Citat:
Ursprungligen postat av RelicDeluxe
Jag diskuterar med nazzar, det går inte att vara seriös alltid.....
Jag tror aldrig jag sett dig skriva något som inte antingen varit efterblivet skrivit och oseriöst menat eller efterblivet skrivit och seriöst menat. Det hjälper alltså inte att du är seriös, du bör vara tyst.
Citat:
Ville bara visa orimligheten med att dra till med jag har hört av någon kortet.......
Skillnaden här är att mitt påstående är rimligare än ditt eftersom det är mycket mer sannolikt att
jag vet något här än att
du gör det. Förstår du verkligen inte det?
Citat:
Expos intervju går att dubbelkolla....Det gör inte dina påståenden.
Det har jag inte heller påstått. Jag har varit tydlig med att vi i framtiden får se vem som hade rätt. Visar det sig senare att jag hade fel sjunker min trovärdighet, hade jag rätt stiger den och i så fall har du också tramsat här helt i onödan om man bortser från att du inte är intellektuellt hederlig och bara är här för att sabotera. Om du vill motbevisa mig och visa att du är intellektuellt hederlig slutar du tramsa nu och håller tyst tills vi får se vem som hade rätt.
Citat:
Ursprungligen postat av infogiver
Fast du spekulerar ju lika mycket, du kan inte bekräfta något överhuvudtaget. Du påstår endast att en okänd person för oss, säger att det gick till på ett annat sätt. jag skulle lika gärna kunna påstå något liknande och du skulle såklart tro på mig? Tyvärr det funkar inte så.
Se svaret ovan, det är rimligare att jag vet något här som ni inte vet än omvänt. Jag kan dock inte garantera att jag har rätt.