2008-08-21, 13:40
Medlem
FantaBurks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfiken2
För övrigt är jag också en tjej med en del övervikt och andra problem.

Ändå skrev du att du var en kille i en annan tråd som tände på fettvalkar
Citera
2008-08-21, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FantaBurk
Ändå skrev du att du var en kille i en annan tråd som tände på fettvalkar

Idiot, jag skrev ju att jag tände på det. Inte att jag är kille. Jag är en tjej som tänder på att bli knullad i fettvalken.
Citera
2008-08-21, 15:11
Medlem
FantaBurks avatar
Du skrev att du var en kille i ett annat inlägg din GimP!

https://www.flashback.org/showpost.php?p=12005128&postcount=23
Citera
2008-08-21, 15:19
Medlem
buffalos avatar
malin197092:

Ser du ut ungefär såhär:
http://www.afc.gov.au/images/features/feed.jpg
Citera
2008-08-21, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo
malin197092:

Ser du ut ungefär såhär:
http://www.afc.gov.au/images/features/feed.jpg
Hurså?
Citera
2008-08-21, 20:01
Medlem
StorMammas avatar
On topic:

Sorgligt att dö 29år gammal i onödan, då det är självförvållat...

Till Malin:

Med en dåres envishet mal du på om och om igen angående ditt ämnesomsättningsfel, du tar det som självklart att du SKA ha hjälp från samhället med att andas, matas och torkas i häcken.
Du påstår att du är ämnesomsättningsexpert, men säger också att du äter husmanskost... Vilket man INTE äter om man har lätt för att lägga på sig kilon!

I dina inlägg framstår du ( Ursäkta!) som enormt korkad.
Man skriver JAG inte Ja..Snälla.....
Citera
2008-08-21, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av malin197092
De är alltid så många som vet hur man ska göra för o gå ner i vikt. Om de var så lätt hadde Ja ju gjort de o alla andra som har övervikt med. När inte ens läkare o dietister har lyckats hjälpa med de så lär de ju inte gå ju. O ingen hadde väl rökt eller snusat heller för de är ju med farlit.

Men rökare tänker att det inte händer dem, de kommer få styrka att sluta närsomhelst. Och så vidare. Nu fick jag en tanke: Kan det vara så att supertjockisar tänker på precis samma sätt som rökare?

Läkare: "Minska ditt kaloriintag och börja motionera. Vi vill inte ha in dig nere i kylrummet, du är ju ung."
Patient (tänker): "Okej. Ska göra det snart. Det där med bårhuset händer inte mig."

Nästa månad:
"Jag kommer nog stanna på 120 kg av mig själv."
"När jag får jobb ska jag börja banta."

Ett år senare:
"Nähä, nu väger jag 130. Men jag stannar nog på 140."
"Usch vad synd det är om mig. Jag väntar med att banta tills i sommar när det är skönt att ta långpromenader."

Ett år senare:
"Hoppsan, jag väger visst 150. Men det är ingen fara. Jag kan aldrig bli 200+ som de där stackarna man ser på teve ibland."
"Jag väntar med att börja träna tills jag har gått ner till 140."

Ett år senare:
"Jaha nu kan jag inte väga mig på sjukvårdens våg längre. Men jag kommer aldrig bli sängliggande. Det händer inte mig"
"Just nu är jag så jävla deppig så jag börjar banta nästa månad istället."
Citera
2008-08-21, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ypp
Men rökare tänker att det inte händer dem, de kommer få styrka att sluta närsomhelst. Och så vidare. Nu fick jag en tanke: Kan det vara så att supertjockisar tänker på precis samma sätt som rökare?

Läkare: "Minska ditt kaloriintag och börja motionera. Vi vill inte ha in dig nere i kylrummet, du är ju ung."
Patient (tänker): "Okej. Ska göra det snart. Det där med bårhuset händer inte mig."

Nästa månad:
"Jag kommer nog stanna på 120 kg av mig själv."
"När jag får jobb ska jag börja banta."

Ett år senare:
"Nähä, nu väger jag 130. Men jag stannar nog på 140."
"Usch vad synd det är om mig. Jag väntar med att banta tills i sommar när det är skönt att ta långpromenader."

Ett år senare:
"Hoppsan, jag väger visst 150. Men det är ingen fara. Jag kan aldrig bli 200+ som de där stackarna man ser på teve ibland."
"Jag väntar med att börja träna tills jag har gått ner till 140."

Ett år senare:
"Jaha nu kan jag inte väga mig på sjukvårdens våg längre. Men jag kommer aldrig bli sängliggande. Det händer inte mig"
"Just nu är jag så jävla deppig så jag börjar banta nästa månad istället."
Jo de är kanske lite så om man förenklar de.
Citera
2008-08-21, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorMamma
On topic:

Sorgligt att dö 29år gammal i onödan, då det är självförvållat...

Till Malin:

Med en dåres envishet mal du på om och om igen angående ditt ämnesomsättningsfel, du tar det som självklart att du SKA ha hjälp från samhället med att andas, matas och torkas i häcken.
Du påstår att du är ämnesomsättningsexpert, men säger också att du äter husmanskost... Vilket man INTE äter om man har lätt för att lägga på sig kilon!

I dina inlägg framstår du ( Ursäkta!) som enormt korkad.
Man skriver JAG inte Ja..Snälla.....
Ja har alldrig sakt att ja är expert men eftersom ja har de här handikappet så har ja vart o prövat välditt många saker o så.
Citera
2008-08-21, 23:19
Medlem
FantaBurks avatar
Citat:
Ja har alldrig sakt att ja är expert men eftersom ja har de här handikappet så har ja vart o prövat välditt många saker o så.

Vilket handikapp?
Citera
2008-08-22, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FantaBurk
Vilket handikapp?

Äh det måste ju vara ett troll, ingen annan är väl så dum så dom tar all skit hon får..
Samt att "hon" svarar fantastiskt korkat och med nästan tillgjorda stavfel..

Hur länge har hon inte "mjölkat" frågan om hennes pension och att hon inte förstår att det inte är pengar hon tjänat, utan även det ett bidrag...

"Malin" är säkert en av "forumprofilerna" som bara gör sig lustig..
Citera
2008-08-22, 01:54
Bannlyst
Citat:

Nej men nu får du väl sluta! Du har inget "handikapp"!

Hade du varit sängbunden pga förlamade ben hade du varit handikappad.

Du kan ta dig ur sängen relativt enkelt (jag säger "relativt" eftersom det knappast är ett snabbprojekt att banta bort 200 kg).

Skippa alla pizzor, all O'boy och alla onyttigheter så ska du se att du snart börjar märka skillnad viktmässigt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in