....fast jag tvivlar starkt på att det är självaste Mr Statsministern som skrivit det.
Vad fan, jag har inte tid med sånt här fjams!
Mailet lyder i alla fall så här:
"fredrik.reinfeldt@riksdagen.se"
<fredrik.reinfeldt@riksdagen.se> till mig
Fler alternativ 19 jan (1 dagar sedan)
Hej *namn*,
Måste tyvärr tacka nej till intervjun ang. skärpt lag för katter i koppel.
Du berätta om dig och din sambos två katter och blev rörd av dina ord. Hur den ena, den nya unga var mer vild än den andra och hetsade vid matskålen.
Jag och min fru har själv 2 katter, men tycker inte att dom ska tvingas ha koppel på sig inomhus.
Och införandet av paragraf 467 om alkoholförbud mot djur har röstats i partiet och kommer inte att införas.
Yo! som man säger i \"hodden\".
Ja, som ni ser är det inte speciellt svårt att tvivla på att det är något riktigt lurt med detta.
1. Statsministern skulle knappast skicka iväg ett sådant obetydligt email.
2. Han skulle dessutom aldrig skriva "hodden", eller försöka framstå som "en i förorten".
3. Om Statsministern skriver så där dåligt är detta land förlorat!
4. Och det där med "röstningen i partiet" ...vad fan. Vem driver med mig?
Till min fråga: själva adressen ser ju autentisk ut (finns på riksdagens hemsida), men brevet är det inte. Så HUR har någon/något/det/den/den där lyckats skicka iväg ett mail till mig med statministerns email?
Finns det någon sida där man kan skicka iväg mail med Reinfeldt som avsändare? eller har någon hackat Reinfeldts email? (inte så troligt, men...)
har någon hackat min email? (inte för att jag bryr mig, har inga hemligheter där) Men, man blir ju konfunderad.
/Ubangi
TACK FÖR ALLA SVAR! MEN NI BEHÖVER INTE SVARA MER. JAG VET VEM SOM GJORDE DET, SAMT HUR /UBANGI