2010-01-15, 15:04
Medlem
wehrmachts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeusSancti
Hoppas faktiskt att han blir fri, info-virre, sympatiserar starkt med dig för jag har varit/är i liknande situation. Jag ska banne mig skänka en slant jag med.

Edit: Så, skickat.

Du kan verkligen förvåna

...

Jag ser fram emot rättegången och hoppas innerligt att Frost blir friad.
Citera
2010-01-15, 15:05
Medlem
gobbegroggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wehrmacht
Du kan verkligen förvåna

...

Jag ser fram emot rättegången och hoppas innerligt att Frost blir friad.
jag är jävligt nyfiken på bevisen!
Citera
2010-01-15, 15:08
Medlem
gobbegroggs avatar
åter igen ber jag om ursäkt om det låter som jag försöker provocera. inte min mening men detta gör mig jävligt nyfiken!
Citera
2010-01-15, 15:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gobbegrogg
jag skrev tidigare att jag skiter i om han är skyldig eller ej, så det är inte det jag snackar om. jag vill veta hur ni som känner han ser det. jag har aldrig träffat människan så vet inte om han är kapabel att göra något sånt eller inte.

är det som ni säger är det förjävligt.

Ja d har jag förstått. Menade inte att vara otrevlig... Ställer en motfråga. Hur tror du att d känns?
Citera
2010-01-15, 15:11
Medlem
gobbegroggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av info-virre
Ja d har jag förstått. Menade inte att vara otrevlig... Ställer en motfråga. Hur tror du att d känns?
måste kännas för jävligt.. men är han oskyldig ska han ut, är han skyldig så kan han sitta där han sitter. dock borde det kanske varit självförsvar isåfall :S inte direkt koll på dedär. om han nu inte är oskyldig då!
Citera
2010-01-15, 15:11
Medlem
wehrmachts avatar
Citat:
jag är jävligt nyfiken på bevisen!

Samma här.. Den som väntar på något gott
Citera
2010-01-15, 15:13
Bannlyst
Citat:
måste kännas för jävligt.. men är han oskyldig ska han ut, är han skyldig så kan han sitta där han sitter. dock borde det kanske varit självförsvar isåfall :S inte direkt koll på dedär. om han nu inte är oskyldig då!

Ja det gör d.... Precis. Ingen ska behöva sitta oskyldigt dömd. Han har inget att göra med den saken heller.
Citera
2010-01-15, 15:16
Medlem
gobbegroggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wehrmacht
Samma här.. Den som väntar på något gott
får säkerligen reda på de här i tråden när det är dags! är som sagt riktigt nyfiken.

btw, du har pm
Citera
2010-01-15, 23:39
Medlem
Kadeks avatar
Varför la man inte fram dessa bevis vid rättegångarna i tingsrätten och hovrätten? Det kan ju knappast vara något nytt filmmaterial som har kommit fram.
Citera
2010-01-16, 11:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kadek
Varför la man inte fram dessa bevis vid rättegångarna i tingsrätten och hovrätten? Det kan ju knappast vara något nytt filmmaterial som har kommit fram.

För att det var så pass solklart att han var oskyldig, att man kanske inte trodde att det skulle behövas.
Citera
2010-01-16, 11:59
Medlem
DeusSanctis avatar
Men det är väl inte bara 75 000 som ska in?
Citera
2010-01-16, 13:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av info-virre
För att det var så pass solklart att han var oskyldig, att man kanske inte trodde att det skulle behövas.

det var den dummaste orsaken någonsin
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in