Citat:
Ursprungligen postat av El Zorro
Det enda jag har skrivit som möjligtvis skulle kunna tolkas på det viset är att jag har nekat till HEL skulle ha raderat bilderna som en tjänst åt bingo.
Det kan man ju tolka som man vill
Citat:
Att man behandlar folk med respekt är knappast något nytt. Jag vet inte hur du lever ditt liv men om folk säger saker till mig som är mellan oss så springer jag inte och skvallrar om det till andra. Men vi är kanske olika på den punkten.
Sovit illa i natt?
Tvivlar lite på att t.ex. Bobbys mamma eller Lars Danielsson anser att FB = respekt men vi kan ju tolka världen olika.
Citat:
Väldigt tomt? Publiceras det så mycket privata sexbilder på folk så att det finns en risk för att det ska bli "väldigt tomt" om alla dessa hör av sig och vill ha länkarna borttagna?
Talar vi bara om sexbilder?
Gäller det andra regler för sexbilder än andra upphovsrättskyddade bilder?
Citat:
Admin har varit rätt klar med sin inställning på denna punkten. Jag delar den inte fullt ut men det är inte mitt forum och det är inte min plånbok och tid som ödslas om forumet skulle fällas. Tolka inte mitt försvar av regeln som att jag är dess största fan utan se det som att jag upplyser er istället för att detta skulle vara en tråd utan några svar.
Om han nu är så klar på denna punkten så vore det väl fint om han eller du förmedlar dessa åsikter till oss andra så att vi vet vilka regler osm gäller.
http://www.flashback.org/rules/ nämner nämligen inget om att sexbilder eller upphovsrättskyddade bilder skall raderas om någon vill det.
Utan admin är detta en tråd utan svar!!!
Citat:
Nej.
Och vad är logiken i det?
Gäller det andra regler för Bingo? Varför i så fall?