Citat:
Ursprungligen postat av Robert.B
Sluta dumma dig idiot. Jocke har ju enligt en källa (i havet av alla andra påståenden) kommit ner med en brödkniv. Då blir det ju lite mer OK att sticka ner röding Jocke. Jag har aldrig refererat till RF eller liknande när jag pratar om Jocke som en röding. Men jag drar alla lite över en kam här, eftersom dom pundare jag känner till antingen är wiggers eller röda.
Svartskallen höll till på Dreamhack, där en annan konfrontation ägde rum. Läs tråden.
Vad är detta för källa? Jag hört källor om det mesta men jag, tillskillnad från er nassar, är källkritisk. Det ser inte ut som om han drar någon brödkniv på filmen direkt och om han attackerade dem med kniv förstår jag att de dödade honom. Men som sagt inget tyder på det. Förövrigt vart får du att han var röding ifrån?
Jo jag vet att personen på Dreamhack var invandrare men det framgår knappast att du beskriver det. Var det verkligen en konfrontation? Har inte fått några indikationer på det.
Med din retorik borde det finnas många rödingar i SMR då en av tre är dömda för knarkbrott och det var inte så länge sen en annan mördare i SMR dömdes för att ha ca 50 kg hash. Han måste ju vara rödare än Karl Marx om han sitter på sådana mängder knark, eller?