2008-01-21, 00:57
Alla verkar koncentrera sig kring Tito Beltran och Monica Dahlström- Lannes när det kommer till det som Tito står åtalad för. Jag förundras över varför den mest aktive i det hela hamnar i skymundan. Hur kommer det sig? Varför gräver man inte i Maria Lundqvists liv? Som alla redan vet är Tito inte världens trevligaste person, men Maria verkar inte heller vara så värst trevlig. Maria ger sig efter Tito utan några egentliga bevis för någonting. Ett av de bästa "fysiska" bevisen säger hon sig ha spolat bort, även då hon visste av vilken betydelse trosorna var i det fruktansvärda som ägt rum. Hon säger ju själv att hon genast rusade till Titos rum och skällde på honom när hon fick reda på vad som hänt. Redan då var hon övertygad om att en våldtäkt ägt rum, men ändå väljer hon att göra sig av med det främsta beviset för att någonting skulle ha hänt. Med allt det hat hon bär inom sig, så väljer hon att bara kasta bort ett (kanske) avgörande bevis. Det är enligt mig inte ett rationellt beteende i en sådan situation. Enligt mig så gör man bara inte på det sättet. Hur mycket jag än försöker så kan jag helt enkelt inte se mig någon göra på detta viset, det går bara inte.
Med andra ord, så kan det ju vara så att Maria är en sådan person som kan ställa till med ett rent helvete för människor hon inte tycker om. Nu säger jag inte att det är så det ligger till, men om det nu ändå skulle vara sant så måste det ju finnas en hel del skvaller om henne? Det har ju kommit upp lite andra rykten om Marias person under hela den här mediastormen. Bland annat så har jag för mig att någon i en intervju sagt att hon under Robert Wells show klagat över lönen och annat. Jag fick lite intrycket av att hon är något av en uppviglare och en som baktalar människor. Kan det stämma?
Med andra ord, så kan det ju vara så att Maria är en sådan person som kan ställa till med ett rent helvete för människor hon inte tycker om. Nu säger jag inte att det är så det ligger till, men om det nu ändå skulle vara sant så måste det ju finnas en hel del skvaller om henne? Det har ju kommit upp lite andra rykten om Marias person under hela den här mediastormen. Bland annat så har jag för mig att någon i en intervju sagt att hon under Robert Wells show klagat över lönen och annat. Jag fick lite intrycket av att hon är något av en uppviglare och en som baktalar människor. Kan det stämma?