2024-08-29, 00:03
  #34021
Medlem
Nyreggadjudes avatar
När man tänker på de här chattarna och vad som där skrivs av JUDE Jonsson m fl så är det inget som förvånar.
Om man tittar på en karaktär som JUDE Jonsson så har han varit hetsig på NMRs filmer mot poliser, negresser, han har även varit och skrikit och gapat på de karaokeaftnar han brukat besöka, till den grad att han inte längre betraktas som välkommen.
Snart är väl Jahve den ende som accepterar honom.
Citera
2024-08-29, 22:11
  #34022
Medlem
Nyreggadjudes avatar
De vill inte erkänna det, men mycket av den här rörelsen handlar ju faktiskt om att dyrka Hitler och att tillfredsställa sig själva och detta smala intresse.
Holmqvist berättade i RN att han tänker på tredje riket varje dag. Hur vore det att istället se över nutiden och vad som kan tänkas komma framöver?
Citera
2024-08-29, 23:02
  #34023
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyreggadjude
De vill inte erkänna det, men mycket av den här rörelsen handlar ju faktiskt om att dyrka Hitler och att tillfredsställa sig själva och detta smala intresse.
Holmqvist berättade i RN att han tänker på tredje riket varje dag. Hur vore det att istället se över nutiden och vad som kan tänkas komma framöver?

Han borde tänka på Malvå varje dag. Det gör jag. Lyssnar han ens på MÄO?
Citera
2024-08-30, 19:09
  #34024
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Socialdarwinist
Så får vi då äntligen en nationalsocialistisk förklaring till vår tids mest brännande utrikespolitiska fråga, och varför Der Dritte Weg tar ställning för Ukraina emot en slavisk invasion av Europa.



https://der-dritte-weg.info/2024/08/wende-im-ukrainekrieg-gegenoffensive-auf-russisches-territorium-hat-begonnen/

"Även när den ryska federationen befinner sig under KGB officerares kontroll, så gäller det att inte underskatta faran ifrån östern. Europa måste i framtiden vara närmare förbundna med varandra, vara vaksamma och till vårt försvar vara övertygande."

Men sedan släpper de bomben, att denna ståndpunkt inte är ett tillfälligt infall, utan rent av en del av deras ideologiska övertygelse.





"Av den anledningen så står det i vårt partiprogram under punkt åtta, att tyska säkerhetsintressen sammanfaller med europeiska sådana."

Detta är alltså inte ett infall, utan sammanfaller helt och hållet med deras partiprogram.



"Om ett utomeuropeiskt hot skulle uppstå ifrån en främmande imperialistisk angripare, så måste tyskland känna sig förpliktigad att förklara, att andra ge oss hjälp".

Vi tar dig förstås given, att du snurrar runger e i


Judarna gnuggar händerna så rök uppstår när de ser dessa Gladiodårar och nyttiga idioter haspla ur sig sin agitprop med bäst före datum någon gång på 1980-talet. Förhoppningsvis är NMRs mjukvara bättre uppdaterad. På norska och vissa svenska dialekter betyder förresten dritte passande nog bajsa.
Citera
2024-08-30, 21:03
  #34025
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Han borde tänka på Malvå varje dag. Det gör jag. Lyssnar han ens på MÄO?

Varför tänker du så mycket på Malvå?
Citera
2024-08-31, 09:14
  #34026
Medlem
TjongPricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyreggadjude
Varför tänker du så mycket på Malvå?

Frågan är varför du inte gör det? Jag tänker på Malvå hela tiden.
Citera
2024-08-31, 11:04
  #34027
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjongPrick
Frågan är varför du inte gör det? Jag tänker på Malvå hela tiden.

Jag har inte sagt att jag inte tänker mycket på Malvå, jag frågade av vilken orsak experten10 tänker på Malvå varje dag.
Citera
2024-08-31, 17:25
  #34028
Medlem
Torch-McFlys avatar
Det ryktas om att Afa Uppsala fått smaka knogmackor och asfalt efter att de gett sig på Motståndsmän och kvinnor som delade ut flygblad på torget 😂
Citera
2024-09-01, 08:41
  #34029
Medlem
Torch-McFlys avatar
Afa konfronteras

https://motståndsrörelsen.se/2024/08/31/tumult-i-uppsala-konfrontation-med-rodingar/
Citera
2024-09-01, 10:52
  #34030
Medlem
Varför är det så enorm skillnad mellan bilderna och texten? Det blir ju nästan humor när skillnaden är så enorm.

På bilderna ser man hur era nedknarkade aktivister konfronterar en omaskerad medelålders kvinna av typen "normal klädsel" samt vad jag tolkar som hennes gubbe.

I övrigt ser de ut att stå på ett tämligen folktomt torg. Defintivt inget som ens tyder på en motdemo.

Texten däremot beskriver dem som maskerade antifasicister som era pundare avmaskerade med fara för sina liv, att Uppsalas folk gjorde vågen och bar dem på sina axlar genom staden medan de skanderade "Mössor! Mössor! Mössor!" Medans miljoner av intresserade bad aktivisterna försvara deras linblonda barn.

Inser ni inte lyteskomiken i att slå på stora trumman så hårt över att era aktivister, antagligen med sexuella motiv som vanligt, antastat en random kvinna som uppenbart inte är medlem i AFA.
Citera
2024-09-01, 14:50
  #34031
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulmedhammaren
Varför är det så enorm skillnad mellan bilderna och texten? Det blir ju nästan humor när skillnaden är så enorm.

På bilderna ser man hur era nedknarkade aktivister konfronterar en omaskerad medelålders kvinna av typen "normal klädsel" samt vad jag tolkar som hennes gubbe.

I övrigt ser de ut att stå på ett tämligen folktomt torg. Defintivt inget som ens tyder på en motdemo.

Texten däremot beskriver dem som maskerade antifasicister som era pundare avmaskerade med fara för sina liv, att Uppsalas folk gjorde vågen och bar dem på sina axlar genom staden medan de skanderade "Mössor! Mössor! Mössor!" Medans miljoner av intresserade bad aktivisterna försvara deras linblonda barn.

Inser ni inte lyteskomiken i att slå på stora trumman så hårt över att era aktivister, antagligen med sexuella motiv som vanligt, antastat en random kvinna som uppenbart inte är medlem i AFA.

Artikeln publicerades samma dag som aktiviteten ägde rum, så de har troligtvis inte hunnit bearbeta alla bilder som togs den dagen. Dessutom visar en bild bara ett ögonblick av en händelse, och vi har ingen aning om vad som hände precis före eller efter att bilderna togs. Vi vet heller inte vilka personer som befann sig utanför bildens räckvidd.

Vi får hoppas att fler bilder publiceras under veckan, kanske i en bildartikel där vi kan få en bättre helhetsbild av vad som hände.
Citera
2024-09-01, 15:19
  #34032
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BJURLOCK
Artikeln publicerades samma dag som aktiviteten ägde rum, så de har troligtvis inte hunnit bearbeta alla bilder som togs den dagen. Dessutom visar en bild bara ett ögonblick av en händelse, och vi har ingen aning om vad som hände precis före eller efter att bilderna togs. Vi vet heller inte vilka personer som befann sig utanför bildens räckvidd.

Vi får hoppas att fler bilder publiceras under veckan, kanske i en bildartikel där vi kan få en bättre helhetsbild av vad som hände.

Det kommer troligtvis att diskuterai i kvällens avsnitt av Mer Än Ord
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in