2008-04-10, 20:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NudasVeritas
Fan! Hann inte se det, redan borttaget! Jävla idioter på SVT!
Nja, det har nog varit borttaget några dagar. Det är nog inte så att det togs bort för någon timme eller så. Jag kom bara inte åt Youtube och sökte istället via Google och antog att videon fortfarande låg ut.
Citera
2008-04-10, 22:21
Medlem
NudasVeritass avatar
Aha okej.. trisst. Hittar jag det ska jag sprida det så mycket jag bara orkar
Citera
2008-04-11, 00:03
Medlem
Zockerconnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tornet75
Är det bara jag som börjar ana att Janne Josefsson verkar ändra inställning, har han månne dåligt samvete över något?
Nä tror att han börjar inse att han blivit förd bakom ljuset av PK-iterna. Han lär nog aldrig få göra några reportage från något "berikat" område efter den tavlan. Tack Janne, börjar tro att det finns nåt gott även hos dig.
Citera
2008-04-11, 03:23
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Man skall för helvete begära av arbetslösa och socialt utsatta människor EXAKT samma sak som man begär av alla andra: Skötsamhet och laglydnad! Hur kan det komma sig att inte arbetslösa svenskar är lika jävla kriminella som dina polare i Bergsjön? Skicka ut packet med en gång! Finns ingen anledning att låta dem uppta dyrbara anstaltsplatser i Sverige!

Alltså Ve o Fasa. Jag håller med dig fullständigt. Vad är det för fel på Janne Josefsson, värsta jävla multikulturella folket han har med i sin debatt. Och vilka otroliga privilegier invandrarna får att ens få uttala sig om vad dom gjort mot journalister.

Även fast folket i Bergsjön har starka känslor skall dom inte föregripa sig på en journalist. Vilket dom gjort, och det värsta är att de står för det också, speciellt den där socialpedagogen som pratade - och berättade att hon "förstod" dem. Vilket skämt? Hälften av de kan inte ens uttrycka sina tankar? Och de som gör det, är ju så otroligt inskränkta och försöker rättfärdga sitt beteende med att ge en förklaring som liknande "Ja, det är starka känslor, någon har precis dött, journalister kommer hit och stör [...]"

Det är Invandrarnas fel, varför vågar ingen säga det?

/Invandraren
Citera
2008-04-11, 03:41
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av M_A_R
Jag hade en kamrat som var uppväxt i Bergsjön i Göteborg. Han hatade mörka utlänningar och var mer rasist än jag, om det nu är möjligt. Han sade alltid, typ: "Är man inte rasist innan man bott i Bergsjön, så blir man det.."

Och när jag såg de här brunhyade orcherna prata högt på sin brutna, förvanskade svenska, kan jag förstå varför.

Jag har aldrig förstått varför de s.k anti-rasisterna alltid undrar varför vi rasister tänker och känner som vi gör. Alltså, de är SKITFULA, har hög brottsparticipation, en helt främmande kultur, är gapiga, högljudda, oförskämda, aggressiva, våldsamma, och har svårt att föra sig i ett civiliserat samhälle, och därtill kostar de oss skattebetalare en helvetes massa pengar. Vad finns det egentligen att TYCKA OM? Jag har ingen lust att förklara för en massa korkade människor, så jag låter dem fortsätta att leva i sitt mentala limbo.

Jag är inte heller särskilt förtjust i människor som man måste slå i skallen med en massa brottsstatistik och kostnadskalkyler för att de skall bli främlingsfientliga. Visst, det är bra att de blir främlingsfientliga, och vi "rassar" kommer att fortsätta sprida den här informationen, för det är viktigt för samhället att den kommer fram. Hela samhället riskerar ju att kollapsa. Men en riktig rasist, som jag, värdesätter den vita människans skönhet och älskar den över allt annat. Blotta åsynen av en kolsvart neger med svinto-hår och monstruösa fläskläppar fyller en sann rasist med fasa. Oavsett hur statistiken ser ut.

Min kamrat blev slagen och misshandlad av de här odjuren när han var barn, och jag har alltid undrat om han skulle varit en "sann" rasist om de här "människorna" hade förmått att uppföra sig civiliserat. I vilket fall som helst kan han glömma att peta ner mig från min rasse-tron.

Jag är Invandrare själv och jag håller fullständigt med dig! Jag nästan förstår varför du är Rasist! Men Jag förstår fortfarande inte den där Socialpedagogen t.ex. som sade att hon "förstår" alla invandrare i bergsjön som förgrep sig på journalisten ... helt sjukt
Citera
2008-04-11, 06:22
Medlem
Tha Bounces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Millepille
Jag är Invandrare själv och jag håller fullständigt med dig! Jag nästan förstår varför du är Rasist! Men Jag förstår fortfarande inte den där Socialpedagogen t.ex. som sade att hon "förstår" alla invandrare i bergsjön som förgrep sig på journalisten ... helt sjukt

i love you man. de borde finnas mer folk som dig i sverige. de e bra med invandrare som förstår sina egna problem och inte skriker svennerasse så fort man har synpunkter på saken. ja menar ni måste ju tycka vi svenskar e rätt mesiga som inte vågar stå för vårt eget land och kultur?

peace out

edit: kan förövrigt tillägga att jag är född i bergsjön och att de skulle vara ett kriminellt belastat område e inga myter precis. de va nån som rånades ungefär varje kväll.
Senast redigerad av Tha Bounce 2008-04-11 kl. 06:25.
Citera
2008-04-11, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M_A_R
Jag har aldrig förstått varför de s.k anti-rasisterna alltid undrar varför vi rasister tänker och känner som vi gör.

Anti-rasister är anti-rasister bara för att ha någon att slåss med. Titta på dom bara, dom har inga argument för sina åsikter och kör med fascistiska metoder för att skapa konflikter. Har absolut inget med anti-rasism att göra egentligen.
Citera
2008-04-24, 16:18
Bannlyst
Är det nere överallt eller finns det kvar?
Citera
2008-04-24, 19:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av arkehål
Är det nere överallt eller finns det kvar?
(S)(V)T verkar ha censurerat bort alla kopior av klippet på Youtube. Någon borde slänga upp det på Metacafe eller något liknande ställe som SVT inte kommer åt lika lätt.
Citera
2008-04-24, 19:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av whoopwhoop
(S)(V)T verkar ha censurerat bort alla kopior av klippet på Youtube. Någon borde slänga upp det på Metacafe eller något liknande ställe som SVT inte kommer åt lika lätt.

Frågan är ju om "någon" har kvar filmen i sin dator.
Citera
2008-04-25, 18:04
Medlem
Frank Graysons avatar
Men se på fan, någon har visst lagt upp den igen

http://www.youtube.com/watch?v=zPNdo_qxKAg
Citera
2008-10-16, 15:55
Medlem
Mvks avatar
Det är jävlig ful journalistik när man frågar 12 åringar (barn) i ett fattigt område vad dom tycker om en kriminell från trakten.
Hur mogen är man när man är 12 bast?

Jag ville också vara "häftig" och "skjuta" folk när jag var 12år efter att ha sett gudfadern och scarface,
och då har jag bott i bergsjön men är varken fattig eller kriminell.

Han visar ju det han vill visa.
Hur kul är det i sammanhanget att visa en intervju med en 18åring från bergsjön vars mål i livet är att bli tandläkare när programet handlar om kriminalitet i bergsjön.

Jävligt lågt Janne, och ni andra som skriver skit här verkar inte veta vad begreppet "kritiskt tänkande" innebär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in