2015-06-21, 18:32
Medlem
flaess avatar
SVERIGEDEMOKRATERNA

Christofer Johnsson - grundare av metalbandet Therion
George Scott - före detta boxare
Ingrid Carlqvist - journalist
Lars Vilks - konstnär
Ian Wachtmeister (lite oklart, sympatiserar även med Kristdemokraterna) - direktör
Marcus Birro (samma som Ian Wachtmeister) - författare
Paulina "PAOW" Danielsson (röstade dock enligt egen utsago på F! i förra riksdagsvalet!!!) - bloggare
Ulf Nilson (jag misstänker det starkt) - journalist
Senast redigerad av flaes 2015-06-21 kl. 18:45.
Citera
2015-06-21, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flaes
SVERIGEDEMOKRATERNA

Lars Vilks - konstnär
Ian Wachtmeister (lite oklart, sympatiserar även med Kristdemokraterna) - direktör
Tror du eller vet du....?
Citera
2015-06-21, 18:48
Medlem
Skrik & Paniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaes
SVERIGEDEMOKRATERNA

Lars Vilks - konstnär
Paulina "PAOW" Danielsson (röstade dock enligt egen utsago på F! i förra riksdagsvalet!!!) - bloggare
Ulf Nilson (jag misstänker det starkt) - journalist

Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Tror du eller vet du....?
Grymma gissningar där...
Citera
2015-06-21, 19:05
Medlem
flaess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrik & Panik
Grymma gissningar där...
Christoffer Jonsson är vice ordförande för Sverigedemokraterna västra Södertörn.

George Scott sade rakt ut i en intervju att han röstar på SD.

Ingrid Carlqvist är en väldigt öppen sympatisör till SD.

Paulina var även hon det förut, men tycks absurt nog ha gått över till F!.

Lars Vilks är vän med många Sverigedemokrater på Facebook och har deltagit i olika SD-sammanhang.

Ian Wachtmeister är rådgivare åt Jimmie Åkesson.

Marcus Birro sympatiserar till stor del med SD:s partiprogram och blev uppmärksammad nyligen när han åt middag med Mattias Karlsson och Linus Bylund.

Marcus Nilson har uttryckt sig minst sagt politiskt inkorrekt vid ett flertal tillfällen. Så indicierna från min sida är rätt starka i hans fall.
Citera
2015-08-17, 13:42
Medlem
Zujs avatar
SVERIGEDEMOKRATERNA:
Leif Boork

Källa: http://www.dn.se/sport/ishockey/boor...e-over-regler/
Citera
2015-08-17, 15:05
Medlem
SvinFullGreks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zuj
SVERIGEDEMOKRATERNA:
Leif Boork

Källa: http://www.dn.se/sport/ishockey/boor...e-over-regler/

Tror du eller vet du? Boork skulle lika gärna kunna rösta på Moderaterna eller något annat alliansparti.
Citera
2015-08-17, 19:16
Medlem
Excentricas avatar
Har för mig att Peter Stormare gjorde något uttalande för några år sedan om att han tyckte att det var bra att SD kom in i riksdagen. Något som skulle kunna tolkas som att han har sympatier åt det hållet.

En annan jag misstänker är SD-sympatisör är Ulf Brunnberg. Har för mig att Aftonbladet ringde runt till kändisar i samband med valet förra året, och frågade vilka de skulle rösta på. Uffe avböjde dock till att berätta det, vilket jag tyckte var lite märkligt då han tidigare varit så öppen med att han är moderat.
Citera
2015-08-17, 21:52
Medlem
CapsLock99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Excentrica
Har för mig att Peter Stormare gjorde något uttalande för några år sedan om att han tyckte att det var bra att SD kom in i riksdagen. Något som skulle kunna tolkas som att han har sympatier åt det hållet.

En annan jag misstänker är SD-sympatisör är Ulf Brunnberg. Har för mig att Aftonbladet ringde runt till kändisar i samband med valet förra året, och frågade vilka de skulle rösta på. Uffe avböjde dock till att berätta det, vilket jag tyckte var lite märkligt då han tidigare varit så öppen med att han är moderat.

Tror och hoppas att Stormare är Moderat. Han har ju bla berättat om hur hans far vart jagad av myndigheterna. Brukar vara Skattemyndigheten när man beskriver "myndigheter" på 70 och 80 talet. De som uppviglade den häska stämnigen mot snart sagt alla medborgare som inte jobbade statligt då var ju som bekant den S-ledda Regeringen. Pomperipossa, Löntagarfonder och 75% marginalskatt.

Länk till ett bra klipp med Stormare beskrivandes detta. Låt oss aldrig glömma vad S har sina påsar! https://youtu.be/jVO4O_KwZX8
Citera
2015-09-28, 18:48
Medlem
ercys avatar
105 minuter in i intervjun i Niklas Holmgrens podcast berättar Erik Niva att han alltid röstat MP.
Citera
2015-11-13, 10:28
Medlem
Zujs avatar
SVERIGEDEMOKRATERNA:
Kringlan Svensson.
Citera
2015-11-13, 11:59
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ercy
105 minuter in i intervjun i Niklas Holmgrens podcast berättar Erik Niva att han alltid röstat MP.

Som han ljög i Farmen kan han väl säga vad som helst.
Citera
2015-11-13, 14:04
Medlem
BalleAnkas avatar
Jag råkade se på schlager-Fredrik Kempes facebooksida att han är med in någon facebookgrupp som vill ha Anna Kinberg Batra som statsminister. Så han röstar på M.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in