Enligt Nordfrost handlade det hela om flygbladsutdelning. Tidigare uppgifter till mig sade att de var ute med klistermärkeshäftet i högsta hugg men detta var inkorrekt eftersom det som sagt handlade om flygbladsutdelning den här gången.
Enligt rapporteringen på Nordfrost så är det hela en slump. Flygbladsplutonerna var ute och det råkade samtidigt vara en demonstration på samma ställe. Vi kan bara spekulera i om plutonen visste om att demonstrationen var på gång och därför sökte sig dit med sina flygblad.
Jag skulle gärna vilja se ett av flygbladen i anknytning till Nordfrost-artikeln.
Citatet "Samtidigt som hela flygbladsutdelningen ägde rum var en grupp flitiga aktivister ute och satte upp banderoller på strategiska platser runt om i Uppsala, aktivisterna som körde hem möttes således av en trevlig syn på vägbroarna" talar väl emot att det hela skulle vara en slump... Tycker det verkar vara en rätt märklig konfrontation att söka. En demonstration mot slavhandel måste väl till och med NMR kunna förstå kommer få sympatier från i princip 100% av befolkningen..
Frågan är kort och gott följande: Latte eller varm choklad?
Nu när jag skriver detta dyker ytterligare en fråga upp. Varför ligger det en penna på bordet som ser ut att tillhöra en lågstadieflicka? Jag har själv ett skrivbord och där är det svart kaffe och vuxenpennor som gäller.
Detta är faktiskt humor. Journalisten på Nordfrost som skriver den här rapporten måste ju le åt den där meningen. Så känner i varje fall jag.
Pennan tillhör med allra största sannolikhet Elin Reinhardt... Ja, att nazisterna i näste 2 är efterblivna vet alla i Göteborg sedan länge.
Nu när jag skriver detta dyker ytterligare en fråga upp. Varför ligger det en penna på bordet som ser ut att tillhöra en lågstadieflicka? Jag har själv ett skrivbord och där är det svart kaffe och vuxenpennor som gäller.
Detta är faktiskt humor. Journalisten på Nordfrost som skriver den här rapporten måste ju le åt den där meningen. Så känner i varje fall jag.
Kanske har skribenten familj? Med det sagt så har jag personligen en större samling pennor, de lite längre med en fake fjäder är en favorit att smeka min ariska och välformade haka med.
Vad är NMRs poäng med att störa/attackera demonstrationer mot slavhandel? Är det en markering för slavhandel, eller är poängen bara att skapa kaos och skrämma folk från gatorna?
Ja, Motståndsrörelsen är för slavhandel precis som att man var för våldtäkter när man delade torg med feminister i Umeå. Eller så är media och vänstern efterbliven. Motståndsrörelsen kör offentliga flygbladsutdelningar regelbundet och ibland krockar de med andra offentliga sammankomster utan att man kunnat förutse det. I det här fallet var Motståndsrörelsen först på plats och gjorde sin grej, sedan dök den här demonstrationen upp. Tyvärr var det väl en del hudfärgshandikappade personer i demonstrationen som inte kunde bete sig, så de sökte bråk i tron att de var trygga med sitt numerära överläge. De hudfärgshandikappade förstod dock inte att att batikhäxor som psykopatvrålar om att krossa rasismen och ta bort nazister från gatorna inte tänker göra det bokstavligt talat, så när några få bråkstakar stod ensamma mot ett 20-tal aktivister gick det mindre bra för provokatörerna och polisen fick komma till deras hjälp.
---
Autism på den här nivån bör inte uppmuntras:
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Jag undrar lite över gruppmötet i Kungälvsområdet, detta med anledning av bilden i artikeln (eller om man så vill "kamprapporten")...
Ja, Motståndsrörelsen är för slavhandel precis som att man var för våldtäkter när man delade torg med feminister i Umeå. Eller så är media och vänstern efterbliven. Motståndsrörelsen kör offentliga flygbladsutdelningar regelbundet och ibland krockar de med andra offentliga sammankomster utan att man kunnat förutse det. I det här fallet var Motståndsrörelsen först på plats och gjorde sin grej, sedan dök den här demonstrationen upp. Tyvärr var det väl en del hudfärgshandikappade personer i demonstrationen som inte kunde bete sig, så de sökte bråk i tron att de var trygga med sitt numerära överläge. De hudfärgshandikappade förstod dock inte att att batikhäxor som psykopatvrålar om att krossa rasismen och ta bort nazister från gatorna inte tänker göra det bokstavligt talat, så när några få bråkstakar stod ensamma mot ett 20-tal aktivister gick det mindre bra för provokatörerna och polisen fick komma till deras hjälp.
---
Ge honom hjälp istället för svar.
Vi kunde här om dagen se att Nazisterna var på krigsstigen igen och skulle utöva våld..... Nu när man har gjort sina överfall för den här gången. Blir ju frågan var står NMR gentemot Martin Strid om han nu blir utesluten ifrån SD. Är han välkommen hos de öppna nazisterna?
---
Ge honom hjälp istället för svar.
Och sen blir ni förvånade när ni inte får ihop fler än 3-400 pers när ni gör den största kraftsamlingen på ett decennium.. Förstår ni inte att vanliga svenssons hatar er pga sån här skit? Lycka till med revolutionen när ni alienerar folket mer och mer för varje aktion...
Dem där videon var skrattretande kort, 43 sekunder med action musik från Tunnelbanan i kanal 5, fans det verkligen inget mer intressant i konfrontationen att dokumentera borde nog kameramannen få sparken
https://www.nordfront.se/aktion-mot-dekadent-konst-stockholm.smr
Det är ju ganska otydlig reklam för nordfront att bara med pekfingret fjutt-stänka med penseln grön färg mot stjärten, vad hände med den svart-vita inställningen?, jag upplever att nmr gjort en ideologisk korrigering utav konstverket precis som Lars Lerin gör med sina tavlor som aldrig blir klar i tid
Senast redigerad av Enmansdemo 2017-11-26 kl. 18:42.
Och sen blir ni förvånade när ni inte får ihop fler än 3-400 pers när ni gör den största kraftsamlingen på ett decennium.. Förstår ni inte att vanliga svenssons hatar er pga sån här skit? Lycka till med revolutionen när ni alienerar folket mer och mer för varje aktion...
Vi kunde här om dagen se att Nazisterna var på krigsstigen igen och skulle utöva våld..... Nu när man har gjort sina överfall för den här gången. Blir ju frågan var står NMR gentemot Martin Strid om han nu blir utesluten ifrån SD. Är han välkommen hos de öppna nazisterna?
Vilken dum fråga! Alla vet ju att Nazisterna och Muslimerna är samma sak!!
Jag talar runt med mycket vanligt folk, känner inte till många som känner förakt mot Nordiska Motståndsrörelsen, tvärtom. Det hat du talar om är mest ett önsketänkande från ditt håll tror jag.
Men visst, sitter du runt bordet på Feministiskt Initiativs årsmöte på Södermalm så kanske du kan få några avståndstagande. Fast främst för att dom känner att det patriarkatet som styr organisationen.
Jag talar runt med mycket vanligt folk, känner inte till många som känner förakt mot Nordiska Motståndsrörelsen, tvärtom. Det hat du talar om är mest ett önsketänkande från ditt håll tror jag.
Men visst, sitter du runt bordet på Feministiskt Initiativs årsmöte på Södermalm så kanske du kan få några avståndstagande. Fast främst för att dom känner att det patriarkatet som styr organisationen.
En rolig anekdot är när det kom fram att jag är medlem i Motståndsrörelsen på jobbet, första frågan var; Ska ni ställa upp i valet nästa år?