2008-08-22, 02:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfiken2
Idiot, jag skrev ju att jag tände på det. Inte att jag är kille. Jag är en tjej som tänder på att bli knullad i fettvalken.

Är du lesbisk, då? Med tanke på ditt inlägg i den här tråden, menar jag....
https://www.flashback.org/showthread.php?p=12010533#post12010533
Citera
2008-08-22, 06:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bella_Donna
https://www.flashback.org/showthread.php?p=12010533#post12010533

En väldigt mysko användare denna Nyfiken2, nästan så man tror det är en "feeder" som ska göra sig "kompis" med Malin för att sen föröka sig på en träff IRL? ja bara gudarna vet?

Och iom våran Malin verkar vara "lite" långsam och dåligt allmänbildnad dessutom knappast har någon direkt "livserfarenhet" så känner man sig lite ansvarig att påpeka detta!
-Var nu försiktigt Malin!
Senast redigerad av TrollKungen 2008-08-22 kl. 06:33.
Citera
2008-08-22, 08:45
Medlem
Citat:

Fattar inte vad min sexualitet har med saken att göra.
Citera
2008-08-22, 10:01
Medlem
FantaBurks avatar
Citat:
Fattar inte vad min sexualitet har med saken att göra.

Ok, nog med Nyfiken2 här, börjar bli lite OT! Vill du erhålla en kontakt med Malin så får du som sagt göra det i Alternativa sexualiteter.

OnT: skulle vilja säga att det är dålig stil av läkarna som Malin har ifall de verkligen inte försöker övertyga henne att gå ner i vikt. Hade själv lite problem när jag var yngre med vikten, och skolsköterskan sa till mig att börja äta mer nyttigt och hålla mig på samma vikt då det skulle balanseras i samband med att jag blev längre. Dock så valde jag att börja träna också, gick ner i 5kg tills nästa möte med henne. Och då var hon negativ och sa att det var inte meningen att jag skulle gå ner i vikt
Citera
2008-08-22, 19:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Idiotpod
Om vi följer din diet med massa lightdrycker så får de i sig en hel del annan skit.

Bästa man kan göra är att hålla en normalt varierande kost som är rik på så mycket näringsämnen som möjligt.
Vegitarinism(stavning?) är att föredra i detta läge oftast.

Det bästa för att gå ned i vikt är(i princip iaf) att gå ut och gå i en raskare takt!

Sen är såklart diverse vatten-övningar riktigt bra även!

Men att gå ned i vikt med hjälp utav tung styrketräning är välan inte det brightaste...

Har även för mig att det finns sådana genetiska defekter som gör att folk blir otroligt tjocka.
Något jag har för mig forskarna har kommit fram till alldeles nyligen.

My two cents.

Vegetarisk mat innehåller väldigt stor andel kolhydrat. Det är oerhört fel när man lider av obesitas/fetma. Måste man prompt ha riktig mat så får man lägga till små mängder kött/fett.

Ja. Får de inte lightläsk så blir det något annat. Visst, man kan tvinga dem ifrån allt som är gott men hur givande är det i längden? Det ska iaf hålla dieten i ett par år ...

Tung styrketräning stärker muskler, leder, balans, senor, ligament och så vidare ... bättre än mycket annat. (Om man klarar av det såklart!)

Ingen forskare kan komma ifrån termodynamikens lagar.
Citera
2008-08-23, 07:13
Medlem
Citat:
Nej men nu får du väl sluta! Du har inget "handikapp"!

Hade du varit sängbunden pga förlamade ben hade du varit handikappad.

Du kan ta dig ur sängen relativt enkelt (jag säger "relativt" eftersom det knappast är ett snabbprojekt att banta bort 200 kg).

Skippa alla pizzor, all O'boy och alla onyttigheter så ska du se att du snart börjar märka skillnad viktmässigt!
Även om du inte tycker att övervikt är ett handikapp så tycker läkarna de i alla fall.
Citera
2008-08-23, 07:41
Medlem
linlucs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor
Renee Williams 409 kg tung är död endast 29 år gammal. Trots en lyckad operation orkade hennes hjärta inte längre och hon efterlämnade två döttrar 9 och 13 år gammla. Hennes enda önskan var att få se dom växa upp. Hur kan ett samhälle stillatigande låta människor bokstavligt äta ihjäl sig? Hade samma sak kunnat ske i Sverige? På TV 5 visas i kväll ett program om henne och så här såg hon ut. http://www.obesehelp.net/images/ReneeW2.jpg

vad tjock hon var.
Citera
2008-08-26, 21:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av malin197092
Även om du inte tycker att övervikt är ett handikapp så tycker läkarna de i alla fall.

Nu är du sannerligen handikappad i alla fall. Men du har ju ätit dig till ditt handikapp, eller hur?

Så okej, du är självförvållat handikappad.

Bättre så?
Citera
2008-08-26, 22:26
Medlem
FantaBurks avatar
Citat:
Nu är du sannerligen handikappad i alla fall. Men du har ju ätit dig till ditt handikapp, eller hur?

Så okej, du är självförvållat handikappad.

Bättre så?

Tror du använder för stora ord för henne...

@I Svea I: håller med helt och hållet
Citera
2008-08-26, 23:00
Medlem
Skullheads avatar
Malin, du säger att du har fel på mättnadscentrum i hjärnan, och att du inte blir mätt.

Har du någonsin funderat på amfetamin? som faktiskt tar bort hungerskänslor och gör dig otroligt pigg, självklart ska du inte missbruka det och sitta och trycka i dig massor varje dag, men små dosor i kombination med träning tror jag hade gjort dig gott.

Har du pratat med en läkare om just amfetamin? det är visserligen olagligt, men vad gör det när det handlar om liv eller död.
Citera
2008-08-26, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skullhead
Malin, du säger att du har fel på mättnadscentrum i hjärnan, och att du inte blir mätt.

Har du någonsin funderat på amfetamin? som faktiskt tar bort hungerskänslor och gör dig otroligt pigg, självklart ska du inte missbruka det och sitta och trycka i dig massor varje dag, men små dosor i kombination med träning tror jag hade gjort dig gott.

Har du pratat med en läkare om just amfetamin? det är visserligen olagligt, men vad gör det när det handlar om liv eller död.

Det rådet har hon redan fått och avböjt här på FB.
Citera
2008-08-26, 23:26
Medlem
Skullheads avatar
Citat:
Det rådet har hon redan fått och avböjt här på FB.

Then she is doomed.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in