2009-05-11, 23:43
Medlem
Skillt, jag hoppas du inte ignorerar min fråga.
du skrev att åldergränsen alltid varit 16 år hur kommer det sig att det stod för en tid sedan på hemsidan att åldergränsen för att bli aktivist är 14 år.
Citera
2009-05-11, 23:47
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckurbullshit
Enligt D är pojkarna inte under 14 år. Enligt Skillt är pojkarna under 16 år. Då är pojkarna alltså 14-15 år? Detta är bättre för att...?
Gör jag? Jag utgår ifrån tidningarna och deras rapportering, därefter berättar jag hur man möjligtvis resonerat. Men Daniel har delgett oss hur det förhöll sig, och då är det givetvis det som gäller då han har information från platsen.

/Micke
Citera
2009-05-11, 23:48
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aj7764137
Skillt, jag hoppas du inte ignorerar min fråga.
du skrev att åldergränsen alltid varit 16 år hur kommer det sig att det stod för en tid sedan på hemsidan att åldergränsen för att bli aktivist är 14 år.
Visa mig det, så ska jag bemöta ditt påstående.

/Micke
Citera
2009-05-11, 23:48
Medlem
Jotuns avatar
Motståndsrörelsen i Misstänkt(TV4s nya kriminalmagasin), måndag 18/5 kl.22.40

Såg precis Misstänkt och i slutet av programmet visade de vad nästa episod av programmet ska handla om.

Det ska tydligen handla om Svenska Motståndsrörelsen och det har skrivits om detta i Nationellt Motstånd

http://patriot.nu/artikel.asp?artikelID=1278
http://patriot.nu/artikel.asp?artikelID=1268

Ska bli intressant att se hur detta kommer att vinklas.
Citera
2009-05-11, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Visa mig det, så ska jag bemöta ditt påstående.

/Micke

skrev ju tidigare att ni har ändrat hemsidan så jag kunde inte länka.
Citera
2009-05-11, 23:51
Bannlyst
Citat:
Gör jag? Jag utgår ifrån tidningarna och deras rapportering, därefter berättar jag hur man möjligtvis resonerat. Men Daniel har delgett oss hur det förhöll sig, och då är det givetvis det som gäller då han har information från platsen.

/Micke

Jag uppfattade det inte som att du utgick ifrån tidningarna och deras rapportering.
Citera
2009-05-11, 23:53
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
skrev ju tidigare att ni har ändrat hemsidan så jag kunde inte länka.
Det du har sett är åldern för att ansöka till Motståndsrörelsens ungdomsförbund, dvs Nationell Ungdom.

/Micke
Citera
2009-05-11, 23:55
Medlem
Citat:
Det du har sett är åldern för att ansöka till Motståndsrörelsens ungdomsförbund, dvs Nationell Ungdom.

/Micke
men det fanns ju folk som gick med som var 14-15 år efter att NU hade slopats, som gick med när det bara var motståndsrörelsen och inte ungdomsförbundet.
Citera
2009-05-11, 23:58
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
men det fanns ju folk som gick med som var 14-15 år efter att NU hade slopats, som gick med när det bara var motståndsrörelsen och inte ungdomsförbundet.
Som sagt, visa mig och vi kan diskutera vidare. Jag har aldrig träffat en aktivist i Motståndsrörelsen som varit 14-15år under mina år i Motståndsrörelsen. Så jag kan tyvärr inte besvara något som jag aldrig sett eller hört talas om.

/Micke
Citera
2009-05-12, 01:01
Medlem
Burquettes avatar
men snälla du, inte fan kan du väl på fullt allvar tycka att den info som redan kommit ut är helt kolugn och inte alls nått som en SERIÖS organisation skulle bemöta? det hade ju varit en sak om "vi" inte kände till att det hade hänt nått i den där scoutstugan, men nu är det ju inte så.

jag förstår verkligen att ni inte vill prata om det, men kan ni(smr/fn/info14) inte enas om en nationell"sanning" (eller ens prestera varsin), kommer ju som vanligt de gobitar som läcker ut bli resten av världens uppfattning av vad som hände. eftersom det är en polisutredning inblandad, och er miljö består lika mycket av skvallerkärringar som resten av världen(om inte mer) kommer detaljerna sippra ut. du har ju varit med ett tag, du vet ju att det är så. om inte till expo så i alla fall till antifanterna. på nått sätt kommer även vi skvallerkärringar få nått att götta oss i, och när ni reagerar och levererar en defensiv efterkonstruktion kommer ni ha samma minimala trovärdighet som vanligt.

nog för att jag är förbannat nyfiken och gärna sticker min gamla kroknäsa i blöt, men fan, jag är sjukt tacksam att ni beter er som den sekt ni är. ingen kommer nånsin ta era "nyheter" eller er "Organisation" på allvar så länge som ni stänger in er som ni gör.
Citera
2009-05-12, 01:06
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burquette
men snälla du, inte fan kan du väl på fullt allvar tycka att den info som redan kommit ut är helt kolugn och inte alls nått som en SERIÖS organisation skulle bemöta? det hade ju varit en sak om "vi" inte kände till att det hade hänt nått i den där scoutstugan, men nu är det ju inte så.

jag förstår verkligen att ni inte vill prata om det, men kan ni(smr/fn/info14) inte enas om en nationell"sanning" (eller ens prestera varsin), kommer ju som vanligt de gobitar som läcker ut bli resten av världens uppfattning av vad som hände. eftersom det är en polisutredning inblandad, och er miljö består lika mycket av skvallerkärringar som resten av världen(om inte mer) kommer detaljerna sippra ut. du har ju varit med ett tag, du vet ju att det är så. om inte till expo så i alla fall till antifanterna. på nått sätt kommer även vi skvallerkärringar få nått att götta oss i, och när ni reagerar och levererar en defensiv efterkonstruktion kommer ni ha samma minimala trovärdighet som vanligt.

nog för att jag är förbannat nyfiken och gärna sticker min gamla kroknäsa i blöt, men fan, jag är sjukt tacksam att ni beter er som den sekt ni är. ingen kommer nånsin ta era "nyheter" eller er "Organisation" på allvar så länge som ni stänger in er som ni gör.
Din åsikt är noterad. Men mitt svar kvarstår, och ämnet är avslutat.

/Micke
Citera
2009-05-12, 01:16
Medlem
Burquettes avatar
näe lilla gubben, det är väl skillnad på att "ämnet" skulle vara "avslutat" och att du inte har tillåtelse från din sekt att svara på min metafråga... du förstår, här är det admins/mods som "avslutar ämnen" och inte Motståndsrörelsen.

jag får väl helt enkelt bida min tid tills jag får info från annat håll. har tagit längre tid än vanligt, men den som väntar på nått gott!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in