Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2008-01-25, 21:31
  #25
Medlem
mogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tweeneer
fick inte riktigt svar på min förra fråga, men:
Kan man testa några mp3-spelare i någon affär?
Innan jag köpte min iPod så gick jag runt i div. butiker och kände och kollade en hel del, och en del av spelarna var faktiskt uppladdade så man kunde leka runt i menyerna.

Så egentligen bör det väl inte vara några problem för tex. ElGiganten, Media Markt, ONOFF, Siba, Expert och dom andra att trycka in lite musik i en spelare och sedan ut i butiken.

Dom visar ju film på TV apparaterna och spelar musik i butiken så lite musik i mp3 spelarna ska väl inte ställa till det så mycket, men det handlar säkerligen om att dom bara är slöa och "har inte tid" med sådant. Det är ju schysstare mot kunden då man får testa produkten innan köpet (precis som om man kollar på en TV/Radio/Stereo osv.).


Nä, ut i butiken och fråga om du kan testa produkten, det är ju ändå du som står där med cashen i handen och är en potentiell kund. Om Jan Banan får kräma på stereon på stereo avdelningen så bör väl du får kräma på med iPodden/Creative spelaren...



PS. Jag har en iPod Classic 80 GB och är grymt nöjd! Inga problem med varken ljudet eller batteritiden alls! Hur svårt är det egentligen att koppla in sladden till spelaren lite då och då? Herregud vad slö man får bli.


Enda minuset som jag ser det är det där iTunes programmet...nyaste versionen 7.0.6.29 hänger sig gärna på min dator. Ska jag koppla ut iPodden så kan det ta en liten stund.

Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback