2008-01-18, 23:59
Medlem
Frostnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pad
Men hallå, kamma till er...

Det finns väl ingen uppföljare som är ens i närheten av att suga så mycket pung som Highlander 2. Det är för mig en gåta att den inte kom uppsom förslag direkt.

Highlander 4: Endgame då?

Sämst måste dock Stålmannen 4: The quest for peace vara.
Citera
2008-01-19, 02:37
Medlem
Bäckahästs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frostnatt
Highlander 4: Endgame då?

Sämst måste dock Stålmannen 4: The quest for peace vara.
Har inte sett den, men 3an var också extremt dålig. Filmen var ett skämt. Bokstavligt talat. Jag såg fram till scenen då den hackern åkte skidor ner för en skyskrapa, då blev det fan nog. Det var det dummaste jag någonsin sett, åh fy fan jag var nära på att spy där.
Citera
2008-01-19, 18:12
Medlem
KoettFaerss avatar
tycker nog att batmanfilmen med mr freeze och batgirl sög rövskum ur tomtemors bakdel. minns inte vad den hette, men sög gjorde den
Citera
2008-01-19, 18:21
Medlem
fire it ups avatar
Jag nominerar Hellraiser 8: Hellworld till den sämsta uppföljaren. Så otroligt jävla skitdålig. Konstigt att jag orkade genomlida hela utan att spola eller stänga av. Den är helt klart den sämsta i hela serien.
Citera
2008-01-19, 19:09
Medlem
KoettFaerss avatar
har de seriöst gjort så många uppföljare?
Citera
2008-01-19, 21:07
Bannlyst
Alla era exempel bleknar i jämförelse med Starship Troopers 2, absolut tidernas sämsta film. Ettan va ifs inte världens bästa film men ändå.
Citera
2008-01-19, 21:11
Medlem
NicJays avatar
Rocky 5 är sämst utav rocky filmerna...så jävla usel film
Citera
2008-01-19, 21:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fire it up
Jag nominerar Hellraiser 8: Hellworld till den sämsta uppföljaren. Så otroligt jävla skitdålig. Konstigt att jag orkade genomlida hela utan att spola eller stänga av. Den är helt klart den sämsta i hela serien.

Måste hålla med, fick spola igenom filmen för jag somnade båda de två försöken jag gjorde innan...

annars har vi ju Fredagen den 13e, efter 7e filmen började allt riktigt spåra ut, han åker till new york,blir en demon, blir en robot och blir tvungen att slåss mot Freddy, och nu planerar de på en remake även
Citera
2008-01-19, 21:40
Medlem
lovejoys avatar
Då Terminator 2 kanske är den bästa uppföljaren någonsin måste jag säga att T3 var en ren besvikelse. Så T3 kanske blir den sämsta uppföljaren av en uppföljare?
Citera
2008-01-19, 23:38
Bannlyst
Basic Instinct 2
Göta kanal 2 - kanalkampen
Citera
2008-01-19, 23:46
Medlem
baz_1337s avatar
Aladdin2 -CRAP
Citera
2008-01-19, 23:54
Medlem
Marxamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bäckahäst
Starship Troopers 2: Hero of the Federation.

Första filmen var en klassisk sci-fi film med actionpackade episka strider. Uppföljaren är en direkt till dvd film med mindre än en tiondels budget jämfört med första filmen. Minns inte mycket av storyn, men det har något med insekter som tar kontroll över människor, och sen är en trupp inne i en belägrad byggnad och så jagar de en av dessa insekterna. Notera att filmen utspelar sig BARA i denna byggnad, det är INGA episka krigsscener, nej det är inte ens små mesiga krigsscener. Det finns fan bara EN JÄKLA INSEKT. Filmen är seg, förutsägbar och har INGENTING med första filmen att göra. Denna film är bara en b-rysare och ett patetiskt försök att tjäna pengar på den första filmens namn. Usch och fy!
En polare (som, liksom mig själv, är ett stort Starship Troopers-fan) insisterade att den här filmen faktiskt var bra, så vi två och en annan vän satte oss ner för att se den. Vi två som inte hade sett den förut tyckte den var riktigt usel, så när rekommendatören gick iväg på toa, hoppade vi 20 minuter fram i filmen. Han märkte inget, och vi led inte av det....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in