• 1
  • 2
2008-01-20, 19:43
Bannlyst
Tjenare!
Nu har jag googlat ett bra tag men hittar inte det jag söker så jag ger ett försök här.

Förut hade jag ett program som jag från min Dator kunde "hacka" mig in i en Mobil telefon via Bluetooth. Detta gick utan att han/hon behövde acceptera och jag kunde få 100% kontroll över Mobil telefonen.
Men nu så kraschade datorn och allt försvann och jag kommer inte ihåg vad programmet heter.
Så jag undrar om det finns ett sådant program ni kan länka till mig.

Kom ihåg att det är från Datan man "hackar" sig in på Mobil telefonen inte från Mobil telefon till Mobil telefon.

Tack!
Citera
2008-01-20, 20:05
Medlem
hade det med för ett tag sen, skulle va kul att ha det igen hoppas nån har det...
Citera
2008-01-20, 20:53
Medlem
Letar efter ett liknande programm, Fast dock inte till datorn. Utan jag vill kunna ta kontroll över mobiltelefoner via min egen. Har läst någonstans att det går att göra men har inte hittat ett programm, är det någon som känner till ett sådant program?
Citera
2008-01-20, 20:54
Medlem
baz_1337s avatar
Bra tråd?
http://www.flashback.org/showthread.php?t=369841
Citera
2008-01-20, 21:06
Medlem
Perfekt. tack
Citera
2008-01-20, 22:14
Bannlyst
Det är inte vad jag är ute efter, har redan program som tar sig in från min mobil till en annans, men man måste acceptera och det är inte lika kul. Det jag hade var via datorn och var mera avancerat.
Citera
2008-01-21, 00:13
Medlem
Assyrens avatar
skulle va kul att ha ett sådant program faktist någon som kan komma med information om namn på programmet ?
Citera
2008-01-21, 00:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Assyren
skulle va kul att ha ett sådant program faktist någon som kan komma med information om namn på programmet ?
Programmet måste använda sig av något säkerhetshål i mobilen. Det hålet är förhoppningsvis / förmodligen tilltäppt vid det här laget.
Citera
2008-01-21, 00:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Assyren

Det är många som har, men ingen vill gå ut med det så det blir "känt".
Citera
2008-01-21, 00:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ouverte
Programmet måste använda sig av något säkerhetshål i mobilen. Det hålet är förhoppningsvis / förmodligen tilltäppt vid det här laget.

Det du säger kan stämma mycket väl, det var ett riktigt bra tag sen jag använde programet..
Citera
2008-01-21, 00:24
Medlem
gandihellfishs avatar
Vet du om bluetooth va tvunget att vara påslaget på måltelefonen?
Citera
2008-01-21, 03:55
Medlem
p4radoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gandihellfish
Vet du om bluetooth va tvunget att vara påslaget på måltelefonen?
Det är väl ganska mycket av en självklarhet, eftersom programmet inte skulle ha något att ansluta till annars.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in