har 4 st datorer ståendes hemma, kan man på något sätt få dessa att jobba tillsammans ? om jag skulle få för mig att bruteforca ett winrar arkiv eller något annat kul.
Föreslår att du kör dem separat och bruteforcar uppdelat i segment om bruteforceprogrammet kan ställas in på det. T ex låta en dator köra från en viss kombination till en annan kombination och nästa dator börjar från där den ena slutar. Förenklat sett låta en köra det som börjar på från 0 till 9, nästa allt som börjar på från A till J, nästa från K till T och så vidare. Sedan allt som börjar med specialtecken, hur de nu går alfabetiskt sett. Det är väl något sånt SETI gör, varje användare får en viss del att bearbeta om jag inte fattat detta fel.
har 4 st datorer ståendes hemma, kan man på något sätt få dessa att jobba tillsammans ? om jag skulle få för mig att bruteforca ett winrar arkiv eller något annat kul.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!