2008-01-17, 17:52
Medlem
Behöver hjälp o cracka ett program :S någon som vet hur man gör eller kan hjälpa mig kan nada inom detta. Skulle vara jätte scyyst , programet är ett litet inga stora programs
Citera
2008-01-17, 18:05
Medlem
truperts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krabban^
Behöver hjälp o cracka ett program :S någon som vet hur man gör eller kan hjälpa mig kan nada inom detta. Skulle vara jätte scyyst , programet är ett litet inga stora programs

Vad heter programmet? Säker på att det inte finns någon crack till det än? Tror ingen här kommer bry sig direkt...
Citera
2008-01-17, 18:10
Medlem
Supranoos avatar
Precis, kanske bra att skriva vad det är för program
Citera
2008-01-17, 18:10
Medlem
Hmmz jag har köpt full version , men programet vill att man trycker i hardware print + serial key om man installerar på annan dator :s

jag har programet , full version o allt
men min polare vill med ha :/ hur fan gör jag?
Citera
2008-01-17, 18:11
Medlem
arezons avatar
Citat:
Hmmz jag har köpt full version , men programet vill att man trycker i hardware print + serial key om man installerar på annan dator :s

Han laddar ner den färdigcrackade versionen?
Citera
2008-01-17, 18:25
Medlem
truperts avatar
Citat:

Vet fortfarande inte vad det är för program? Han kanske kan hitta en egen version ute på nätet?
Citera
2008-01-17, 18:40
Medlem
Grejen är dock den applicationen är till tibia + att alla hor ungar till mamma pundare lägger i keyloggers + trojan backdoors i sina filer , tänkte bara om man kunnde cracka mitt program o skicka till han istället
Citera
2008-01-17, 22:24
Medlem
INgen som har lust o ge mig en hjälpande hand? wow folk är dock för självupptagna
Citera
2008-01-17, 22:29
Bannlyst
Citat:
Grejen är dock den applicationen är till tibia + att alla hor ungar till mamma pundare lägger i keyloggers + trojan backdoors i sina filer , tänkte bara om man kunnde cracka mitt program o skicka till han istället

Tror inte du får någon hjälp med det mogna inlägget du skriver.

Mvh
Citera
2008-01-17, 22:44
Medlem
Så , du som är virus älskare tala om för mig va ddu säger när du får ett fetting virus på din dator? inte fan är det jippie iallafall, bad inte om din åsikt om hur jag skrev. Har du inget svar kom inte hit i spela allan det gör du ingen nytta med
Citera
2008-03-20, 21:57
Medlem
Om du vill ha en serial så är serials.ws en bra sida men innehåller dock mycket virus. ladda inte hem crack eller sånd därifrån.

men om du behöver crack så kan du bli medlem på en torrenttracker, ladda releaser som innehåller crack. eller kryssa ur alla filer förutom cracket du behöver.

om du har hittat ett crack så öppnar du mappen där programmet är instalerat och drar över crack-filen till till t.ex. c:/program/GTASA/
då kan det stå att en fil ersätts och klicka då "ja"

Kass på att förklara men gör gärna ett nytt försök om du inte fattar

Puss o kram!
Citera
2008-03-20, 22:10
Medlem
Slash4s avatar
Citat:
Så , du som är virus älskare tala om för mig va ddu säger när du får ett fetting virus på din dator? inte fan är det jippie iallafall, bad inte om din åsikt om hur jag skrev. Har du inget svar kom inte hit i spela allan det gör du ingen nytta med

Grammatik ombedes? Vänligen kontakta receptionen!

Det som Wand förmodligen störde sig på var att du börjar 'basha' folk för att de inte svarat efter ynka 6 timmar.

OnT:
Ifall du fortfarande är intresserad i att få hjälp med att cracka programmet kan det vara till fördel att ge oss en liten ledtråd i vad programmet kan tänkas heta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in