Citat:
Ursprungligen postat av wsb
Först av allt -- jag brukar inte inte ens benso nu. Ser bara det som den enda lösningen för att överleva, allt känns meningslöst.
Jag har hyfsade gymnasiebetyg, jobb, vänner och familj men allt känns fortfarande meningslöst. Jag har noll intressen och känner mig socialt handikappad. Ser ingen som helst mening med att hålla koll på fotbollen, läsa böcker och se filmer om andras öden -- vad spelar det för roll när det handlar om mitt eget liv?
Går hos psykolog en gång per vecka och har så gjort sedan jag kom ut från sjukhuset efter min psykos. Innan jag började med droger var jag också deprimerad, när jag började fick mitt liv en mening - någonting att leva för. Nu är det tomt. Droger är det enda som gör livet värt att leva för mig.
Risk sanity för moments of temporary elightenment.
Ifall drogerna är det som gör livet värt att leva så vore det ju kanske en lösning att bli en all-day-pundare!
Har ett par vänner som är "benzombie's" också, och det är nog fan den äckligaste drogen att vara torsk på, det enda du gör med skiten är att skjuta dina problem framåt, ta ett stort steg och sök hjälp för benzotorskerier..
Mår du inte bättre efter ett par års nykterhet från ALLA droger så är du nog fucked, då är det nog lika bra att packa sina saker och vinka adjö!