2012-11-26, 19:35
Medlem
Stormtrooper är betydligt mer trovärdig för en neutral än Expo eller de lögnaktiga anarkobolsjevikerna i tråden. Stormtroopers version kan mycket väl vara sann. Det sätter saken i ett helt annat ljus.
Citera
2012-11-26, 19:36
Medlem
Stormtroopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RelicDeluxe
Jag diskuterar med nazzar, det går inte att vara seriös alltid.....
Jag tror aldrig jag sett dig skriva något som inte antingen varit efterblivet skrivit och oseriöst menat eller efterblivet skrivit och seriöst menat. Det hjälper alltså inte att du är seriös, du bör vara tyst.
Citat:
Ville bara visa orimligheten med att dra till med jag har hört av någon kortet.......
Skillnaden här är att mitt påstående är rimligare än ditt eftersom det är mycket mer sannolikt att jag vet något här än att du gör det. Förstår du verkligen inte det?
Citat:
Expos intervju går att dubbelkolla....Det gör inte dina påståenden.
Det har jag inte heller påstått. Jag har varit tydlig med att vi i framtiden får se vem som hade rätt. Visar det sig senare att jag hade fel sjunker min trovärdighet, hade jag rätt stiger den och i så fall har du också tramsat här helt i onödan om man bortser från att du inte är intellektuellt hederlig och bara är här för att sabotera. Om du vill motbevisa mig och visa att du är intellektuellt hederlig slutar du tramsa nu och håller tyst tills vi får se vem som hade rätt.
Citat:
Ursprungligen postat av infogiver
Fast du spekulerar ju lika mycket, du kan inte bekräfta något överhuvudtaget. Du påstår endast att en okänd person för oss, säger att det gick till på ett annat sätt. jag skulle lika gärna kunna påstå något liknande och du skulle såklart tro på mig? Tyvärr det funkar inte så.
Se svaret ovan, det är rimligare att jag vet något här som ni inte vet än omvänt. Jag kan dock inte garantera att jag har rätt.
Senast redigerad av Stormtrooper 2012-11-26 kl. 19:38.
Citera
2012-11-26, 19:41
Medlem
RelicDeluxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormtrooper
Jag tror aldrig jag sett dig skriva något som inte antingen varit efterblivet skrivit och oseriöst menat eller efterblivet skrivit och seriöst menat. Det hjälper alltså inte att du är seriös, du bör vara tyst.

Skillnaden här är att mitt påstående är rimligare än ditt eftersom det är mycket mer sannolikt att jag vet något här än att du gör det. Förstår du verkligen inte det?
Det har jag inte heller påstått. Jag har varit tydlig med att vi i framtiden får se vem som hade rätt. Visar det sig senare att jag hade fel sjunker min trovärdighet, hade jag rätt stiger den och i så fall har du också tramsat här helt i onödan om man bortser från att du inte är intellektuellt hederlig och bara är här för att sabotera. Om du vill motbevisa mig och visa att du är intellektuellt hederlig slutar du tramsa nu och håller tyst tills vi får se vem som hade rätt.
Se svaret ovan, det är rimligare att jag vet något här som ni inte vet än omvänt. Jag kan dock inte garantera att jag har rätt.

Haha..shit vilken liten människa du är. Det måste var drygt när saker o ting inte går som man vill. Nog tjatat om detta, vi får väl se vart den här historian hamnar till slut och vem som har rätt.

Ps. Jag dansar inte efter din pipa, du får helt enkelt ta det faktum att det alltid kommer finnas folk som ser på nationella med skepsis.
Senast redigerad av RelicDeluxe 2012-11-26 kl. 19:43.
Citera
2012-11-26, 19:43
Medlem
Stormtroopers avatar
Citat:
Nog tjatat om detta, vi får väl se vart den här historian hamnar till slut och vem som har rätt.
Precis.
Citat:
Ps. Jag dansar inte efter din pipa, du får helt enkelt ta det faktum att det alltid kommer finnas folk som ser på nationella med skepsis.
Absolut. Kunde inte bry mig mindre om vad just du tror heller.
Citera
2012-11-26, 19:46
Medlem
infogivers avatar
Citat:

Säger vem? Du påstår ju det, finns inget som tyder på det. Haha pajas
Citera
2012-11-26, 19:51
Medlem
RelicDeluxes avatar
[quote=Stormtrooper]Precis.
Absolut. Kunde inte bry mig mindre om vad just du tror heller.[/QUOTE

Vänta nu....Du råkar inte vara bekant med Anton
Citera
2012-11-26, 19:56
Medlem
Stormtroopers avatar
Citat:
Säger vem? Du påstår ju det, finns inget som tyder på det. Haha pajas
Personer som borde veta. Läste du inte mitt förra svar:

"Alla med lite intellektuell inlevelseförmåga bör förstå att det här är ett sådant fall där man vill hålla sin källa hemlig. Att du inte förstår det har jag dock full förståelse för."

?

Jag vill förövrigt minnas att du gjort exakt samma sak i Vallentuna-fallet där olika "anonyma källor" berättade olika saker om de misstänkta för dig. Hycklare?
Citat:
Vänta nu....Du råkar inte vara bekant med Anton
Nej. Tror inte att jag träffat honom ens...
Citera
2012-11-26, 20:05
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Personer som borde veta. Läste du inte mitt förra svar:

"Alla med lite intellektuell inlevelseförmåga bör förstå att det här är ett sådant fall där man vill hålla sin källa hemlig. Att du inte förstår det har jag dock full förståelse för."

Jag vill förövrigt minnas att du gjort exakt samma sak i Vallentuna-fallet där olika "anonyma källor" berättade olika saker om de misstänkta för dig. Hycklare?

Ja, men det var inget om händelseförlopp. Det handlade om Karl Värmes narkotika missbruk, och Pihilip Olssons narkotikabrott, vilket jag sedan kunde hänvisa till i domar och utlåtanden från soc. Går inte att jämföra direkt.

Visst "hålla källan hemlig", ett annat scenario som är troligt är att du vill bortförklara och "skydda" din organisation, vilket är naturligt såklart. Men bara för att du påstår något så kan du knappast förvänat dig att folk ska tro på dig. Enligt mitt tycke är det troligare att du bara snackar skit.
Citera
2012-11-26, 20:09
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ja, men det var inget om händelseförlopp. Det handlade om Karl Värmes narkotika missbruk, och Pihilip Olssons narkotikabrott, vilket jag sedan kunde hänvisa till i domar och utlåtanden från soc. Går inte att jämföra direkt.

Visst "hålla källan hemlig", ett annat scenario som är troligt är att du vill bortförklara och "skydda" din organisation, vilket är naturligt såklart. Men bara för att du påstår något så kan du knappast förvänat dig att folk ska tro på dig. Enligt mitt tycke är det troligare att du bara snackar skit.
Jo, för det skulle ju vara absolut första gången en grupp invandrare har misshandlat svenskar

Tills att förundersökningen är avklarad och rättegången avslutad så är det ett precis lika troligt scenario som att gossen gått bananas och spontanknivat en svarting.

/Micke
Citera
2012-11-26, 20:12
Medlem
Stormtroopers avatar
Citat:
Är visst jämförbart. Jag kommer också "sedan" kunna hänvisa till domar med mera när händelseförloppet jag beskrivit antingen bekräftas eller dementeras i sådana dokument.
Citat:
Jag förstår att du tror det och kan inget göra för att ändra din uppfattning. Men du har fel även om jag inte kan övertyga dig om det. Hade jag ljugit hade jag förstört för min organisation och med rätta fått fan för det.
Citera
2012-11-26, 20:40
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Jo, för det skulle ju vara absolut första gången en grupp invandrare har misshandlat svenskar

Tills att förundersökningen är avklarad och rättegången avslutad så är det ett precis lika troligt scenario som att gossen gått bananas och spontanknivat en svarting.

/Micke

Jo för det är första gången SMR:are knivhugger folk? Hahaha
Citera
2012-11-26, 20:43
Medlem
RelicDeluxes avatar
Till Stormtrooper:

Hur tänker du kring att SMR är mer överrepresenterat i brottstatistiken än tex. utomeuropeiska invandrare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in