt BZ du skulle behöva, jag hade en ggn i min ungdom en ica-påse blåvalium från ngt skumt tjingtjongland, de skulle vara 10mg men kanske var 4...
Hursom så åt jag nog ett hundratal iaf utan ngn större effekt.
Man mår mest dåligt och får jobbiga biverkningar efter en viss dos. Den dosen brukar stämma ganska väl med maxdos i fass.

Så, nej, bzd är inte ett bra sätt att ta livet på sig, det är också egoistiskt då det hindrar oss andra från att få BZD, du kan lika gärna använda propavan eller alvdeon. Vad det handlar om är ju att få hjärtat att stanna genom att sänka "allt".

Det lite lustiga är att man ger propavan till alkisar, polarens granne avled häromdagen, 10 öl och okänd mängd propavan.
2008-01-24, 11:03
Medlem
Benzo_Manns avatar
Är nog oftast benzo + Alkohol som får folk att göra dumma saker som tar livet av en.. eller somnar och kvävs i sina egna spyor.

men klart det går... men det finns mycket farligare receptfria mediciner som tar livet av folk pgav okunskap.
2008-01-24, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish

Det där är nog vanligtvis inte en dödlig dos. Vid självmord räcker inte en dos som dödat en person utan det ska helst vara så att de flesta dör av dosen. Det gör man inte av så lite.

Ska man dö av bensodiazepiner bör man blanda med något annat farligt (alkohol, opiater, barbiturater, ghb osv).
2008-01-24, 13:56
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yoppe
Det där är nog vanligtvis inte en dödlig dos. Vid självmord räcker inte en dos som dödat en person utan det ska helst vara så att de flesta dör av dosen. Det gör man inte av så lite.

Ska man dö av bensodiazepiner bör man blanda med något annat farligt (alkohol, opiater, barbiturater, ghb osv).

Jo många kan nog klara den dosen utan att trilla av pinnen, men han dog hjärtat orkade inte slå längre dock hade han levt svårt och hans kropp var sliten så en person med god fysik måste nog minst dubbla benso dosen.
2008-01-24, 15:12
Medlem
Yeah!!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chriz___
Självmordsförsök med tabletter är knappast att rekommendera nuförtiden.
99% lär ju vakna på sjukhuset.

Krok i taket + snara fungerar fortfarande dock...

Ja beroende på att personerna som försöker sig på självmordet ofta är desperata och inte riktigt vet vad de stoppar i sig.

Rätt mängd av rätt preparat, kopiösa mängder alkohol, för att sedan fara långt ut i en skog en kall vinternatt. (tror jag läste det på Fajaf)

Att hänga sig kräver nog en enorm beslutsamhet, kan tänka mig att de flesta ger upp när de börjat prova ut snaran.
2008-01-24, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish

Ojdå, inga monsterdoser direkt, men bevisar ju att det kan gå hur som helst när man blandar på det sättet...

Men att försöka ta självmord på enbart bensodiazepiner blir nog en svår uppgift. Jag klarade mig lyckligtvis efter att ha tryckt i mig mellan 30-50st 10mg roche valium, okänd mängd xanor (dock färre än vallarna), skjutit ungefär en kabbe brunt heroin av dålig kvalité och druckit lite hembränt. Blev som förlamad en vecka efter det och något jag aldrig gör om igen...

Edit: För att förtydliga meningen med det jag skrev ovan, inget jag är stolt över, utan det är snarare skamligt.
Senast redigerad av Koschei 2008-01-24 kl. 18:58.
2008-01-24, 19:00
Bannlyst
Hört att cirka 80 alvedon och lite sprit ska göra susen utan några obehag.
2008-01-24, 19:03
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av partyM
Det svartnar för alltid....
2008-01-24, 19:05
Medlem
narkis avatar
Citat:

stackars lever iaf?
2008-01-24, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av narki
stackars lever iaf?

Vore ju segt för den om man överlevde i vilket fall
2008-01-24, 19:10
Bannlyst
Citat:

Det blir iaf din sista Huvudvärk.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in