Citat:
Ursprungligen postat av whu
För det första citerar jag Promoe (han gillar du va?

)
Soppatorsk och foppatofflor
Barnen nersjunkna i tv-soffor
Ordning o reda, lådvin på fredag
Kunskap från wikipedia
Svenne banan, det är vad du är(hårt va), och så kan man ju säga att metapedia är mindre tillförlitlig än wikipedia...
Förstår inte ens varför jag fortsätter diskussionen. Självklart är metapedia mindre tillförlitlig än wikipedia. Det senaste har visat sig innehålla lika få faktafel som NE. Men på den artekeln (singular) jag länkade till dig, så finns det en källa i form utav ett utdrag ur polisregistret, vilket får anses
mer tillförlitligt än AFA's artikel, som inte har en enda källa.
Citat:
Och förhöret där på metapediasidan säger ju inte så mycket då det finns en del fler, eller menar du att fallet är solklart då inte offret har sett något?
Finns säkert fler, jag är inte så insatt. Att Johan berättar att han är en organiserad antifacsist, påvisar ju enbart att AFA ljuger/ljög. Sen spelar det väll ingen roll om han har varit i fler förhör, eller? Vidare har jag väll aldrig sagt att Frost är oskyldig, även om en relativt bra vän till mig (som var där) har berättat att han (Frost) inte gjorde det som ahn blev dömd för. Personligen är det enda som övertygar mig till 100% mina egna ögon, så jag vet som sagt inte om han var skyldig eller ej.
Citat:
Försöker att inte göra mig till åtlöje då, -siegg hail-, f.ö. är jag inte lagd åt det vänstra hållet, får man inte tycka att domen mot nassegrisen är riktig för att man är på högersidan?
Självklart får du tycka precis som du vill, det är ett fritt land, eller hur

? Jag tyckte bara att det var lite roligt att du hänvisade till AFA's hemsida. Blir egentligen bara roligare om du, som du säger, är borgare.
EDIT: Jag tror att vi har gått om och missförstått varandra. Kan mycket väl vara mitt fel då jag har fått i mig några öl. Det enda jag syftade på var att du kontrade patriot.nu med antifa.se, varpå jag motbevisade AFA's historia. Det är alltså upp till dig att, med ett nytt försök, motbevisa händelseförloppet på patriot.nu

. Aja ska iväg nu, en kompis fyller år. Trevlig kväll (menar det).