Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-01-15, 15:01
Bannlyst
Hejsan alla trevliga moderatorer!

Hoppas ni har det bra idag och att allt flyter på med modereringarna.

Jag har några frågor angående ansökan om återinträde i Laidback, men först några citat av admin2 och Tobes:

Citat:
Ursprungligen postat av admin2
Moderatorerna här har möjligheten att stänga av användare från laidback. Detta sker på obestämd tid och den som blivit avstängd får själv söka återinträde i den för ändamålet särskilda tråden när han eller hon anser sig ha suttit i skamvrån länge nog.
Citat:
Ursprungligen postat av tobes
Med andra ord är avstängningen inte tidsbestämd och det finns nog inte egentligen heller någon praxis på hur länge det "brukar" ta eftersom det är väldigt sällsynt att någon blivit avstängd från laidback.
Nu till frågorna:

A) När kan det vara aktuellt med att ansöka om återinträde till Laidback och vad skall man ha uppfyllt för kriterier för att detta skall vara möjligt?

B) Kan man få göra någon slags "sanering" av sina användarkonton, ungefär som ekonomiska klantarslen kan få ansöka om skuldsanering? Jag menar alltså att man t ex gör en deal om att "skrota" en viss användare mot att gamla synder stryks från de andra användarkontona?

C) Vem skall jag vända mig till för att anhålla om återinträde i Laidback eller "deala med" i ansökan om kontosanering/skrotning av användarkonto? Det var Ruskigbuss som kom med det tråkiga beskedet om att jag var portad från Laidback - är det honom jag skall vända mig till? (Hans megakonstiga motivering kan f ö läsas här!)

I mitt fall skulle jag kunna tänka mig att skrota användarprofilen "Eugen Fotogen" mot att mina övriga konton (som inte är befläckade med tillsägelser eller något annat) förblir "cleana". Låter inte det som en bra lösning för alla?

Jag känner att jag vill börja om på ny kula och dra ett streck över gamla missförstånd och oförätter, så jag sträcker härmed fram kardan och hoppas att vi kan glömma allt som varit! OK?

MVH

/ Eugen Fotogen (den riktige)
2008-01-15, 15:09
Medlem
Jag tycker att en lämplig deal kan vara att stänga av dig från resten av forumet förutom Laidback, du får tramsa så mycket du vill där och alla vi som inte tramsar blir nöjda.
Deal?
2008-01-15, 15:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vTrill
Jag tycker att en lämplig deal kan vara att stänga av dig från resten av forumet förutom Laidback, du får tramsa så mycket du vill och alla vi som inte tramsar blir nöjda.
Deal?
Sieg heil!

Tramsar, vem är det egentligen som tramsar och vem har för övrigt bett om din åsikt? Du är mig veterligen inte moderator här, så knip igen din PK-vänster-käft i denna tråden, tack!

MVH

2008-01-15, 15:15
Medlem
ABBORREs avatar
Kanske ska alla medlemmar rösta om Eugen Fotogens framtid på FB
2008-01-15, 15:18
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Någon med behörighet kan väl fixa en poll så svarar vi med tillgång till Laidback om vi vill ha tillbaka Eugen Fotogen eller ej...
2008-01-15, 15:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ABBORRE
Kanske ska alla medlemmar rösta om Eugen Fotogens framtid på FB
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Någon med behörighet kan väl fixa en poll så svarar vi med tillgång till Laidback om vi vill ha tillbaka Eugen Fotogen eller ej...
Vad är det där för tramsfasoner?

MVH

2008-01-15, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eugen Fotogen
Sieg heil!
Jag blir jätteprovocerad.
Citat:
Tramsar, vem är det egentligen som tramsar och vem har för övrigt bett om din åsikt?
Startar man en tråd så får man nog räkna med att folk postar inlägg i den.
Citat:

Du är mig veterligen inte moderator här, så knip igen din PK-vänster-käft i denna tråden, tack!
Jag är inte vänster.
2008-01-15, 15:44
Medlem
skinner5000s avatar
C: Du ska maila admin eller admin3 om du vill ansöka om återinträde i Laidback.
2008-01-15, 17:22
Bannlyst
Citat:
Sieg heil!
Nämen, hur kunde du veta att jag lyssnade på just den låten precis nu?
2008-01-15, 17:22
Medlem
johnny_viciouss avatar
Blev det inget med Eugen Fotogens Laidback??
2008-01-15, 17:25
Bannlyst
Hur många inlägg behövs för att få inträde till laidback?
2008-01-15, 17:27
Medlem
klos_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rambo_amadeus
Hur många inlägg behövs för att få inträde till laidback?
100st och 6månader aktiv tror jag det är..

/Mvh Klos
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in