Citat:
Ursprungligen postat av maci
Stod i någon lokaltidning att det upprättats en anmälan om skadegörelse. Någon hade sprayat på bilen och det ska tydligen ha någon koppling till SMR. Vet dock inte vems bil det var och om det verkligen var någon som har kopplingar till SMR som blev utsatta.
Kopplingen till Motståndsrörelsen är att personen det rör klistrat lite klistermärken och satt upp affischer för Motståndsrörelsen. Sen vad killens föräldrars bil har med saken att göra kan man ju fråga sig. Men, jag blir inte förvånad över Afa Dacke.
Jag minns tillbaka på hur de "agerar" i Kalmar, först slår de sönder en 90 årig kvinnas bil, i tron om att "den skulle tillhöra en nazist", hela bilen blir total förstörd och den äldre kvinnan skräckslagen och hela Kalmar hatar dem ännu mer än de redan gjorde. Bra jobbat där! Sen öser man in stenar i en lägenhet där det i dag och då bor en handikappad man, samma sak där, i tron om att "där skulle bo en nazist", men som inte bott där på över 7 månader. Eller varför inte minnas tillbaka på när de skickat ut 2 små flickor (max 13 år) för att "outa nazister" i Kalmar. Eller alla de gånger de sprayat på villor, lägenhetshus, slagit sönder dörrar (med en plastyxa), samma sak där hos personer som flyttat därifrån för länge sedan.
De skall ha ett tack ändå för att de någon gång lyckas ge oss ett gott skratt, det är alltid så kul att skratta åt andra och speciellt människor som
tror de gör rätt men som alltid lyckas göra så fruktansvärt fel. Stackare.
Är nästan så väntan på idioterna börjar bli långtråkig och kulorna självmant ploppar ut ur loppet, men bara nästan. Men vad gör väl det, i Kalmar sitter man säker, dessvärre är det för min stackars granne våningen över, jag hade trots allt den lägenheten för 1 år sedan.