2008-01-15, 22:32
Medlem
De flesta killar tänder ju på stora bröst, men ibland blir jag FÖR kåt på storbystade tjejer... det spelar knappt nån roll hur de ser ut i övrigt, om jag träffar en tjej med riktiga bomber så kan jag typ tänka att "nja hon är ju halvful, och lite tjock, men jävlar jag måste ha de där tuttarna".

Träffade en gång en tjej med jättebröst, minst E-kupa kanske F-kupa, hon var lite mullig och rätt jobbig att prata med, fnittrig som fan... men jag stod ut bara för att få knulla henne.

Är själv ganska vältränad och muskulös, och mulliga småtjocka tjejer med stora tuttar verkar älska muskler. Och jag vill åt deras tuttar!

Jag kan alltså knulla en tjej BARA för brösten!
Nån som håller med?
Citera
2008-01-15, 22:39
Medlem
MrRedmans avatar
Lagom är väl bäst
Citera
2008-01-15, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dymeta6
De flesta killar tänder ju på stora bröst, men ibland blir jag FÖR kåt på storbystade tjejer... det spelar knappt nån roll hur de ser ut i övrigt, om jag träffar en tjej med riktiga bomber så kan jag typ tänka att "nja hon är ju halvful, och lite tjock, men jävlar jag måste ha de där tuttarna".

Träffade en gång en tjej med jättebröst, minst E-kupa kanske F-kupa, hon var lite mullig och rätt jobbig att prata med, fnittrig som fan... men jag stod ut bara för att få knulla henne.

Är själv ganska vältränad och muskulös, och mulliga småtjocka tjejer med stora tuttar verkar älska muskler. Och jag vill åt deras tuttar!

Nån som håller med?
Usch, jag tycker inte om för stora bröst. Lagomt ska det va Fråga mig inte varför jag tycker om stora bröst men .. smaksak :P
Citera
2008-01-15, 22:44
Medlem
Aiolis avatar
Citat:

Tja, ifall hon vill knulla dig enbart pga din vältränade och muskulösa kropp så låter det som en väldigt fair deal.

Citat:
De flesta killar tänder ju på stora bröst
Läst den här tråden? http://www.flashback.org/showthread.php?t=579255
Citera
2008-01-16, 10:29
Medlem
Meursaults avatar
Jag är också ganska bröstfixerad, är jag rädd. Ett par rejäla bröst kan nästan vara nog för att göra en tjej intressant för mig. Å andra sidan kan en smal, plattbröstad tjej som rör sig eller talar sexigt stjäla uppmärksamheten totalt. För mig är det sexigt med stora bröst. Tjejer som har dom osar sex utan att anstränga sig. Men det finns många andra sätt en tjej kan vara sexig på. Om tjejen är jobbig eller osäker så går det bort hur fina tuttar hon än har.
Citera
2008-01-16, 10:36
Medlem
tapirs avatar
Lol, jag känner igen mig. jag var inte så intresserad av bröst, men så en dag fick jag se en tjej som fick mig att spotta ut ölen och säga, whaaaaaat. Det är roligt med stora bröst, men absolut inget jag måste ha, anorexiaflickor är också fina!
Citera
2008-01-16, 10:49
Medlem
Satanclauss avatar
Japp! Speciellt under inflytande av alcohol, ser bara brösten... först när man är nykter ser man resten
Citera
2008-01-16, 10:53
Medlem
Höjas avatar
Been there, ser man storbröstad dam på krogen på kvällen så fokuserar man på henne (i berusat tillstånd syns brösten väl, får de storbröstade flickorna att sticka ut från mängden, ett fast objekt att fokusera på).

Dock har detta enorma intresse för storbystade flickor avtagit med åren, lite för besvikelsen, storbröstade tjejer kan se rätt annorlunda ut när de väl blir nakna, till skillnad från de med små bröst, där ser man nästan direkt vad man får.
Citera
2008-01-16, 10:54
Medlem
Andes avatar
Bröst är väldigt trevligt, men det får ju inte vara överdrivet stora bröst och stora bröst väger oftast inte upp en annars inte så härlig kropp i min värld. Har aldrig känt samma besatthet som du beskriver, men jag är mer av en Ass-man annars.
Citera
2008-01-16, 11:44
Medlem
Oldiebutgoldies avatar
Dom skall vara lätt anorektiska med stora fasta pattar.
Citera
2008-01-16, 11:55
Medlem
tapirs avatar
Det är inget konstigt att man tänder på bröst, bröst är kvinnligt! Och det tänder i alla fall jag och de flesta hetrokillarna på. Kvinnlighet alltså. Sen kan förstås mycket vara kvinnligt.
Citera
2008-01-16, 12:30
Medlem
slabadans avatar
Citat:

Nån som håller med?
Själv kan jag knulla en tjej bara för fittan. Vet inte om det är någon som håller med mig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in