Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-06-23, 19:06
  #4213
Medlem
Kungens.hands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1FF
Här http://learn-to-remove-virus.blogspo...guide-how.html hittade jag något som nog fixar det . Följ bara guiden .

Vad har du för antivirus ?...mitt löste ut direkt och satte filen i karantän .

Nej det där kom jag tyvärr ingen vart med, fann eller fattade ingenting efter gått genom stegen.

Jag har en extension i Chrome som kommer tillbaka hur många gånger jag än tar bort den som heter "save ad" lr dylikt.


Har aldrig orkat med virusskydd, funkat fram tills nu..
__________________
Senast redigerad av Kungens.hand 2014-06-23 kl. 19:08.
Citera
2014-06-23, 19:13
  #4214
Medlem
Kungens.hands avatar
Gjorde nyss en reset av Chrome, tog bort länkar och strunt, får se hur länge det håller i.
Citera
2014-06-23, 19:16
  #4215
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungens.hand
Nej det där kom jag tyvärr ingen vart med, fann eller fattade ingenting efter gått genom stegen.

Jag har en extension i Chrome som kommer tillbaka hur många gånger jag än tar bort den som heter "save ad" lr dylikt.


Har aldrig orkat med virusskydd, funkat fram tills nu..

Jaa du - jag tror på den senaste guiden så ta ett djupt andetag och läs den igen .
Den är enkel !

Hur passar denna extension in i problem bilden menar du ?

Har du kollat upp om du har någon gammal "restore point" ?
Citera
2014-06-23, 19:41
  #4216
Medlem
1FFs avatar
Ytterligare en guide - http://guides.yoosecurity.com/websea...acker-removal/

Jag anar att du skulle ge vad som helst för en fungerande återställnings punkt i nuläget - skapa sådana i framtiden med hjälp av detta http://www.softpedia.com/get/System/...re-Maker.shtml som placeras i aktivitetsfältet . För något Av antar jag att du inte vill skaffa ! ?
Citera
2014-06-23, 19:43
  #4217
Medlem
Kungens.hands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1FF
Jaa du - jag tror på den senaste guiden så ta ett djupt andetag och läs den igen .
Den är enkel !

Hur passar denna extension in i problem bilden menar du ?

Har du kollat upp om du har någon gammal "restore point" ?

Jo det står under många av ads:en "save by ads" och liknande, samma som denna extension.

Kollade det tidigare, hade bare en, från igår.. Lagomt lack.

Kommer det tillbaka ska jag testa guiden igen.
Citera
2014-06-23, 19:49
  #4218
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungens.hand
Jo det står under många av ads:en "save by ads" och liknande, samma som denna extension.

Kollade det tidigare, hade bare en, från igår.. Lagomt lack.

Kommer det tillbaka ska jag testa guiden igen.



Jo jo det fattar jag men uppstod inte problemet efter mp3juice eller installerade du tillägget också igår ?

Från igår - ja - funkar inte den ?
__________________
Senast redigerad av 1FF 2014-06-23 kl. 19:51.
Citera
2014-06-25, 08:50
  #4219
Medlem
Ratis avatar
Jag kör Microsoft Security Essentials och det duger bra för mig. Men så surfar jag heller inte på några suspekta sidor. Lite småskit får man in i datorn ibland dock. Kommer någon sökmotor som installerar sig ibland, väldigt besvärlig att få bort. Minns inte vad den heter. Men annars är det lugnt.
Citera
2014-06-25, 09:40
  #4220
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Jag kör Microsoft Security Essentials och det duger bra för mig. Men så surfar jag heller inte på några suspekta sidor. Lite småskit får man in i datorn ibland dock. Kommer någon sökmotor som installerar sig ibland, väldigt besvärlig att få bort. Minns inte vad den heter. Men annars är det lugnt.

Duger bra skriver du - du gillar alltså att få så mycket problem ?

Byt Av och bli problem fri !
Citera
2014-06-25, 11:32
  #4221
Medlem
Ratis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1FF
Duger bra skriver du - du gillar alltså att få så mycket problem ?

Byt Av och bli problem fri !

Nå det är ett av dom få antivirusprogrammen som inte slöar ner datorn. Har en billig standardlaptop så det går inte att ha alltför krävande program.
Citera
2014-06-25, 11:46
  #4222
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Nå det är ett av dom få antivirusprogrammen som inte slöar ner datorn. Har en billig standardlaptop så det går inte att ha alltför krävande program.


Dagens Av`en är betydligt lättare på datorn än gårdagens - prova det här t.e.x. http://www.bitdefender.com/solutions/free.html vilket borde imponera på dig efter att du har läst detta testet http://chart.av-comparatives.org/chart1.php ifrån det ledande testföretaget i branschen .

MSE`s resultat är det tvärgående vita strecket .
Citera
2014-06-29, 11:52
  #4223
Medlem
Hur pass bra är Avast som gratis antivirus? Kört AVG förr! Har även Avast på min androidmobil ska tilläggas!
Citera
2014-06-29, 11:58
  #4224
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrozenWithin
Hur pass bra är Avast som gratis antivirus? Kört AVG förr! Har även Avast på min androidmobil ska tilläggas!


Klicka på länk # 2 i inlägget ovanför ditt och finn ut !
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback