2021-04-01, 11:52
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Hur lever hon idag? Någon som vet var och om hon lever med någon?

Jag är till 99% säker på i vilket område Sara bor. Av den enkla anledningen att jag sett henne flera gånger i den staden fika, handla, och så vidare, huruvid SS har pojkvän vet jag inte, hon har haft kvinnligt sällskap när hon gått runt i stan som en fri människa, antagligen nått personligt ombud och stöd.
Jag frågade en person som träffat på Sara vad han tänker om henne idag, hur ska det gå för henne ?
Han svarade att det kommer gå bra. Sara är ett offer. Det är Helge som är förövaren.
Kommer inte outa orten.
Citera
2021-04-01, 21:19
Medlem
tegeltaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Jag är till 99% säker på i vilket område Sara bor. Av den enkla anledningen att jag sett henne flera gånger i den staden fika, handla, och så vidare, huruvid SS har pojkvän vet jag inte, hon har haft kvinnligt sällskap när hon gått runt i stan som en fri människa, antagligen nått personligt ombud och stöd.
Jag frågade en person som träffat på Sara vad han tänker om henne idag, hur ska det gå för henne ?
Han svarade att det kommer gå bra. Sara är ett offer. Det är Helge som är förövaren.
Kommer inte outa orten.

Hon bor i Vaggeryd.
Citera
2021-04-02, 12:53
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tegeltak
Hon bor i Vaggeryd.

Tror inte det. Men visst...Kan du bekräfta det så är det ok..Men du har du nog blandat ihop det.
Hon kommer från Vaggeryd.
Citera
2021-04-02, 14:00
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tegeltak
Hon bor i Vaggeryd.

Stämmer. Åtminstone är hon skriven där.
Citera
2021-04-02, 14:12
Medlem
Crime-boy2s avatar
Citat:
Tror inte det. Men visst...Kan du bekräfta det så är det ok..Men du har du nog blandat ihop det.
Hon kommer från Vaggeryd.

Har du hört talas om Google? Och Ratsit? Hur svårt kan det vara?
Citera
2021-04-03, 01:59
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crime-boy2
Har du hört talas om Google? Och Ratsit? Hur svårt kan det vara?

Lugn lilla gubben nu...
Lite märkligt att hon flyttade till Vaggeryd 20 Februari 2004, ligger det en rättspsykiatrisk klinik i Vaggeryd?
Citera
2021-04-03, 05:50
Medlem
Crime-boy2s avatar
Citat:
Lugn lilla gubben nu...
Lite märkligt att hon flyttade till Vaggeryd 20 Februari 2004, ligger det en rättspsykiatrisk klinik i Vaggeryd?

Men är du dum? Hon har hela tiden varit folkbokförd där. Tror inte man kan vara folkbokförd på RPK eller nåt annat psyke heller för den delen. Du får gärna ge ett exempel på det i såna fall.
Senast redigerad av Crime-boy2 2021-04-03 kl. 06:03.
Citera
2021-04-05, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalamity
Jag har alltid varit svag för Sara. Det är något med henne som gör att kuken direkt rör på sig. Jag skulle dunkat henne med sådan iver att sängribborna knäcks. Det är svårförklarligt, men något i hennes uppenbarelse i kombination med hennes gärning som gör att jag reagerar helt huvudlöst.
Du skulle alltså kunna tänka dig att bli buksvåger med Helge Fossmo!?
Citera
2021-04-06, 01:01
Medlem
Citat:
Kommer inte outa orten.

Det jag sa till sig ang Sara. Det sa jag i förtroende. Sen har du mage att sitta här och skriva att en du pratat med har sagt si o so..... Jävla tur att du ej nämnde orten. Då hade det smällt.

Nästa gång hälsa ej på mig i stan. Trött på folk som ska snacka vidare saker.
Det vi pratar om ska stanna mellan oss två. Ingen annan.
Citera
2021-04-06, 01:50
Citat:
Ursprungligen postat av Kimson941
Lätt!
Citera
2021-04-06, 04:20
Medlem
Fyller år idag och blir 44.
Undra om hon någongång kommer att släppa en självbiografi den hade varit intressant att läsa.
Citera
2021-04-06, 07:42
Medlem
Crime-boy2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimson941

Heter det inte kuksvåger i ett sånt läge?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in