2008-01-14, 17:51
Medlem
JazzforMiless avatar
Vet inte om det här är rätt forum, vänligen flytta ifall så inte är fallet. Till saken:

Finns det möjlighet att efter att ha skrivit ett inlägg i en sådan här ruta på flashback, efter att ha trott att man postat den men det visat sig att FB ej registrerat inlägget, få tillbaka texten? Tilläggas kan att jag använder Mozilla Firefox 2.0.0.11 där jag inte har "spara historia" aktiverat, på en Vistamaskin.

Åtskilliga minuters hårt knappande skulle kunna räddas om ni hjälper mig.
Citera
2008-01-14, 17:59
Medlem
Tryck tillbaka i webbläsaren så ska texten vara kvar. Det ska gå också om du öppnar stängd tab igen (t.ex. med tabmix).
Säkert att texten inte postats? För mig brukar det ofta vara så att det inte syns direkt, samma sak när jag redigerar. Vet inte om det är Flashback eller FF det är fel på.
Senast redigerad av Lanix 2008-01-14 kl. 18:01.
Citera
2008-01-14, 18:20
Medlem
JazzforMiless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanix
Tryck tillbaka i webbläsaren så ska texten vara kvar. Det ska gå också om du öppnar stängd tab igen (t.ex. med tabmix).
Säkert att texten inte postats? För mig brukar det ofta vara så att det inte syns direkt, samma sak när jag redigerar. Vet inte om det är Flashback eller FF det är fel på.

Har råkat stänga ner fliken.. =/ Finns det någon lösning då?

Har samma problem, men i det här fallet finns den inte att återfå.
Citera
2008-01-14, 18:42
Medlem
Gimmie Heads avatar
Testa "Historik" - "nyligen stängda flikar"
Citera
2008-01-14, 18:46
Medlem
JazzforMiless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gimmie Head
Testa "Historik" - "nyligen stängda flikar"

Provat, upptäckte dock felsteget för sent.

Det är med andra ord kört.. Tänkte att det fanns någon slags okänd keylogger någonstans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in