2008-01-20, 21:45
Medlem
isroks avatar
hej

finns det ingen delete-knapp fr firefox s man kan ta bort irriterade hemsidor (nej inte porr)

edit: finns det ingen delete-knapp som r "allround" p mac, som p pc d funkar ju delete till nstan allt
Citera
2008-01-20, 21:51
Medlem
Hispers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isrok
hej

finns det ingen delete-knapp fr firefox s man kan ta bort irriterade hemsidor (nej inte porr)

edit: finns det ingen delete-knapp som r "allround" p mac, som p pc d funkar ju delete till nstan allt

Om du vill anvnda Backspace-tangenten pss som deleteknappen p PC, alla fall fr att radera text, s r det Fn+Backspace som gller. Om den kombinationen lser ditt problem vet jag inte.
Citera
2008-01-20, 22:00
Medlem
isroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hisper
Om du vill anvnda Backspace-tangenten pss som deleteknappen p PC, alla fall fr att radera text, s r det Fn+Backspace som gller. Om den kombinationen lser ditt problem vet jag inte.

nej, s lngt har jag kommit men om man vill radera en sida frn adressfltets scrollmeny
Citera
2008-01-21, 06:48
Medlem
Pallemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isrok
nej, s lngt har jag kommit men om man vill radera en sida frn adressfltets scrollmeny

shift-backspace, precis som man gr p en pc?
Citera
2008-01-21, 16:55
Medlem
Durkslags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palleman
shift-backspace, precis som man gr p en pc?
Tackar , i Windows rcker det med att bara trycka p Delete men kanske funkar med Shift + Backspace ocks.
Citera
2008-01-21, 17:58
Medlem
isroks avatar
najs, funkar shif-backspace precis som delete p pc, allts till dom flesta program
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in