Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-01-22, 00:45
  #1
Medlem
filthy_fews avatar
Hört från olika att alla är på jakt efter ledaren för tigrarna...någon som vet mer?
Citera
2008-01-22, 00:47
  #2
Medlem
johnny-62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filthy_few
Hört från olika att alla är på jakt efter ledaren för tigrarna...någon som vet mer?
Och vilka är tigrarna..
Citera
2008-01-22, 01:35
  #3
Medlem
filthy_fews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny-62
Och vilka är tigrarna..

Göteborg...ledare finns med på 100 listan med fullständig namn
Citera
2008-01-22, 08:23
  #4
Medlem
Hört mer att en tyngre kille som tidigare va ledare snart muckar eller har muckat, kan det va så att han vill ta tillbaka sin plats?
Citera
2008-01-22, 15:20
  #5
Avstängd
Jocke_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filthy_few
Hört från olika att alla är på jakt efter ledaren för tigrarna...någon som vet mer?

Tänker du på den äldre Ali eller den yngre Sader?
Citera
2008-01-22, 19:47
  #6
Medlem
filthy_fews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jocke_S
Tänker du på den äldre Ali eller den yngre Sader?

Han A. tänkte jag på...
Citera
2008-01-22, 21:11
  #7
Avstängd
Jocke_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filthy_few
Han A. tänkte jag på...

Ja han och O.G är ju inte bästa vänner precis... om det nu var dom du syfta på
Citera
2008-01-22, 21:21
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jocke_S
Tänker du på den äldre Ali eller den yngre Sader?

Den här andra killen "S" tror jag e den som ska komma ut snart har jag hört... Är det inte han som är ledaren egentligen?
Citera
2008-01-23, 09:18
  #9
Medlem
Har inte den gode S gjort sig ovänn med en del av sina tidigare allierade när han gick loss med ett automatvapen mot en krog, mestadels utan anledning?

Det är ingen stabil gosse det inte.....
Citera
2008-01-23, 10:46
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carsten
Har inte den gode S gjort sig ovänn med en del av sina tidigare allierade när han gick loss med ett automatvapen mot en krog, mestadels utan anledning?

Det är ingen stabil gosse det inte.....

Aveny10 eller ny händelse?
Citera
2008-01-24, 12:05
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TRAVIAN77
Aveny10 eller ny händelse?

Aveny 10. Detta är ren och skär hörsägen, men det påstås att S hamnade i onåd men en allierad då den personen ansåg att man inte kunde storma iväg hursomhelst med tanke på andra faktorer, dvs business. Detta skulle då inte S ha köpt, utan bestämde sig för att hota personen till livet, något denna inte uppskattade nämnvärt.

Antingen rent skitsnack, eller så löses det säkert genom ett litet möte, men det påstods att S skulle dra till sitt hemland efter muck, men det ser iallafall jag som mindre tänkbart.
Citera
2008-01-24, 13:15
  #12
Medlem
Souldusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny-62
Och vilka är tigrarna..

Det är OG du pratar om Och deras ledare Denho Acars finns i Turkiet medans Wojtek fungerar som tillfällig ledare. Han har dock precis blivit dömd och ska avtjäna ett långt straff. Rätta mig om jag missat nått
__________________
Senast redigerad av Souldust 2008-01-24 kl. 13:19.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback