Citat:
Ursprungligen postat av Amalek
Hade vi velat hade vi kunnat attackera polisen och skadat dem och deras hundar(vilket framgår av polis i domen) men det var aldrig vårat mål.
Har jag fel för mig när jag påstår att SMRs mål är att ta över systemet? Ett av sätten är väl att skada poliser och andra som försvarar systemet? När inte SMR kan skada sina antagonister inom vänsterrörelsen är det väl polisen som är nästa mål?
Citat:
Ursprungligen postat av Amalek
Misshandeln anser jag att jag agerade fel i, nästa gång kommer jag om jag blir attackerad, vilket jag hoppas att jag blir, skada flera personer och grövre än vad som skedde a.lt med ett tyngre/grövre vapen.
Att bli anfallen av 10-15 personer och försvara sig anser jag vara min rättighet.
En av anledningarna att man döms till straff är väl att man ska få sona det man gjort och förhoppningsvis bli en bättre människa när man kommer ut och inte hålla på med kriminell verksamhet.
Jag anser fortfarande att brottslingar kan placeras på Åreskutans baksida och sedan utvisas, oavsett om de är svenskar eller ej. Brottsligt pack vill vi inte ha i vårat land.
Eftersom dessa brott tydligen inte begåtts för "kampen" så ska de straffas på samma sätt som kriminella med invandrarbakgrund. DET borde vara SMRs ståndpunkt! Kanske tom ett skäl för uteslutning då man på detta sätt inte för "kampen" framåt utan rentav stör "kampen". Man misskrediterar sina kamrater som försöker få gehör för sina åsikter.
Det är din fulla rättighet att försvara dig, men det är inte din rättighet att bli attakerad.