Alla knarkare jag har träffat har varit mycket otrevliga. De har skrikit och varit allmänt sviniga. De har bett mig dra åt helvete fast jag inte gjort dem någonting. Är det knarket som gör knarkare otrevliga eller är det otrevliga människor som blir knarkare eller är det en kombination? Blir man automatiskt otrevlig av knark? När det gäller alkohol blir vissa trevliga och vissa otrevliga men med knark tror jag att alla blir otrevliga eller har ni träffat en trevlig knarkare? Vilket knark har de otrevligaste knarkarna? Cannabisknarkarna är i mitt tycke de minst otrevliga.
Alla knarkare jag har träffat har varit mycket otrevliga. De har skrikit och varit allmänt sviniga. De har bett mig dra åt helvete fast jag inte gjort dem någonting. Är det knarket som gör knarkare otrevliga eller är det otrevliga människor som blir knarkare eller är det en kombination? Blir man automatiskt otrevlig av knark? När det gäller alkohol blir vissa trevliga och vissa otrevliga men med knark tror jag att alla blir otrevliga eller har ni träffat en trevlig knarkare? Vilket knark har de otrevligaste knarkarna? Cannabisknarkarna är i mitt tycke de minst otrevliga.
Jag är inte otrevlig, men den sekund en person blir detta mot mig så kan jag vända lika fort.
Det kan ha att göra med att illegala droganvändare inte har så bra relation med resten av samhället, i och med att de jagas, trakasseras och stigmatiseras. Missbrukare av tunga droger brukar också ha någon form av psykiska problem (dock inte på grund av narkotikan, oftast).
Frågan är mer av hur många i din bekantskapskretts som tar droger utan att du vet det. Att du träffar "dem som tar droger" tolkar jag som att du träffar samma personer som dag in och dag ut får sig en moralpredikan om hur "de är avskum för människan och att de borde läsa bibeln osv osv".
Det är knarkare ute i stan som som är otrevliga. Det finns många otrevliga hemmafruar men jag vet inte om de knarkar men om de knarkar kanske det kan förklara varför de är otrevliga.
Det är knarkare ute i stan som som är otrevliga. Det finns många otrevliga hemmafruar men jag vet inte om de knarkar men om de knarkar kanske det kan förklara varför de är otrevliga.
Alla narkotikabrukare jag känner är trevliga,annars skulle jag inte umgås med dom.Därimot kan jag inte rubricera dom för knarkare.
Jag nyttjar narkotika vid väl valda tillfällen och är trevlig,men människor som är otrevliga mot mig får på fan.Eller så ger jag dom nåd,beroende på vilket humör jag är på.
Må väl
Kolla bara den trevliga stämningen i "vilka kör på övriga droger"-tråden så ser du att vi som knarkar inte alls är otrevliga, missanpassade puckon. Inte alltid iaf
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!