2009-04-14, 04:17
Medlem
Duct-tapes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kenth44
Vad ska man med kondomen till ute i vildmarken? Bra att ha för att det är slitstarkt? Eller om man blir sugen bara?

Tror det är så simpelt att dom kan fyllas med några liter vatten och tar ingen plats i övrigt.
Citera
2009-04-14, 08:15
Bannlyst
Duct-tape; varför skulle man vilja göra något sånt?
Citera
2009-04-14, 12:18
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Advance
Duct-tape; varför skulle man vilja göra något sånt?
För att säkerställa att man har tillgång till vatten i en överlevnadssituation.

/Micke
Citera
2009-04-14, 12:47
Medlem
Burquettes avatar
snälla nån, vilket jävla trams.

som vuxen man vet jag att kondomer bör användas i 2 syften:

1. för att förhindra barnalstring.
2. för att minska risken för spridning av sexuellt överförbara sjukdomar.

eftersom smr uppmuntrar avel mellan renrasiga arier och sina felavlade medlemmar går punkt 1 bort. punkt 2 återstår. det föranleder slutsatsen att det förmodligen göms nästan lika mycket korv som det grillas under myshelgerna i skog och mark. har inte smr ett stall av fälthoror, som var brukligt i tredjeriket, rör det sig troligen om anal korvgömning män emellan.

är dom så otroligt dumma att dom bär vatten i sina kondomer är det nog mången motståndsman som fått sina persedlar ordentligt blöta under deras strapatsrika marscher. för er som inte är bekanta med kondomer händer det att dom spricker. jag tror att vattenspåret är planterat av Organisationen själv för att ha en mindre penibel anledning till glidmedel runt munnen som blivit lite av ett kännetecken för motståndsmännen.
Citera
2009-04-14, 13:24
Medlem
Mellanbrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
AFA-Dackebygd är en patetiskt feg klick halvt efterblivna undermänniskor som poserar som "proletariatets avantgarde", jag har läst på deras sajt tidigare, och de "aktiviteter" de skryter med nu går i samma stil som de tidigare. Klottra på fasader, slå sönder bilar, med svaga emoarmar sätta en liten yxa i en lägenhetsdörr när de är helt säkra på att den som bor där inte är hemma ...det måste helt klart röra sig om ett gäng personlighetsstörda pissråttor som p.g.a. medias "anti-nazistiska" nitälskan och polisens enorma oförmåga att stävja ofoget tillåts hålla på med sina pubertala tidsfördriv. En livslång semester i ett återskapat Pol Pot-Kambodja är vad de förtjänar, att spola bort dessa AFA-itiska missfoster från svensk mark och låta dem gå under i ett kommunistiskt paradis vore det enda rätta - jag tvivlar på att åtminstone de drivande går att omskola till anständiga medborgare:

http://www.lyricsfreak.com/d/dead+kennedys/holiday+in+cambodia_20038157.html

Hahah, låter nästan som att du var en av dem som fick din bil förstörd av de små emoarmarna
Citera
2009-04-14, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanbror
Hahah, låter nästan som att du var en av dem som fick din bil förstörd av de små emoarmarna

Stod i någon lokaltidning att det upprättats en anmälan om skadegörelse. Någon hade sprayat på bilen och det ska tydligen ha någon koppling till SMR. Vet dock inte vems bil det var och om det verkligen var någon som har kopplingar till SMR som blev utsatta.
Citera
2009-04-14, 23:21
Medlem
punks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burquette
jag tror att vattenspåret är planterat av Organisationen själv för att ha en mindre penibel anledning till glidmedel runt munnen som blivit lite av ett kännetecken för motståndsmännen.
Måste vara den rimligaste förklaringen, faktiskt.

Är Lypsyl för omanligt för SMR? http://www.netxtra.se/new/default.asp?main_category_id=243&sub_category_id=3 56&product_id=23362
Citera
2009-04-15, 00:32
Medlem
wehrmachts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burquette
snälla nån, vilket jävla trams.

som vuxen man vet jag att kondomer bör användas i 2 syften:

1. för att förhindra barnalstring.
2. för att minska risken för spridning av sexuellt överförbara sjukdomar.

eftersom smr uppmuntrar avel mellan renrasiga arier och sina felavlade medlemmar går punkt 1 bort. punkt 2 återstår. det föranleder slutsatsen att det förmodligen göms nästan lika mycket korv som det grillas under myshelgerna i skog och mark. har inte smr ett stall av fälthoror, som var brukligt i tredjeriket, rör det sig troligen om anal korvgömning män emellan.

är dom så otroligt dumma att dom bär vatten i sina kondomer är det nog mången motståndsman som fått sina persedlar ordentligt blöta under deras strapatsrika marscher. för er som inte är bekanta med kondomer händer det att dom spricker. jag tror att vattenspåret är planterat av Organisationen själv för att ha en mindre penibel anledning till glidmedel runt munnen som blivit lite av ett kännetecken för motståndsmännen.

Jag tror inte du saknar kunskapen, annars hade du fått den med hjälp av en enkel sökning. Men du vill gärna bortse detta i ett bajsnödigt försök att göra sig lustig.

Vet du vad? Du är tråkig och du misslyckades.
Senast redigerad av wehrmacht 2009-04-15 kl. 00:35.
Citera
2009-04-15, 13:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av maci
Stod i någon lokaltidning att det upprättats en anmälan om skadegörelse. Någon hade sprayat på bilen och det ska tydligen ha någon koppling till SMR. Vet dock inte vems bil det var och om det verkligen var någon som har kopplingar till SMR som blev utsatta.

Kopplingen till Motståndsrörelsen är att personen det rör klistrat lite klistermärken och satt upp affischer för Motståndsrörelsen. Sen vad killens föräldrars bil har med saken att göra kan man ju fråga sig. Men, jag blir inte förvånad över Afa Dacke.

Jag minns tillbaka på hur de "agerar" i Kalmar, först slår de sönder en 90 årig kvinnas bil, i tron om att "den skulle tillhöra en nazist", hela bilen blir total förstörd och den äldre kvinnan skräckslagen och hela Kalmar hatar dem ännu mer än de redan gjorde. Bra jobbat där! Sen öser man in stenar i en lägenhet där det i dag och då bor en handikappad man, samma sak där, i tron om att "där skulle bo en nazist", men som inte bott där på över 7 månader. Eller varför inte minnas tillbaka på när de skickat ut 2 små flickor (max 13 år) för att "outa nazister" i Kalmar. Eller alla de gånger de sprayat på villor, lägenhetshus, slagit sönder dörrar (med en plastyxa), samma sak där hos personer som flyttat därifrån för länge sedan.

De skall ha ett tack ändå för att de någon gång lyckas ge oss ett gott skratt, det är alltid så kul att skratta åt andra och speciellt människor som tror de gör rätt men som alltid lyckas göra så fruktansvärt fel. Stackare.

Är nästan så väntan på idioterna börjar bli långtråkig och kulorna självmant ploppar ut ur loppet, men bara nästan. Men vad gör väl det, i Kalmar sitter man säker, dessvärre är det för min stackars granne våningen över, jag hade trots allt den lägenheten för 1 år sedan.
Citera
2009-04-15, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amalek

De skall ha ett tack ändå för att de någon gång lyckas ge oss ett gott skratt, det är alltid så kul att skratta åt andra och speciellt människor som tror de gör rätt men som alltid lyckas göra så fruktansvärt fel. Stackare.

Så fel kan dom inte göra när det hoppar av nazister till höger och vänster.
Citera
2009-04-15, 15:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GetFree
Så fel kan dom inte göra när det hoppar av nazister till höger och vänster.

Vilka hoppar eller hoppat av ?
Känner faktiskt inte nån som hoppat av pga Afa iaf.
Citera
2009-04-15, 15:37
Medlem
Nämner helst inga namn på internet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här