Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-02-13, 22:08
  #37
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Tycker du visar prov på oerhört skarpsinne genom att dra slutsatsen att jag menar Maria Lundqvist i Maria Lundqvist-tråden.

Nu har jag dock ändrat mig efter att ha sett mer av serien i svt, hon är inte anorektiskt smal utan helt normalt slank bara. Jag var nog packad utan att jag visste om det i förra inlägget. Kan hända den bäste, uppenbarligen.

OK, då är vi överens om det. *skakar tass*
Citera
2012-04-01, 14:23
  #38
Medlem
Nu har Maria skilt sig. Vem är den nye mannen som hon absolut inte vill prata om?

http://www.svd.se/kultur/sondag-mari...et_6965891.svd
Citera
2012-04-10, 02:26
  #39
Medlem
Rödstrumpan Maria Lundqvist är 48 år gammal, men har alltid sett gammal ut tycker jag. Både i "Änglagård", "Sprängaren" och nu i tv-serien "30 grader i Februari".

Efter 24 år äktenskap skiljer hon sig, men tycks nu ha hittat den stora kärleken i skådelspelaren och sångaren Kristoffer som är hela 21 år yngre. Han är aktuell på Chinateatern.

Hon har blivit belönad med Guldbagge och andra priser. Tycker hon alltid spelar rabiata, fula och irriterande roller. Alla i den där tv-serien är fula. Hon spelar över som fan.
Citera
2014-01-18, 17:33
  #40
Medlem
Sheldonseniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Francobollo
Rödstrumpan Maria Lundqvist är 48 år gammal, men har alltid sett gammal ut tycker jag. Både i "Änglagård", "Sprängaren" och nu i tv-serien "30 grader i Februari".

Efter 24 år äktenskap skiljer hon sig, men tycks nu ha hittat den stora kärleken i skådelspelaren och sångaren Kristoffer som är hela 21 år yngre. Han är aktuell på Chinateatern.

Hon har blivit belönad med Guldbagge och andra priser. Tycker hon alltid spelar rabiata, fula och irriterande roller. Alla i den där tv-serien är fula. Hon spelar över som fan.

Hon är helt klart käringsjuk. Konstigt när hon fördömmer män som har yngre kvinnor när hon gör precis samma sak själv...
Citera
2014-01-18, 22:56
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sheldonsenior
Hon är helt klart käringsjuk. Konstigt när hon fördömmer män som har yngre kvinnor när hon gör precis samma sak själv...

Vilka sådana män har hon fördömt, något specifikt exempel?
Citera
2014-01-19, 02:07
  #42
Medlem
Sheldonseniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rostbiffsglade-rolf
Vilka sådana män har hon fördömt, något specifikt exempel?

Hon ondgjorde sig b l a över just ålderskillnad i o m Tito Beltranaffären kommer jag ihåg. Dubbelmoralist, sa Bill...
Citera
2014-09-15, 07:23
  #43
Medlem
Toshiro.Mifunes avatar
I en artikel på mynewsdesk här från 13/9 kan man läsa att hon är aktuell med dramakomedifilmen Medicinen.

Hon gästade bingolotto här i går kväll och det avsnittet kan ses 6 dagar till.
Citera
2015-03-29, 19:24
  #44
Medlem
Wermlands avatar
Hon visar nupparna i Tysta leken.
Citera
2015-03-29, 20:48
  #45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wermland
Hon visar nupparna i Tysta leken.

Taxöron?
Citera
2015-03-30, 08:53
  #46
Medlem
psaks avatar
Hennes mest minnesvärda framträdande, som galen hippie i Perssons parfymeri https://www.youtube.com/watch?v=LGBPXm-U2cE
Citera
2016-02-05, 01:17
  #47
Medlem
Worezs avatar
Denna kvinna är ytterst otrevlig både offentligt och privat. Träffat flera personer som vittnar om samma sak. Det är som att hon försöker vara trevlig till en början, men att det efter en stund brister i genom. Personligen har jag fått intrycket av att hon är lättirriterad och brusar upp över mindre saker.

Hon är även less på pressen. Vet att hon vägrar prata om sitt privatliv, speciellt hennes senaste skilsmässa och om hennes toyboy.
Citera
2017-08-21, 20:41
  #48
Medlem
Citat:
Skådespelaren Maria Lundqvists blivande man har skapat stor turbulens i hennes liv.
I podcasten "Nemo möter" berättar Maria Lundqvist om hur 21 år yngre pojkvännen Kristoffer Hellström kom in i hennes liv – hur barnen och vännerna reagerade och om rädslorna inför framtiden.
– Många mötte alltihop med stor skepsis. Många av de vänner som jag kanske inte har kvar längre mötte det med att det var sjukt, äckligt och fånigt, säger Maria Lundqvist i podcasten "Nemo möter."

Skådespelaren Maria Lundqvist, 53, ska gifta sig med sin fästman och kärlek Kristoffer Hellström, 33. Paret har i dag varit tillsammans i åtta år, men den första tiden i relationen var kämpig.

Citat:
Maria Lundqvists barn reagerade också starkt på hennes relation med den 21 år yngre pojkvännen. Hennes äldsta son, Anton Lundqvist, är bara några år yngre än Kristoffer Hellström och visste vem han var då de bägge arbetade inom samma bransch.

http://www.expressen.se/noje/maria-l...annen-ackligt/
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback