• 1
  • 2
2008-01-23, 21:48
Medlem
Finns det ngot serist fretag i Sthlm som anordnar speed-dating? (http://www.nordicdates.com r en ren bluffsida vill jag varna fr.)
Citera
2008-01-23, 22:01
Medlem
Sillberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ipar
Finns det ngot serist fretag i Sthlm som anordnar speed-dating? (http://www.nordicdates.com r en ren bluffsida vill jag varna fr.)
Sidan sg ju ngorlunda proffsig ut. Hur yttrar sig bluffen? 100% mn p speed-dejterna?
Citera
2008-01-24, 22:00
Medlem
stllet de uppger vara vrd fr eventet har ingen aning om ngonting. S 0 procent mnniskor tycks vara huvudproblemet.
Citera
2008-01-24, 22:01
Medlem
Men till huvudfrgan, speed-dating anordnas ingenstans i Sthlm eller? Jag skulle tycka det vore kul att testa.
Citera
2008-05-02, 14:43
Medlem
Speed dating!

Grabbar, kom p Speed-dating i morgon i Alvik. G in p http://www.fairerotica.nu/ och anml er genast. Det mste bli fler mn om det ska bli ngot. Massor av kvinnor r redan anmlda!!
Citera
2008-05-02, 14:45
Medlem
Mandic!s avatar
1.01. Reklam och annonsering r frbjuden

Den som postar kommersiell reklam (spam) i forumet blir avstngd, utan varning. Det r inte tilltet att anvnda diskussionsforumet fr annonsering.

Undantag:

* Det r tilltet att ha en lnk till sin egen webbplats eller blogg i sin signatur, ven om den r kommersiell.
* Det r tilltet att nmna fretag och bloggar i diskussioner s lnge inte huvudsyftet r att marknadsfra dessa och det r relevant fr diskussionen.
* Referal-lnkar fr publiceras ifall ingen tjnar pengar (eller andra frdelar) p lnken, samt att det finns godtagbara orsaker till att inte lnka till webbplatsens startsida.
* Det r tilltet med bortsknkes-annonser i avdelningen "Recycle your stuff", med undantag fr all hantering av lkemedel och droger.
* Det tilltet med byteshandel av invites och konton i en specifik trd i avdelningen "Fildelning".
Citera
2008-05-02, 14:56
Medlem
oj, sorry. Jag har inget eget ekonomiskt intresse utan r en deltagare bara, tycker bara det vore s synd om det inte blev av.
Citera
2008-05-02, 14:57
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikael123
oj, sorry. Jag har inget eget ekonomiskt intresse utan r en deltagare bara, tycker bara det vore s synd om det inte blev av.
Sg inte sorry till mig, sg sorry till mod.
Citera
2008-05-02, 15:02
Medlem
Qlubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Sg inte sorry till mig, sg sorry till mod.

Hoppas du fr en guldstjrna
Citera
2008-05-02, 16:01
Medlem
han r ju en scheriff, kolla p avataren
Citera
2008-05-02, 21:19
Medlem
Jag vet att det fanns en trd: http://www.flashback.org/showthread.php?t=613272 dr det efterfrgades speed-dating. Men det verkade inte arrangeras lngre. Nu r det ett evenemang, och d kan det vl inte vara s fel att bertta om ngot som jag sett flera medlemmar efterfrgat tidigare. Jag borde dock gjort det i den trden i stllet fr att starta en ny.
Citera
2008-05-02, 23:04
Medlem
Knudsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
1.01. Reklam och annonsering r frbjuden

Den som postar kommersiell reklam (spam) i forumet blir avstngd, utan varning. Det r inte tilltet att anvnda diskussionsforumet fr annonsering.

Undantag:

* Det r tilltet att ha en lnk till sin egen webbplats eller blogg i sin signatur, ven om den r kommersiell.
* Det r tilltet att nmna fretag och bloggar i diskussioner s lnge inte huvudsyftet r att marknadsfra dessa och det r relevant fr diskussionen.
* Referal-lnkar fr publiceras ifall ingen tjnar pengar (eller andra frdelar) p lnken, samt att det finns godtagbara orsaker till att inte lnka till webbplatsens startsida.
* Det r tilltet med bortsknkes-annonser i avdelningen "Recycle your stuff", med undantag fr all hantering av lkemedel och droger.
* Det tilltet med byteshandel av invites och konton i en specifik trd i avdelningen "Fildelning".

Tagga ner nu lite. Du kommer aldrig bli en mod nd. Du har inte kvaliteer fr det . Han postar ju fr en god grnings skull
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in