• 1
  • 2
2008-01-24, 10:55
Medlem
slrslrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palleman
Jag har en Express och jag har inte haft ett enda problem under de dryga sex månader jag har ägt den.

Tänkte bara meddela att AirPort Express är den lilla routern man stoppar direkt i vägguttaget och AirPort Extreme är den stora routern. Så om du behöver trådad routing, möjlighet att koppla in extern hårddisk eller N-hastighet så borde du satsa på Extremen. Behöver du bara en enkel trådlös router så är Expressen perfekt. Klarar ju som sagt att streama ljud trådlöst också.

jag vet vad skillnaden mellan express och extreme är men tack ändå för din förklaring. Än så länge har jag inte stött på någon som har haft problem med sin airport express. Låter bra!
Citera
2008-01-24, 11:56
Medlem
Pallemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slrslr
jag vet vad skillnaden mellan express och extreme är men tack ändå för din förklaring. Än så länge har jag inte stött på någon som har haft problem med sin airport express. Låter bra!

Haha, okej. Vet bara att det är många som blandar ihop dem..lika bra att förklara då.

Jo, jag tror att den är ett rätt säkert kort!
Citera
2008-02-04, 22:22
Medlem
slrslrs avatar
Helt sjukt, jag sitter fortfarande på min Netgear och nu funkar det att spela på B.net...

Finns det någon vettig förklaring för detta?
Citera
2008-02-04, 22:44
Medlem
fågelmannens avatar
Låter ungefär som alla routrar jag någonsin haft (mest d-link). Väldigt random.

Varför? Ingen aning.Sorry. Men skaffa en express, dom är ju heta om inget annat.
Citera
2008-02-05, 02:03
Medlem
Adde_87s avatar
kan bara instämma med andra i tråden om Linksys WRT54GL's storhet. 600 för den är som hittat.
kör DD-WRT på min och den är stabil som betong.

hade själv en netgear wgr614 innan och hade massor av problem med stabilitet och att den kunde börja bugga.
Citera
2008-02-07, 23:17
Medlem
slrslrs avatar
Någon som kan tipsa på hur man ska konfigurera sin router, känner ett litet skitlagg när jag ska flytta gubben i wc3. gubben reagerar snabbare till mina klick när jag kör lan eller single player.

Går det att åtgärda med någin inställning?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in