• 1
  • 2
2008-01-20, 15:33
Bannlyst
det är så att jag har beställt lite godsaker , Valium 10or och xanor 0.25

Vilken drog tycker ni e bäst att blanda med domma? jag skulle villja prova att ta tjack eller E på, sen dra lite lustgas, kanske ska prova röka lite Spice på skiten med? vad tycker ni?..

det jag e mest sugen på e tjack + nårra vallar, e bara rädd att man blir trött istället för skönt tjackad. någon som har testat eller?
Citera
2008-01-20, 15:38
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verni
det är så att jag har beställt lite godsaker , Valium 10or och xanor 0.25

Vilken drog tycker ni e bäst att blanda med domma? jag skulle villja prova att ta tjack eller E på, sen dra lite lustgas, kanske ska prova röka lite Spice på skiten med? vad tycker ni?..

det jag e mest sugen på e tjack + nårra vallar, e bara rädd att man blir trött istället för skönt tjackad. någon som har testat eller?
Allt! E och horse är speciellt bra, el opiater i allmänhet. Kan vara farligt dock, för oinvigda.
Citera
2008-01-20, 15:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Allt! E och horse är speciellt bra, el opiater i allmänhet. Kan vara farligt dock, för oinvigda.

men bensot tar inte övertaget då?

kanske ska ta 1 e eftersom det var så jävlar länge sen jag tog, så borde det räcka med ca 3-4 vallar? och nårra kalla öl på det
Citera
2008-01-20, 16:20
Medlem
Blanda Benzo med Alkohol och lite Vaket då får du ett härligt gung
Citera
2008-01-20, 16:30
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
men bensot tar inte övertaget då?

kanske ska ta 1 e eftersom det var så jävlar länge sen jag tog, så borde det räcka med ca 3-4 vallar? och nårra kalla öl på det
Nej E + bzd = 120% ren lycka och du raggar hem vilken brud som helst. Alla spärrar släpper.
Citera
2008-01-20, 16:41
Medlem
Corvs avatar
Tjo plus diazepam är riktigt trevligt tycker jag. Man slipper allt dåligt med tjo och blir jävligt mysig osv plus de trevliga tjoeffekterna.
Citera
2008-01-20, 16:45
Medlem
Slängde i mig lite Xanor/rohypnol-liknande benso för ca en timme sen. Är det lugnt om jag slänger i mig 300-400 mg tramadol?
Citera
2008-01-20, 16:47
Medlem
Corvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuneBug
Slängde i mig lite Xanor/rohypnol-liknande benso för ca en timme sen. Är det lugnt om jag slänger i mig 300-400 mg tramadol?
Det borde väl vara lungt om det inte handlar om några större mängder benso. Känns det inte lite dumt att slänga sig något som du inte vad det är förresten?
Citera
2008-01-20, 17:35
Bannlyst
Citat:
Nej E + bzd = 120% ren lycka och du raggar hem vilken brud som helst. Alla spärrar släpper.

ok, tackar så mycket , ska bli kul nästa helg asså
Citera
2008-01-20, 17:46
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
ok, tackar så mycket , ska bli kul nästa helg asså
Kan du ge dig på så länge det är mdma och inte tjackpiller bara
Citera
2008-01-20, 18:20
Bannlyst
Citat:
Kan du ge dig på så länge det är mdma och inte tjackpiller bara

jag har ingen speciell kran, e mest polare som inskaffar olika saker och vissa av dom går ibland inte att lite på för att dom hellre blåser folk och vill ha allt bra skit för sig själva, men jag har hört att det går att testa E på MDMA, har nån någon aning om hur?
Citera
2008-01-20, 18:22
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
jag har ingen speciell kran, e mest polare som inskaffar olika saker och vissa av dom går ibland inte att lite på för att dom hellre blåser folk och vill ha allt bra skit för sig själva, men jag har hört att det går att testa E på MDMA, har nån någon aning om hur?
Labbanalys jao...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in