2024-03-29, 01:31
Medlem
Var finns alla intelligenta kommentarer från de högtstående ariska övermänniskorna?
Det är riktigt låg kvalitet och nivå inom rörelsen, ledarna kan inte göra vettiga analyser och deras marktrupper gör bort sig hela tiden med sina korkade uttalanden i trådar som denna.

Den nya stilen: Betrakta den nationella rörelsen på ett ärligt sätt utan skygglappar och bedöma den för vad den är.
Citera
2024-03-29, 21:02
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torch-McFly
Det är exakt det du gör iom ditt värmande för SD
Rent svammel. Att objektivt konstatera ett partis partipolitiska framgångar har noll med något vurmande att göra. Kan du försöka förstå det nu?
Citat:
Genom kontinuerliga protester och kampanjer. Demonstrationer, minnesmarcher och torgmöten.
Du menar att NMR med detta radikaliserat andra organisationer utan att själva vuxit som resultat av det?
Citat:
SD är nya Folkpartiet, massinvandringen tuffar på i samma takt som när S, V och MP styrde
Påstår du att invandringsdebatten inte öppnades upp med hjälp av SD:s riksdagsinträde?
Citat:
AfS existerar en månad innan valen, så just nu, näe
Och ändå får de kontinuerligt mer röster än NMR som haft 27 år på sig. Case in point.
Citat:
Genom att vara organisationen som alla andra apar efter. Allt som alla nationella organisationer i Sverige idag gör, gör även NMR och gjorde det långt innan.
Ni borde svälja eran stolthet och gå med istället för att stå vid sidan av och gnälla.
Frågan gällde, bortsett från poddandet vad konkret gör NMR för att stoppa det pågående folkutbytet?

Vad apas efter?
Citat:
Jag visste inte att det var en fråga.
Hamas är araber som har rätt till sitt eget land och det är bra om arabvärlden trycker till judarna. Men varken Palestinier eller araber överlag har någonting i Europa att göra.
Att Hamas likställer sionister med nazister är alltså inget problem för dig?
Senast redigerad av skillnad 2024-03-29 kl. 21:05.
Citera
2024-03-29, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyreggadjude
Var finns alla intelligenta kommentarer från de högtstående ariska övermänniskorna?
Det är riktigt låg kvalitet och nivå inom rörelsen, ledarna kan inte göra vettiga analyser och deras marktrupper gör bort sig hela tiden med sina korkade uttalanden i trådar som denna.

Den nya stilen: Betrakta den nationella rörelsen på ett ärligt sätt utan skygglappar och bedöma den för vad den är.
Intressant att se hur få som diskuterar med dig i tråden. Fortsätt att mumla för dig själv.
Citera
2024-03-30, 08:44
Medlem
Torch-McFlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skillnad
Rent svammel. Att objektivt konstatera ett partis partipolitiska framgångar har noll med något vurmande att göra. Kan du försöka förstå det nu? Du menar att NMR med detta radikaliserat andra organisationer utan att själva vuxit som resultat av det?
Påstår du att invandringsdebatten inte öppnades upp med hjälp av SD:s riksdagsinträde?Och ändå får de kontinuerligt mer röster än NMR som haft 27 år på sig. Case in point.Frågan gällde, bortsett från poddandet vad konkret gör NMR för att stoppa det pågående folkutbytet?

Vad apas efter?Att Hamas likställer sionister med nazister är alltså inget problem för dig?

Hämtar du din information ifrån Expo?
Istället för att stå vid sidlinjen och gnälla så borde du kanske närma dig organisationen för att se hur saker ser ut i verkligheten.

Att Hamas kallar judar för nazister bryr jag mig inte ett dugg om eftersom båda är en fiende till Europa och vita, jag förstår inte vart du vill komma med det
Citera
2024-03-30, 11:56
Medlem
Nordfront gör reklam för judarnas erövring av oss, vår kultur och vårt sätt att se på världen:

Citat:
MUSIK • Denna vecka skriver Daniel Olofsson långfredagen till ära om en låt från musikalen Jesus Christ Superstar. Nordfront önskar alla sina läsare en glad påsk.

https://nordfront.se/jesus-christ-superstar-heavens-on-their-minds

Glad påsk!
Citera
2024-03-30, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HyperboreanNorth
Intressant att se hur få som diskuterar med dig i tråden. Fortsätt att mumla för dig själv.

Vad ska de stackarna säga? Det enda de kan göra är att slå ifrån sig.
Citera
2024-03-31, 09:40
Medlem
Citat:
Vad ska de stackarna säga? Det enda de kan göra är att slå ifrån sig.

Säger klappmongot som aldrig, inte en enda gång, själv svarat på en motfråga från någon här och aldrig utvecklat vad hen egentligen tycker om något utan bara agerar gnällkärring...
Citera
2024-03-31, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KillGoldstein
Säger klappmongot som aldrig, inte en enda gång, själv svarat på en motfråga från någon här och aldrig utvecklat vad hen egentligen tycker om något utan bara agerar gnällkärring...

Lögner återigen, du och jag har haft flera ordväxlingar där du tacksamt förklarar synsätten: Julgranar som Malvå är inte fel att lyfta fram, många gillar hans stil menar du och det beror ju på att resten av skocken är likadana som Malvå. Att som rörelse göra felaktiga analyser gör ingenting, det handlar om att sprida hopp. Man skiter helt enkelt i hur saker och ting fungerar och hänger ihop, vad makten har för mål och avsikter, det handlar om önsketänkande.

Så var det med den ariska överlägsenheten som jag efterfrågade och som kommer att fortsätta lysa med sin frånvaro.
Citera
2024-03-31, 14:39
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Lögner återigen, du och jag har haft flera ordväxlingar där du tacksamt förklarar synsätten: Julgranar som Malvå är inte fel att lyfta fram, många gillar hans stil menar du och det beror ju på att resten av skocken är likadana som Malvå. Att som rörelse göra felaktiga analyser gör ingenting, det handlar om att sprida hopp. Man skiter helt enkelt i hur saker och ting fungerar och hänger ihop, vad makten har för mål och avsikter, det handlar om önsketänkande.

Så var det med den ariska överlägsenheten som jag efterfrågade och som kommer att fortsätta lysa med sin frånvaro.

Länka gärna till dessa replikskiften tack.
Citera
2024-03-31, 19:10
Medlem
Här är ett exempel på den fixering vid staten Israel man har och den förtjusning kring all uppståndelse den senaste tiden, som om det finns någon magisk kraft som strömmar ut från Israel vilken skapar problemen.

Citat:
Antisionistiskt motstånd intensifieras
Håller Israels dagar på att vara räknade?

https://nordfront.se/rn-direkt-318

Det här är en världsbild som hela den västerländska nationella rörelsen (vilken jag inte tilhör) har fått med modersmjölken och för vidare.
Citera
2024-03-31, 21:15
Medlem
Offerviljas avatar
Fråga: Vilken misslyckad och Hollywoodnazistisk organisation älskar Ingrid Sionistqvist allra mest?
Svar: Den stora Hollywoodnazistiska braksuccéorganisationen NMR såklart!

Varför är nästan alla karlar i NMR så jävla fula, de flesta ser ju verkligen ut som skit. Varför är ni så jävla fula för? Svara då, svara då! Jag tycker om män som är snygga jag. Blev ni nazister just för att ni är så jävla fula? Svenskar är ju annars kända för att vara vackra. Jag var jättesnygg när jag var ung, och ser väl fortfarande halvbra ut.

Den nya stilen: Motarbeta Pär-Ingrid, Same-Simon, Incel-Martin och alla de andra i braksuccéorganisationen.

Jag har skrivit det förr och jag gör det igen: Det har hela tiden funnits en äkta kärlek mellan braksuccéorganisationen och Ingrid & Conrad.

Jämför Pär-Ingrids snack om Ingrid med hur han pratar om Magnus Söderman och Dan Eriksson.

Kiwi and the Dogboys på er! Pär-Ingrid Öberg = White Trash!

Min favoritskribent på Flashback: Nyreggadjude.

86 livelyssnare på Radio Nordfront ikväll. 28 livelyssnare på Kannisto-podden. Självklart braksuccé ändå!

Braksuccé hela dagarna, och fy fan en sådan ful människa Simon Holmqvist är.

Hata, hata, hata NMR!

Nyreggadjude är bäst!

Radio Nordfront vill att ni ska swisha in pengar till Ingrid Sionistqvist, så gå in och gör det nu era fula och värdelösa jävlar!
Senast redigerad av Offervilja 2024-03-31 kl. 21:36.
Citera
2024-03-31, 21:27
Medlem
Offerviljas avatar
"Svenskar och finnar ser exakt likadana ut."
- Simon Holmqvist

Nej, det stämmer ju inte alls, Ful-Simon. Du Simon ser ut som en finne, men de flesta andra svenskar gör inte det. Vanliga svenskar är mycket vackrare än vad finnar är, Simon. Ditt fula och lågstående jävla äckel! Sluta upp och förnedra de vackra svenskarna!

Älska svenskar, hata finnar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in