Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-01-17, 22:50
  #1
Medlem
Imbriums avatar
Ursäkta om frågan har frågats redan men jag hittade inget på sökfunktionen. Jag köpte ny laptop härom dagen. Datorn hade Vista färdigt installerat och jag installerade själv Ubuntu för att testa lite hurdant det är. Om jag nu vill byta tillbaka till Vista igen hur skall jag gå tillväga?
Citera
2008-01-17, 22:53
  #2
Medlem
NewGuys avatar
Om du inte valde att installera Ubuntu på en separat partition så är det bara trycka in din installations cd med Vista och installera det.
Citera
2008-01-17, 23:29
  #3
Medlem
Char0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewGuy
Om du inte valde att installera Ubuntu på en separat partition så är det bara trycka in din installations cd med Vista och installera det.
Som alternativ om du inte har installerat det som separat partition så har jag för mig att Linux-partitioneraren har en möjlighet att göra om storleken på partitioner som redan skapats, har själv använt den flera gånger (från CD under installation) och det har fungerat utmärkt.
Men som ovan nämnt, om du inte har installerat det separat så måste du såklart installera om Vista helt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback