Citat:
Ursprungligen postat av magnumforce
Vi ser det tydligare för varje dag, att MÖ-folket vill ta med sig och tillämpa sina medeltida sedvanor i västvärlden. Givetvis flyr man inte till en kultur i syfte att få skydd och trygghet, för att sedan försöka omdana denna kultur till att likna den du flydde från. Det är ingen "flyktingström" vi ser välla in i Sverige idag. Istället är det en regelrätt invasion vi bevittnar, och i kölvattnet ser vi de vid en invasion karaktäristiska följderna (upprättande av territorier, våld mot civil lokalbefolkning, gruppvåldtäkter etc). Problemet är att vi svenskar inte har fattat detta ännu, men det kommer vi givetvis att göra när den skitstorm som muslimer för med sig vart de än kommer når sin kritiska massa.
1, jag har inte våldtagit någon, jag har lätt för brudar, har altid fått dom jag har velat o ha lite till
2.vi flyttade inte till sverige för att ***oo nus kall vi byta land* vi e flyktingar/politiska flyktikngar, men de har du kanske svårt o förstå
3, jag e svensk medborgare* a endast svensk o ingen dubbel medborgarskap*jag betalar skatt som alla andra, då tycker jag att jag har rätt till mina rättigheter som en svensk medborgare , jag e för dödstraff för vissa brott o hårdare straff för mindre brott
4, jage född muslim men jag utövar de icke,
har inget behov av religion för att gö mej happy, jag e happy

!"
jag e inte vilsen! jag vet vart jag e o vart jag e påväg

då behöver jag icke hjälp av koranen el bibeln

puss