• 1
  • 2
2008-01-19, 17:21
Medlem
skinner1112s avatar
Jag ringde precis till tv4 och klaga p paulo och ian roberto som frstr svensk tv,s bsta sattsning!! vi mste f bort dom!!! fattar inte hur dom tnkte nr dom valde dom idioterna!!

vi mste kmpa fr att f bort dom!! jag vill ha joe rogan och mike goldberg!

eller vad tycker ni!?
Citera
2008-01-19, 17:22
Medlem
coqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skinner1112
Jag ringde precis till tv4 och klaga p paulo och ian roberto som frstr svensk tv,s bsta sattsning!!
Vad sa de d?
Citera
2008-01-19, 17:23
Medlem
skinner1112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coq
Vad sa dem d?

hon skulle framfra det! igen... jag har skickat typ 1000 emails
Citera
2008-01-19, 17:23
Medlem
Vad fick du fr svar d?

edit: tva p bollen visst.
Citera
2008-01-19, 17:25
Medlem
coqs avatar
Vad r det som r s dligt med Paulo och Ian Roberto egentligen? Varfr anser du att de frstr svensk tv's "bsta satsning"?
Citera
2008-01-19, 17:28
Medlem
qracs avatar
Citat:
vi mste kmpa fr att f bort dom!! jag vill ha joe rogan och mike goldberg!
D kan de lika bra ha kvar Roberto.
Citera
2008-01-19, 17:31
Medlem
skinner1112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coq
Vad r det som r s dligt med Paulo och Ian Roberto egentligen? Varfr anser du att de frstr svensk tv's "bsta satsning"?

skojjar du eller??

jag kan sitta hr och babbla skit om paulo i 5timmar... men kort:

han kan inte ett skit om mma! han skirker s att taket lyfter om ngon trffar bra! han r iriterande osv osv osv

Mike goldberg och Joe rogan vet vad dom snackar om! r det ngon som kollar live?? jag tankar dan efter jag klarar inte av idioterna!!
Citera
2008-01-19, 17:32
Medlem
skinner1112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qrac
D kan de lika bra ha kvar Roberto.

OMG!! r det vrkligen s att det bara r jag (hr inne!!!) tycker brderna robeto r Keffast i stan?
Citera
2008-01-19, 17:41
Medlem
No_fears avatar
Brderna Roberto r inte dom grymmaste men jag kommer aldrig bna och be att f hra p Goldberg , Rogan kan jag vl med men inte den dr jvla jttebabyn Goldberg.
Han blir man allmnt less p, kan inte tv4 ta in Bas Rutten och kommentera UFC det skulle vara nt det
Citera
2008-01-19, 17:50
Medlem
skinner1112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No_fear
Brderna Roberto r inte dom grymmaste men jag kommer aldrig bna och be att f hra p Goldberg , Rogan kan jag vl med men inte den dr jvla jttebabyn Goldberg.
Han blir man allmnt less p, kan inte tv4 ta in Bas Rutten och kommentera UFC det skulle vara nt det

skulle ga!! steven quadros och bass! (Stvaning) bsta bsta !!

jag gillar iaf mike goldberg antar att jag har vant mig. personligen kan jag inte kolla p tv4sport pga dom idioterna
Citera
2008-01-19, 17:54
Medlem
cdg347s avatar
Hller med, Roberto r fan illa. Han sitter ju bara och kastar ur sig vilken smrja som helst, har ingen koll p ls eller positioner. Han r en nolla i sammanhanget.
Citera
2008-01-19, 17:54
Medlem
Tangorabatts avatar
Citat:
skulle ga!! steven quadros och bass! (Stvaning) bsta bsta !!

jag gillar iaf mike goldberg antar att jag har vant mig. personligen kan jag inte kolla p tv4sport pga dom idioterna

Nej du r lngt ifrn ensam om att tycka illa om brderna Roberto. Jag ser ocks hellre Goldberg och Joe. ven om man r lite trtt p deras snack, men de r 1000 gnger bttre n Paulo med sidekick.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in