Vet inte om det här är rätt forum, vänligen flytta ifall så inte är fallet. Till saken:
Finns det möjlighet att efter att ha skrivit ett inlägg i en sådan här ruta på flashback, efter att ha trott att man postat den men det visat sig att FB ej registrerat inlägget, få tillbaka texten? Tilläggas kan att jag använder Mozilla Firefox 2.0.0.11 där jag inte har "spara historia" aktiverat, på en Vistamaskin.
Åtskilliga minuters hårt knappande skulle kunna räddas om ni hjälper mig.
Tryck tillbaka i webbläsaren så ska texten vara kvar. Det ska gå också om du öppnar stängd tab igen (t.ex. med tabmix).
Säkert att texten inte postats? För mig brukar det ofta vara så att det inte syns direkt, samma sak när jag redigerar. Vet inte om det är Flashback eller FF det är fel på.
Senast redigerad av Lanix 2008-01-14 kl. 18:01.
Tryck tillbaka i webbläsaren så ska texten vara kvar. Det ska gå också om du öppnar stängd tab igen (t.ex. med tabmix).
Säkert att texten inte postats? För mig brukar det ofta vara så att det inte syns direkt, samma sak när jag redigerar. Vet inte om det är Flashback eller FF det är fel på.
Har råkat stänga ner fliken.. =/ Finns det någon lösning då?
Har samma problem, men i det här fallet finns den inte att återfå.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!