Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Klart du skulle, i och med att du är en våldsbenägen landsförrädisk kommunist.
Det skulle förvåna mig om inte Micke vore beredd att PM:a dig uppgifterna i gengäld för någon liten hövlig tjänst, som att du berättar vem du är och varför du vill ha dessa uppgifter.
Sverigedemokraten som frågade om SMR:s färger i tråden fick inget svar av nästescheferna, som sannolikt var strikt upptagna med sina ondskefulla konspirationer för att förslava det svenska folket, förinta judendomen och ta över världen

- varför grönt och vitt (och svart)? Jag har inget med SMR att göra annat än att jag diskuterar deras och andra aktivisters verksamhet på FB, men estetiskt tycker jag de gjort bra val, med en svart Tyrruna infogad i den grönvita kontexten på fanorna:
http://www.kampboden.se/index.html
Grönt är ju islams färg, antagligen är de kryptomuslimer hela bunten.

Vitt, förmodligen för att Klas Lunds favortiband sägs vara White Skull, White Lion, White Zombie, White Stripes, Whitechapel, Whitecross och White Willow.

Och svart p.g.a. att framtiden för germanska folk utan ett etniskt radikalt uppvaknande bokstavligen är svart.
Jag har ett par frågor: vilka partier och rörelser globalt finns som potentiella eller verkliga samarbetspartners för SMR? Hur ställer sig SMR inom landet till den föga vitala organisationen Nordiska Rikspartiet respektive den nyombildade Folkfronten?
Jag har tyvärr varit ute och farit runt i landet under några dagar därför har jag inte haft tid att svara.
Vad gäller färgerna så finns det en förklaring till dessa i ett av förorden i Nationellt Motstånd, jag ska leta fram rätt tidning och citera vad Klas Lund skrivit. Så det blir rätt, vill ju inte bli anklagad för att ljuga
Vad gäller samarbeten så deklarerade Söderman vid sitt tal på Gärdet att det inte finns någon splittring mellan Motståndsrörelsen och resterande del av den nationella rörelsen, men sedan gäller det att hitta områden där ett samarbete skulle gynna båda parter.
Men jag återkommer så fort jag kan med ett citat som lovat.
/Micke