Tjenare!
Nu har jag googlat ett bra tag men hittar inte det jag söker så jag ger ett försök här.
Förut hade jag ett program som jag från min Dator kunde "hacka" mig in i en Mobil telefon via Bluetooth. Detta gick utan att han/hon behövde acceptera och jag kunde få 100% kontroll över Mobil telefonen.
Men nu så kraschade datorn och allt försvann och jag kommer inte ihåg vad programmet heter.
Så jag undrar om det finns ett sådant program ni kan länka till mig.
Kom ihåg att det är från Datan man "hackar" sig in på Mobil telefonen inte från Mobil telefon till Mobil telefon.
Letar efter ett liknande programm, Fast dock inte till datorn. Utan jag vill kunna ta kontroll över mobiltelefoner via min egen. Har läst någonstans att det går att göra men har inte hittat ett programm, är det någon som känner till ett sådant program?
Det är inte vad jag är ute efter, har redan program som tar sig in från min mobil till en annans, men man måste acceptera och det är inte lika kul. Det jag hade var via datorn och var mera avancerat.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!