• 1
  • 2
2008-01-23, 08:50
Medlem
TheGoodDoctors avatar
Alla har spelat liero. Här är LieroX:

http://iworx5.webxtra.net/~lxallian/LXRS/

För några år sen var jag [WaN] Xargo. [WaN] var en av de största klanerna på den tiden. Har spelat, alltsomallt, i ca 4 år, och spelar fortfarande ganska ofta. Finns det fler spelare här på flashback?
Citera
2008-01-23, 16:19
Medlem
MaZtoRs avatar
Spelade Liero jävligt mycket när jag gick i gymnasiet. Har testat några nyare verisioner men aldrig gillat dem redigt. Ska ta och ladda ner detta och testa.
Citera
2008-01-23, 16:31
Medlem
MrTambourineMans avatar
LieroX är skitkul att sitta och köra på lan. Speciellt om man minskar loading time till 0 och det blir totalt kaos på banan.
Citera
2008-01-23, 16:52
Medlem
Körde LieroX dagligen på jobbet för några år sedan, dock var det många buggar och det synkade ur så till slut tröttnade folk.

Verkade inte ha kommit någon ny version på länge heller?
Citera
2008-01-23, 16:54
Medlem
Woho, hittade OpenLieroX nu, funkar det bra?
Citera
2008-01-23, 19:24
Medlem
Frostnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrTambourineMan
LieroX är skitkul att sitta och köra på lan. Speciellt om man minskar loading time till 0 och det blir totalt kaos på banan.

Nej håller inte med, Liero är bara kul om man sänker liv till 10, tar bort alla extrema vapen (uzi, whinchester, handgun, explosives, grenade och liknande är kvar från början några andra som powerups) och har normal loading time. Då blir det skicklighet, annars är det bara tråkigt kaos.
Citera
2008-01-23, 20:27
Medlem
MrTambourineMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knallepalle
Körde LieroX dagligen på jobbet för några år sedan, dock var det många buggar och det synkade ur så till slut tröttnade folk.

Verkade inte ha kommit någon ny version på länge heller?
Måste bara fråga. Vad jobbar du med?
Citera
2008-01-24, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrTambourineMan
Måste bara fråga. Vad jobbar du med?

"Datorer". Körde ett par omgångar på lunchen, det var inte så att vi lirade hela dagarna... Nästan hela internsupporten satt för övrigt och spelade CS på lunchen (och lite annars också). Blev dock slut på det då någon smartskalle körde med högtalarna på så det dånade över halva våningsplanet.
Citera
2008-01-24, 14:31
Medlem
fuskas avatar
Är det här spelet släkt med Soldat? Ser snarlikt ut. Blir till att testa det.
Citera
2008-01-24, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fuska

Släkt vet jag inte, men det bygger på samma ide. Prövade lite Soldat under tiden vi lirade LieroX på jobbet, men då var det inte tillräckligt färdigt för att vara roligt. Ser bättre ut nu, ska nog tanka ner det och testa!
Citera
2008-01-24, 19:51
Medlem
TheGoodDoctors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuska
Jag tror att båda spelen härstammar från Finland. Men jag vet inte.

LieroX är dock överlägset Soldat.
Citera
2008-01-24, 20:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Frostnatt
Nej håller inte med, Liero är bara kul om man sänker liv till 10, tar bort alla extrema vapen (uzi, whinchester, handgun, explosives, grenade och liknande är kvar från början några andra som powerups) och har normal loading time. Då blir det skicklighet, annars är det bara tråkigt kaos.

Jepp!! det var jävligt kul då minns jag, men även om man hade en helt suvverän
bana, Winshestern eller vad den hette var kung..
Ahhhh Liero!!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in