2009-05-19, 01:02
Medlem
Stormtroopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jotun
https://www.flashback.org/showpost.php?p=16670079&postcount=1164
Oj missade det.

Det var alltså allmänt stökigt vid flera tillfällen och nånstans åkte en muffare (som gick med i ett gäng kommunister som jävlades med er?) på lite stryk.
Citera
2009-05-19, 01:25
Medlem
Hejsan12345s avatar
Det sög rätt hårt.
Citera
2009-05-19, 01:31
Medlem
Duct-tapes avatar
Vart var Petra!?
Citera
2009-05-19, 01:56
Bannlyst
Citat:
Ja, jag skapade den för knappt 1,5 år sen bara för att ha den i lager och sen nu slänga fram den...

Nej, det gjorde du inte. Kommunister umgås frekvent med moderater...

Citera
2009-05-19, 06:54
Medlem
Jotuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckurbullshit
Nej, det gjorde du inte. Kommunister umgås frekvent med moderater...

Det har jag aldrig påstått, det jag säger är att den här mufaren sprang runt med antifascister som sökte konfrontation med Motståndsrörelsen i Göteborg.
Citera
2009-05-19, 08:40
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Det har jag aldrig påstått, det jag säger är att den här mufaren sprang runt med antifascister som sökte konfrontation med Motståndsrörelsen i Göteborg.

Vad som krävs, Wenell, av den organisation du tillhör (och jag har definitivt en sympati och respekt för kompromisslöst hedniska patrioter som anser sig ha den frie mannens rätt att effektivt försvara sig mot illasinnade mäns angrepp), är att ni på alla plan förklarar vad detta våld handlade om, vad som verkligen hände.
Citera
2009-05-19, 15:05
Medlem
blackie_lawlesss avatar
Jag är duktigt imponerad av att SMR inte är särdeles anonyma.
Borde det då inte vara enkelt för AFA och liknande rivaler att leta upp dessa herrar och göra processen kort?
Citera
2009-05-19, 17:00
Medlem
Burquettes avatar
sprang över en ny blogg som verkar ha ambitionen att vara humoristiskt granskande. finns bättre, men bilder på fulla, fula och nakna övermänniskor har ju alltid ett visst värde. http://senasteryktet.blogg.se/

min fråga; i ett av inläggen hävdas det att philström varit(är?) balettdansare. är inte det lite bögigt? uppmuntrar motståndsrörelsen män att dansa i trikåer till judisk musik?

bonusfråga; på en hel del sätt är det skönt att slippa den lynnige skillt, han svarade egentligen mest, nästan uteslutande, på frågor som strök hans organisation medhårs och om han svarade på obekväma frågor var det oftast med osakliga grinigheter. nåväl, kommer något av moståndspojkarna här ta över stafettpinnen och bli ny talesperson eller är ni inte betrodda? kan vi förvänta oss att en riktig användare från ledningen reggas?
Citera
2009-05-19, 17:21
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burquette
bonusfråga; på en hel del sätt är det skönt att slippa den lynnige skillt, han svarade egentligen mest, nästan uteslutande, på frågor som strök hans organisation medhårs och om han svarade på obekväma frågor var det oftast med osakliga grinigheter. nåväl, kommer något av moståndspojkarna här ta över stafettpinnen och bli ny talesperson eller är ni inte betrodda? kan vi förvänta oss att en riktig användare från ledningen reggas?

Ja, vad hände...blev Skillt "Landsförvisad" från forumet?

Det kan ju knappast vara positivt för SMR.

Sen var ju länken http://senasteryktet.blogg.se/ rätt intressant
och rolig?

Frågan som uppstår är ju SMR skall bemöta detta?

Eller tänker man bara skita i den här sanna eller osanna smutskastningen?
Citera
2009-05-19, 17:26
Medlem
encephalizations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burquette
sprang över en ny blogg som verkar ha ambitionen att vara humoristiskt granskande. finns bättre, men bilder på fulla, fula och nakna övermänniskor har ju alltid ett visst värde. http://senasteryktet.blogg.se/

min fråga; i ett av inläggen hävdas det att philström varit(är?) balettdansare. är inte det lite bögigt? uppmuntrar motståndsrörelsen män att dansa i trikåer till judisk musik?

Kavalkad i stavfel och grammatiska snedsteg. Grattis.
Citera
2009-05-19, 17:50
Medlem
Snilleblixtens avatar
Ja den bloggen var väl ändå inget att ha? Riktigt dålig rent ut sagt.
Citera
2009-05-19, 18:00
Medlem
kenth44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blackie_lawless
Borde det då inte vara enkelt för AFA och liknande rivaler att leta upp dessa herrar och göra processen kort?
Jo visst hade det varit det, om man hade velat. Men det inte varit varken taktiskt eller strategiskt rätt någonstans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in