2009-03-04, 22:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Amalek
du kan begära ut en dom trots att det inte handlar om dig..

Är du så dum som du verkar?
Citera
2009-03-04, 22:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Själsfrände

Är du så dum som du verkar?

Ja eller så är du väldigt dålig på att formulera dig skriftligt..
Citera
2009-03-04, 22:29
Medlem
Jermuks avatar
En offentlig dom kan vem som helst begära att få ta del av och få ut från den domstol som dömt i ärendet.
Citera
2009-03-04, 22:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Själsfrände
Jag svarade på en kommentar av M.Skillt. Du vet, killen som närmar sig 35-årstrecket men rockar fett som en 16-årig skinnskalle bakom tangentbordet
Det är väl fan du som bör lära dig att formulerar dig, ditt praktexemplar av adhnasse.

Haha
Citera
2009-03-04, 22:48
Bannlyst
Du verkar må dåligt över något, testat att prata med en psykolog? Eller du kanske redan ligger inskriven på en klinik men just nu får du vistas ute en kortare tid och därför beter dig lite trotsigt? Testat att skaffa kraftigare medicin? Tappad i golvet som barn?

Sådana lågliv som dig tycker jag faktiskt lite synd om ibland.

Hörru du, det där funkar inte på mig som du snart kommer att lära dig. Du måste ha ett intellekt för att köra den taktiken, och det saknar du.
Citera
2009-03-04, 22:55
Bannlyst
"som du snart kommer att lära dig"

Berätta
Citera
2009-03-05, 07:11
Medlem
Citat:
Hade vi velat hade vi kunnat attackera polisen och skadat dem och deras hundar(vilket framgår av polis i domen) men det var aldrig vårat mål.
Har jag fel för mig när jag påstår att SMRs mål är att ta över systemet? Ett av sätten är väl att skada poliser och andra som försvarar systemet? När inte SMR kan skada sina antagonister inom vänsterrörelsen är det väl polisen som är nästa mål?

Citat:
Misshandeln anser jag att jag agerade fel i, nästa gång kommer jag om jag blir attackerad, vilket jag hoppas att jag blir, skada flera personer och grövre än vad som skedde a.lt med ett tyngre/grövre vapen.

Att bli anfallen av 10-15 personer och försvara sig anser jag vara min rättighet.

En av anledningarna att man döms till straff är väl att man ska få sona det man gjort och förhoppningsvis bli en bättre människa när man kommer ut och inte hålla på med kriminell verksamhet.
Jag anser fortfarande att brottslingar kan placeras på Åreskutans baksida och sedan utvisas, oavsett om de är svenskar eller ej. Brottsligt pack vill vi inte ha i vårat land.
Eftersom dessa brott tydligen inte begåtts för "kampen" så ska de straffas på samma sätt som kriminella med invandrarbakgrund. DET borde vara SMRs ståndpunkt! Kanske tom ett skäl för uteslutning då man på detta sätt inte för "kampen" framåt utan rentav stör "kampen". Man misskrediterar sina kamrater som försöker få gehör för sina åsikter.

Det är din fulla rättighet att försvara dig, men det är inte din rättighet att bli attakerad.
Citera
2009-03-05, 19:10
Medlem
Replikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av faceford
Jag vill minnas att Jotun disskuterade med en annan användare på fb en gång hurvida föräldrarna är stolta... Tja. Frågna är ju nu

Noterade dock inget i domen ang när de blev stoppade med molotov o grejer?

Chrs. Karlsson hade även blivit dömd för två misshandlar tidigare, vet ej om någon av er är han, men är någon av dem misshandeln emot en person med början T och efternamnet Karlsson på marknaden?

Jag är T Karlsson, och nej han är inte dömd för det som hände mellan han och mig, där i mot är det ett låst fall, så jag tycker inte ni ska snoka så mycket i det. Jag är absolut inget fall där "afa" lr dylikt ska ha mig som mot argument mot nazister. Antingen tar ni bort texterna som jag är inblandad i lr låser ni tråden. Det är mitt privatliv och det ska inte stå med i en sunkig diskution på nätet.

Miss T Karlsson
Citera
2009-03-05, 19:16
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Replika
Jag är T Karlsson, och nej han är inte dömd för det som hände mellan han och mig, där i mot är det ett låst fall, så jag tycker inte ni ska snoka så mycket i det. Jag är absolut inget fall där "afa" lr dylikt ska ha mig som mot argument mot nazister. Antingen tar ni bort texterna som jag är inblandad i lr låser ni tråden. Det är mitt privatliv och det ska inte stå med i en sunkig diskution på nätet.

Miss T Karlsson
Tyvärr är det inte beslut som moderatorerna kan göra, utan Admin tar det beslutet men det händer otroligt sällan så jag är rädd för att du får leva med att ditt privatliv diskuteras. Men skicka ett PM till Moderatorerna här i forumet så kommer de att vidarebefodra din önskan för diskussion i Outlaw.

ps. Förlåt om jag trampade på några tår när jag svarade på en fråga gällande förfarande. Ursäkten är givetvis riktad till 503 och Engelbreckt.

/Micke
Citera
2009-03-05, 19:27
Medlem
Replikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Tyvärr är det inte beslut som moderatorerna kan göra, utan Admin tar det beslutet men det händer otroligt sällan så jag är rädd för att du får leva med att ditt privatliv diskuteras. Men skicka ett PM till Moderatorerna här i forumet så kommer de att vidarebefodra din önskan för diskussion i Outlaw.

ps. Förlåt om jag trampade på några tår när jag svarade på en fråga gällande förfarande. Ursäkten är givetvis riktad till 503 och Engelbreckt.

/Micke

Ja, vi får väll se. Tragiska att människor livnär sig på andras olycka, lr ska man kalla de skit snack?!Och jag måste understryka en gång för att vara noga, "Jotun" hade inget med det bråket att göra. Och jag vill inte att afa lr dylikt ska ha mig som ett mot vapen, tvärt om. och min brutna näsa kan de snackas om hur mycket som helst, fallet är låst och det är jag och C som vet saningen.
Citera
2009-03-05, 20:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av busett1
Har jag fel för mig när jag påstår att SMRs mål är att ta över systemet? Ett av sätten är väl att skada poliser och andra som försvarar systemet? När inte SMR kan skada sina antagonister inom vänsterrörelsen är det väl polisen som är nästa mål?

En av anledningarna att man döms till straff är väl att man ska få sona det man gjort och förhoppningsvis bli en bättre människa när man kommer ut och inte hålla på med kriminell verksamhet.

Jag anser fortfarande att brottslingar kan placeras på Åreskutans baksida och sedan utvisas, oavsett om de är svenskar eller ej. Brottsligt pack vill vi inte ha i vårat land.
Eftersom dessa brott tydligen inte begåtts för "kampen" så ska de straffas på samma sätt som kriminella med invandrarbakgrund. DET borde vara SMRs ståndpunkt! Kanske tom ett skäl för uteslutning då man på detta sätt inte för "kampen" framåt utan rentav stör "kampen". Man misskrediterar sina kamrater som försöker få gehör för sina åsikter.

Det är din fulla rättighet att försvara dig, men det är inte din rättighet att bli attakerad.

Så du menar att alla som vill "ta över systemet" har som mål att skada Polisen? Märkligt resonemang. Antagligen har du som majoriteten av likasinnade till dig på FB, oerhört svårt att uttrycka sig i skrift.. Tippar starkt på att Socialdemokrater mer än gärna vill ta över maktpositionen från borgarna. "Krossa Polisen", är ditt svar då?

Så att försvara sig mot 10-15 personer är att misskreditera sina kamrater och kampen. Förklara gärna.
Citera
2009-03-05, 22:05
Medlem
503s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt

/Micke

Precis så är det.
Därmed är vidare diskussion kring detta varken nödvändigt eller tillåtet i tråden, utan hänvisas istället till PM.

/mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in