Jag skulle behöva bränna en film på DVD, och om jag inte har helt fel för mig så bränner man ljud & bild för sig, (när man bränner DVD) men filen ligger som img. format, hur fixar jag detta? och vilket program rekomenderas?
Vet inte om detta är postat i rätt forum... det återstår att se.
Är det en .img fil behöver du bara öppna den i ditt brännarprogram, sätta i en dvd och sedan trycka bränn... Programmet fixar resten klarar programmet inte att öppna .img filer kan du döpa om den till .iso same shit
Är det en .img fil behöver du bara öppna den i ditt brännarprogram, sätta i en dvd och sedan trycka bränn... Programmet fixar resten klarar programmet inte att öppna .img filer kan du döpa om den till .iso same shit
Tackar för svaret. Ska kolla upp Nero. Programmet som finns med Windows kan inte bränna DVD-skivor. Eller så fattar jag bara inte hur man gör.....
Använder du vista så finns det ett särskillt program som heter just Windows DVD bränning i XP är det bara att dra filerna du vill bränna till DVD-brännaren i utforskaren, är dock osäker på om det går att ändra några inställningar där
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!