2009-03-16, 20:49
Medlem
Jag böjer mig givetvis för Moderatorns vilja och ställer en seriös fråga:

OM SMR skulle slå sig in på den mer demokratiska banan och bilda ett parti som registrerar sig och ställer upp i val osv, skulle man då ha de personella resurserna till detta?
Ännu en rent hypotetisk fråga på samma tema, var i landet skulle man placera sitt kansli?
Citera
2009-03-16, 22:39
Medlem
Mellanbrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av busett1
Jag böjer mig givetvis för Moderatorns vilja och ställer en seriös fråga:

OM SMR skulle slå sig in på den mer demokratiska banan och bilda ett parti som registrerar sig och ställer upp i val osv, skulle man då ha de personella resurserna till detta?
Ännu en rent hypotetisk fråga på samma tema, var i landet skulle man placera sitt kansli?

Jag kan svara!
........

Stockholm!
Citera
2009-03-16, 22:41
Medlem
Julius Moscas avatar
Citat:
Har du aldrig hört Söderman med piskor och spikklubbor elda massorna från talarstolen?
Citat:
Kallhäll utanför Stockholm givetvis.
Citera
2009-03-17, 07:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanbror
Jag kan svara!
......
Stockholm!

Är det då där man har sitt starkaste stöd och flest medlemmar?
Citera
2009-03-17, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Så du ska alltså hänga ut redan offentliga nästeschefer? Oj oj... Vilken grej. Börjar du inte bli lite väl desperat nu?

/Micke

Var kan man hitta de här offentliga nästescheferna?
Tacksam för svar..
Citera
2009-03-17, 18:12
Medlem
Wie bitte?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarltonKody
Tacksam för svar..
Fråga Busett, han har järnkoll.
Citera
2009-03-17, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wie bitte?
Fråga Busett, han har järnkoll.

Fråga inte mig, jag har aldrig sagt att de är offentliga. Det var M.Skillt som skrev det, han bör veta var det finns eller så kan han lämna dig uppgifterna.
Jag har inget intresse av att veta det.
Citera
2009-03-17, 23:06
Medlem
wehrmachts avatar
De är företrädare för SMR! De skriver artiklar med namn och bild, maskerar sig aldrig och hymlar inte med sina åsikter. Är inte det att vara offentlig?

En väldigt stor skillnad från att vara anonym i vart fall.

Här går det att kontakta personer inom SMR:

http://www.patriot.nu/kontakt.asp

Dock inga telefonnummer eller hemadresser.
Citera
2009-03-18, 20:09
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarltonKody
Tacksam för svar..
De finns att finna på patriot.nu , där de omnämns i artiklar med namn och bild.

/Micke
Citera
2009-03-18, 20:32
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Klart du skulle, i och med att du är en våldsbenägen landsförrädisk kommunist.
Det skulle förvåna mig om inte Micke vore beredd att PM:a dig uppgifterna i gengäld för någon liten hövlig tjänst, som att du berättar vem du är och varför du vill ha dessa uppgifter.

Sverigedemokraten som frågade om SMR:s färger i tråden fick inget svar av nästescheferna, som sannolikt var strikt upptagna med sina ondskefulla konspirationer för att förslava det svenska folket, förinta judendomen och ta över världen - varför grönt och vitt (och svart)? Jag har inget med SMR att göra annat än att jag diskuterar deras och andra aktivisters verksamhet på FB, men estetiskt tycker jag de gjort bra val, med en svart Tyrruna infogad i den grönvita kontexten på fanorna:

http://www.kampboden.se/index.html

Grönt är ju islams färg, antagligen är de kryptomuslimer hela bunten. Vitt, förmodligen för att Klas Lunds favortiband sägs vara White Skull, White Lion, White Zombie, White Stripes, Whitechapel, Whitecross och White Willow. Och svart p.g.a. att framtiden för germanska folk utan ett etniskt radikalt uppvaknande bokstavligen är svart.

Jag har ett par frågor: vilka partier och rörelser globalt finns som potentiella eller verkliga samarbetspartners för SMR? Hur ställer sig SMR inom landet till den föga vitala organisationen Nordiska Rikspartiet respektive den nyombildade Folkfronten?
Jag har tyvärr varit ute och farit runt i landet under några dagar därför har jag inte haft tid att svara.

Vad gäller färgerna så finns det en förklaring till dessa i ett av förorden i Nationellt Motstånd, jag ska leta fram rätt tidning och citera vad Klas Lund skrivit. Så det blir rätt, vill ju inte bli anklagad för att ljuga

Vad gäller samarbeten så deklarerade Söderman vid sitt tal på Gärdet att det inte finns någon splittring mellan Motståndsrörelsen och resterande del av den nationella rörelsen, men sedan gäller det att hitta områden där ett samarbete skulle gynna båda parter.

Men jag återkommer så fort jag kan med ett citat som lovat.

/Micke
Citera
2009-03-18, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wehrmacht
De är företrädare för SMR! De skriver artiklar med namn och bild, maskerar sig aldrig och hymlar inte med sina åsikter. Är inte det att vara offentlig?

En väldigt stor skillnad från att vara anonym i vart fall.

Här går det att kontakta personer inom SMR:

http://www.patriot.nu/kontakt.asp

Dock inga telefonnummer eller hemadresser.

Ett par frågor om den här länken:

Per Öberg, ägare.
Ägare till vad? patriot.nu, Nationellt Motstånd, SMR eller Kampboden? Trodde SMR var ägare till Nationellt Motstånd och patriot.nu och att Kampboden var SMRs men den verkar ägas av Nationellt Motsånd. Är det Öberg som äger det torde han ha ett vinstintresse i verksamheten?

Emil Hagberg, ansvarig utgivare.
Till vad? Nationellt Motstånd eller patriot.nu?
Förutsätter att det gäller Nationellt Motstånd men då gäller väl PUL för webbplatsen om man inte sökt utgivningsbevis?
Citera
2009-03-18, 23:54
Medlem
Germanias avatar
jag skådar ett hebreiskt efternamn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in