2008-01-16, 00:23
Medlem
Herr Norrlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Dogge röstar för övrigt inte på F!, han röstar enligt egen utsago på kommunisterna.

Det bevisar att det verkligen har brunnit i hans skalle.
Citera
2008-01-16, 00:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Norrland
Det bevisar att det verkligen har brunnit i hans skalle.
Här är för övrigt källan:
http://exilen.eu/showthread.php?tid=1690

// Roger P.
Citera
2008-01-16, 00:30
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dainea
Jag har för mig att Bert nämnt i något sammanhang att han röstar (s). Läste det någon gammal intervju i pappersupplaga om jag inte missminner mig men ska söka lite om jag kan hitta en internetkälla.

Å andra sidan har Bert blivit en TV-soffemaskot, kan ju tänkas att han prioriterar affärer framför politiken.
Citera
2008-01-16, 00:45
Moderator
Popesizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold
Jag kan ha misstolkat dig, men jag förstod inte ditt argument för varför Ian & Bert inte skulle rösta på SD?
Det gör inte jag heller när jag läser igenom (Skall inte skriva i politikforat när jag är trötter )
Som jag sa så har jag fattat dem mer som två ganska liberala herrar (I alla fall Ian. Bert verkar göra vad fan som helst som kan generera pengar)
Och har man en liberal ideologi så känns väl inte SD som det lämpligaste valet.

Det här bygger väl mestadels på vad jag fattat om Ny demokrati. Saker och ting verkar ju ha ändrats om nu Berra röstar på (s)
Citera
2008-01-16, 04:19
Medlem
Aristotélēss avatar
Tror Bert har sagt att han håller på KD.
Tidigare FP.

Sossarna fattar jag inte alls varför han skulle stödja.
Inte har de blivit bättre sedan han hatade dom.
Citera
2008-01-16, 06:15
Medlem
Bonzo666s avatar
Paolo Roberto gick väl ur sossarna med bravur i samband med att förbudet mot proffsboxning inte gick att diskutera om jag inte minns fel? Hörde densamme Paolo som sommarpratare på p1 dessutom och verkar vara starkt kritisk mot den mentala attityd som S har skapat hos svensken. Det lär mer som om Paolo hade platsat i Fp, C, Kd (!) eller M under Reinfeldt så som han uttryckte sig.

Det är definitivt VÄRT att läsa Dogges tankar om Fi och kommunism..
Citera
2008-01-16, 06:27
Medlem
tejwars avatar
Jag har alltid varit nyfiken på huruvida Filip och Fredrik är såssar eller inte. Misstänker nästan det - de båda två slickade ju verkligen röv när Göran Persson var med i Ett herrans liv.
Citera
2008-01-16, 13:47
Medlem
Herr Norrlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tejwar
Jag har alltid varit nyfiken på huruvida Filip och Fredrik är såssar eller inte. Misstänker nästan det - de båda två slickade ju verkligen röv när Göran Persson var med i Ett herrans liv.

Fredrik är nog såsse, den svikaren. Men Filip är nog lite smartare. Skulle tro att han röstar på folkpartiet.

Kan inte någon lära de att det är Sverigedemokraterna man skall rösta på?
Citera
2008-01-16, 13:53
Medlem
Tacoritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold
Å andra sidan har Bert blivit en TV-soffemaskot, kan ju tänkas att han prioriterar affärer framför politiken.

I extra extra för något år sen sa Bert att han röstade på Göran Hägglund, alltså KD så det ligger säkert något i det du säger.
Citera
2008-01-16, 14:23
Medlem
pabbs avatar
Henrik Schyffert, Vänsterpartiet enligt http://henrikschyffert.blogspot.com/...nsk-sarah.html
Citera
2008-01-16, 14:48
Medlem
Herr Norrlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pabb
Henrik Schyffert, Vänsterpartiet enligt http://henrikschyffert.blogspot.com/...nsk-sarah.html

Sorgligt, jag trodde han var en bättre människa.
Citera
2008-01-16, 16:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pabb
Där sjönk den mannen som en sten i mina ögon.

Slentriansosse av familjetradition skull jag ha kunnat acceptera men att rösta på vpk är ett aktivt val.

// Roger P.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in